hangolás

karomkodnitilos142x142.bmp
 A VÉLEMÉNY SZABAD, A GOROMBA, A TRÁGÁR, AZ USZÍTÓ, A KIREKESZTŐ ÉS MEGBÉLYEGZŐ BESZÉDMÓD TILOS!

1. Köszönöm, ha jelzed a szövegem hibáit!

>> 2. Ne szemeteld tele a hazát trágársággal!

3. A stílus maga az ember.

#

Az Esztergomi Járásbíróság 800 ezer forintra (400 nap fogházra) ítélt egy kommmentelőt holokauszttagadásért

2016. január 4-én.

#

Az Alkotmánybíróság 2014. 05.28-i állásfoglalása szerint a honlapok felelőssé tehetők a rajtuk lévő kommentekért. Ezért külön figyelmeztetés nélkül törlöm az ordenáré, a nyíltan uszító, vagy a szótagösszevonással alkotott morfémákba rejtett, mások megbélyegzésére alkalmas üzeneteket.

#

LASZ AZ ISMERETLEN KOMMENTELŐNEK: Karel Čapek nyomán átgondolva, azt hiszem, én vagyok az az ember, akit az egymással szemben álló táborok, a mindkét felet bíráló magatartása miatt, először ütnek agyon, mielőtt végképp egymásnak esnek.

#

bemondás

A NÉPSZABADSÁG-NAP lezárásaként: ha annyian előfizettek volna rá, ahányan most tiltakoznak, nem alakult volna ki ez a helyzet. (2016-10-08)

INTERNET Az interneten a végén minden megsemmisül, vagy legalábbis elérhetetlenné válik, amint nincs áram, vagy a rendszergazda beint. Mindig csodálkozom, mikor a neten éjjel-nappal lógók ezt nem látják át. (2016-10-09)

TRAFFIPAX-ÁTVERŐ PÓLÓ Már megrendelhető a traffipax-átverő póló – olvasom a neten. Nos, ennek a találékonyságnak egészen az első ütközésig tart az érvényessége. Aztán jön a pofára esés. (2016-04-08)

FRÖCSÖGŐ KOMMENTELŐK Nemes Jeles László, a Saul fia rendezője szerint a fröcsögő kommentelőkkel foglalkozni olyan, mintha felvennénk egy hangversenyt, összevágnánk belőle a köhögéseket, és azt hallgatnánk. (2016-01-15)

SAUL FIA – Wow! De Orbán Viktor magyar miniszterelnöktől inkább illett volna egy Hűha! Hogy a kákán is? Nem. Egyébként a film valóban korszakos. (2016-01-11)

KÖZMUNKA Hiába a három gyerek, a közmunkát nem tekintik munkaviszonynak az otthonteremtési támogatás odaítélésekor. Bezzeg, amikor kozmetikázzák a foglalkoztatási statisztikákat… (2016-01-05)

MALAC A JÉGEN Azért tűnik úgy, hogy Orbán Viktor küzd, mint malac a jégen, mert a hasznos idióták kezdenek többségbe jutni az európai elitben – fejtette ki Kövér László, az Echo TV Mélymagyar című műsorában. (2016-01-01)

MINDEN FÖLÖSLEGES „Hiszen valójában minden fölösleges, az írás is, az élet is. Mindkettő valami metafizikai többletre utal, valami luxusra, erőfölöslegre, gazdagságra, amely nem győz gyönyörködni a saját fölösleges pompájában”. (Kertész Imre)

HALAK Sajtóhír: "A Magyar Nemzeti Bank bekebelezheti a budapesti Bálna épületét". Aha! A nagy hal megeszi a kis halat... (KDL 2015-11-30)

POPULIZMUS Átlagosan 12 százalékkal nőtt Hollande népszerűsége, mert a francia közvéleménynek (ugyanúgy, mint a magyarnak - teszem hozzá) bejön a kormányfő kőkemény hadvezéri retorikája. (Kemény hadvezér a Pudingból, Népszabadság, 2015-11-27)

a bekiáltás

Ne valamilyen párt, vagy személy iránti kritikátlan rajongás, vagy ellenszenv mozgasson, hanem a világ megismerésének vágya!

a bekiáltó

DLPortre122x123.jpg

Kabai Domokos Lajos

(1951)

Saját könyvek

Press - A nyomtatott és az elektronikus újságírás elmélete, gyakorlata, Press & pr - A médiatevékenység, a szervezeti és az üzleti kommunikáció alapjai, A lovaglás alapjai

Gyakorlat

Nyomtatott és televíziós újságírás; szerkesztőségek, pr-szervezetek, kisvállalkozások irányítása; politikai és üzleti kommunikációs tanácsadás; ismeretterjesztő, pr- és természetfilmek készítése; mindezek oktatása

Pályaív

Hajdú-bihari Napló (újságíró)

Magyar Televízió Híradó (szerkesztő-riporter, adásszerkesztő, műsorvezető)

Mezőgazdasági és Élelmezésügyi Minisztérium (sajtófőnök)

Heti Budapest (főszerkesztő)

Üzlet (vezető szerkesztő)

Vasutas Hírlap (főszerkesztő)

MÁV Rt. (kommunikációs igazgató)

Oktatás

Teleschola Televíziós Iskola (alapító ügyvezető, médiaismeret, televíziós dramaturgia, szerkesztői gyakorlat vezetőtanár); Corvinus Egyetem, Debreceni Egyetem, Budapesti Gazdasági Főiskola, felső fokú OKJ-s képzések (médiaismeret, pr-gyakorlat oktató); orosz nyelvoktatás

Közösségi tevékenység

Magyar Lovas Kör (alapító elnök); Nemzeti Média Kerekasztal (ügyvivő); Magyar PR Szövetség (etikai bizottság elnöke); társasházi közösségi munka

Nyelvismeret

orosz, francia, angol

oroszul velem

TANULJ VELEM OROSZUL!
> Központban a beszédkészség, kezdőknél is

> Tankönyvvel való rendszerezés

> Az életeddel kapcsolatos gyakorlatok

> Biflázás nélküli nyelvtantanulás
#
Küldj telefonszámot a
domokospr@chello.hu
címre!
Visszahívlak: Kabai Domokos Lajos,
aki az orosz-ukrán témában
a legtöbbet posztolók között volt 2014-ben.

top 20

  1. Orbánt sarokba szorították 2014. november 28. 10:04
  2. Pokolra kerül-e Kálmán Olga? 2016. szeptember 08. 20:48
  3. Sarka Kata meséi 2017. január 13. 14:19
  4. Az Orbán-Lévay örökség 2014. november 26. 10:58
  5. Már Orbánt is égeti Kiss László 2016. január 11. 16:32
  6. Bűzlik ez a kölni balhé 2016. január 06. 06:07
  7. Orbán félelembeszéde 2017. június 28. 12:49
  8. A Jakupcsek-ügy is Simicska-ügy 2015. december 24. 14:41
  9. Katinka Urambátyámországban 2016. január 09. 02:02
  10. Kiss László nem érti Katinkát 2016. január 10. 02:32
  11. Orbán Viktor borzasztó magánya 2015. november 07. 13:57
  12. Bayer még mindig nem érti 2016. szeptember 10. 12:30
  13. Barbárok az uszodában 2016. április 08. 02:21
  14. Tévutakon vezet Orbán 2016. január 16. 08:39
  15. Menekültügy: Orbán Viktor hibázott 2015. augusztus 22. 21:04
  16. Túlélni az emigráns áradatot! 2016. január 30. 01:47

öt legfrissebb

Az Orbán-Lévay örökség

2014.11.26. 10:58 | Kabai Domokos Lajos | 86 komment

Címkék: Orbán Viktor Hrabal Menzel Sörgyári capriccio Lévay Anikó

Igen rég lehetett az a pillanat, amikor még vissza lehetett volna fogni őket.

OrbanLevay-memLopas.jpgAttól tartok, hogy a Sörgyári capriccioHrabal és Menzel által kicsinyes nyárspolgárnak ábrázolt – igazgatósági tagjai még időben elcsapták volna Orbán Viktort, ha történetesen ő lett volna a sörfőzdéjük gondnoka. Mert a jelek szerint ezek a kisvárosi emberek zsigerből tudták: aki nem képes rendet tenni a saját háza táján, a saját családjában, az nem alkalmas egy mégoly kicsiny sörüzem vezetésére sem.

Korántsem vagyok biztos abban, hogy az illusztrációként csatolt mémen szereplő minden állítás igaz. Nem állítom, hogy az Orbán-Lévay házaspárnak kastélya van, s éppen Romániában, és hogy Párizsban, Londonban lakása, Ausztriában háza és így tovább. Nem tudom, hogy Orbán Viktor – a feltételezett strómanjainál lévő lehetséges vagyont is beleszámítva – tényleg az ötödik leggazdagabb emberré vált-e az elmúlt húsz-huszonöt évben, amint erről többen is írnak. Az azonban a hozzáférhető adatokból is tudható: a páros sokkal gazdagabb annál, mint amennyire a hivatalosan bevallott jövedelmükből futná. Meggazdagodásuk forrása aligha lehet más, mint a férj pozíciója. A házaspár az ő kivételes politikai-állami befolyását használta fel arra, hogy a közvagyonból jókora részt hasíthasson ki magának. Természetesen mindent a jogszabályok betartásával. Esetleg a jogszabályokat alakíttatták úgy, hogy törvényes legyen mindaz, amit tesznek.

Így történt, hogy Orbán Viktor, aki annak idején az ország nagy reménységeként lépett a politika színpadára, mára nem éppen aprópénzre váltotta államférfivá válásának esélyét. De pártelnökként és kormányfőként milliónyi bokros teendője, napi tizenórás elfoglaltsága, megannyi utazása közepette aligha lett volna ideje arra, hogy a különféle ingatlanok, földek, házak, bankokban fialtatott pénzek mindennap koncentrált odafigyelést igénylő forgatását végezze. Szinte bizonyos, hogy feleségének – Ki másnak? – Lévay Anikónak meghatározó szerepe volt a fékeveszett gyarapodásban. Ez a szikár, konok apjától a vagyongyűjtés szenvedélyét örökölt asszony – talán maga sem ismerve fel cselekedeteinek hatását – abban az országban, ahol egyébként sem kell senkit biztatni a „Kaparj kurta, neked is jut!” társasjátékban való részvételre, férjén és családján keresztül olyan mintát adott a környezetükben lévőknek, amely mára rablóbanda szerepében láttatja a hatalmi elit tagjait.

A kelet-európai, s benne a magyar rendszerváltozás nyerteseit mindig is körüllengték a gyanús ügyletek. Mára azonban ezekhez képest is minőségi a változás. Olyannyira, hogy egyre többen gondolják: a kormányzati-parlamenti felső körök és a velük szorosan összefonódott oligarchák kapcsolata, működésmódja a maffiákét idézi. A maffia élén pedig Orbán Viktor egyre inkább a keresztapát, Lévay Anikót a keresztanyát jeleníti meg az emberek sokaságának szemében.

Jogi csűrés-csavarással, hazudozással a konkrét ügyekből talán lehet kimagyarázkodni. Ám a kétes ügyletek tömege mára akkorára duzzadt, hogy senki és semmi nem képes cáfolni azt az immár a tömegek tudatának mélyébe beivódott meggyőződést, hogy az Orbán Viktor és felesége köré szervezett klán gátlástalanul használja az állam intézményeit, sőt magát a törvényhozást saját maga, azaz egy nagyjából száz-százötvenezernyi emberből álló érdekkör, az ország egy-két százalékának meggazdagodására. Ennek rendeli alá a parlamentet, ennek jegyében juttat a lekötelezetteknek százmilliókat, sőt milliárdokat, viszi csődbe az általa uralt hatóságok közreműködésével a neki nem parírozó cégeket, majd beülve az egyébként jól menő vállalkozásokba, saját magának fölözi le a hasznot, miközben – megtagadva múltját – mélyszegénységbe taszít milliókat.

SorgyariCapriccioJelenet.jpgEhhez képest a Sörgyári capriccio igazgatósági tagjai sokkal bölcsebbek voltak. Ők nem engedtek teret annak, hogy egy mégoly bájos és égetnivaló nőszemély – s nyilván bárki más, mert nem a női mivolton van itt a hangsúly – szeszélyeinek, vágyainak, akaratának váljék játékszerévé az üzemük. Disznótoros vendéglátás ide, gömbölyű női térdek oda – ha jobban tetszik: hiába a haverok megejtő szotyiköpködési technikája, a focisták egyeseknek vonzó karikalába – annyira sosem veszítették volna el józan ítélőképességüket, hogy befektetésüket – az ország sorsát – kockára tegyék. Ellenkezőleg, amikor rendre azt látták, hogy Francin, a gondnok nem bír az ifjú feleségével, a kezdeti üzleti sikerek ellenére, bizalmatlanságuknak adtak hangot. Csak akkor nyugodtak meg, amikor azt látták, hogy emberük végre sarkára áll. Amikor – a filmben, mert a regényben ez nem egészen így történik – Francinnál betelik a pohár, és az igazgatóság tagjainak szeme láttára elfenekeli a biciklipumpa gumicsövével az ifjú asszonyt, így reagál az igazgatóság elnöke: „Meggondoltam magamat, Gondnok úr. Mégiscsak megpróbálkozunk magával!”

Más kérdés, hogy az Orbán-pár esetében igen rég volt az a pillanat, amikor még vissza lehetett volna fogni őket. Így aztán, ha majd egyszer megszabadul egyre nyomasztóbb befolyásuktól az ország, már csak az erkölcsi és anyagi károk tömegét vehetjük számba. De értsük pontosan az író Hrabal és a rendező Menzel részüzenetét: ha egy cég irányítására felhatalmazott vezető magánérdekei szerint ügyködhet, miközben persze nem fukarkodik a megnyugtató szép szavakkal, szónoklatokkal, beszámolókkal és jelentésekkel, előbb-utóbb kócerájjá lesz, csődbe megy az a vállalkozás. Következésképp, az Orbán-Lévay házaspár és köre csak azt a helyzetet használta és használja ki, s fordította, fordítja a maga javára, amit az egymás gondjai iránt közömbös emberek, a közönyös választók, a korrupcióban társnak bizonyult, aztán handabandázó ellenzék, no meg a pénzéhes egyházak hoztak össze az 1990-es évektől ezen a gyönyörű Magyarországon!

#

MEGJEGYZÉS: A konkrétumokat hiányolók figyelmébe ajánlom Dr. Kende Péter: A Viktor, Debreczeni József: A politikai fertője, Ferenczi Krisztina: Szüret és Narancsbőr című kötetét és szinte tetszőleges számú tényfeltáró riportot, riportsorozatot. Ezek mindegyike önmagában is alkalmas lenne arra egy jogállamban, hogy az ügyészség vizsgálatot indítson az azokban megjelentetett tények alapján.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

http://bekialtas.blog.hu/api/trackback/id/tr606934075

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horváth András hazudott, vagy csak nem bontotta ki minden részletét az igazságnak? 2014.11.26. 20:30:18

Valótlanságokkal, féligazságokkal, csúsztatásokkal és ferdítésekkel hergelni és manipulálni a közvélemény arra fogékony részét nagyon aljas dolog. Pláne, ha valaki azért teszi, mert a tanult szakmájára ráunva ezzel a módszerrel próbál felkapaszkodni a ...

Trackback: Mit keres még Gyurcsány Ferenc a politika húspiacán? 2014.11.26. 20:26:19

Elkúrtuk Feri akkora vehemenciával próbál az ál-civil ellenzéki mozgalmak élére állni, mintha abban bízna, hogy már senki nem emlékszik a Nagy Őszödi Coming Outra. Pedig a stílus ugyanaz. Ez az ember a korrigálhatatlan, súlyos jellemhibák és személyis...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

KUHULIN 2014.11.26. 15:51:45

@annamanna: Ajvé! Ez most miért kellett???

téridő2 2014.11.26. 16:08:11

" A házaspár az ő kivételes politikai-állami befolyását használta fel arra, hogy a közvagyonból jókora részt hasíthasson ki magának. "

Közvagyon magánosítása= Hazaárulás!

(na milyen sorsa lett Ceaucescu házaspárnak? Lehet, h O-párra is ez vár?)

Dr Gregory House 2014.11.26. 17:40:01

@téridő2: Diktátorok és mosónők korán halnak.

cenzuratroll bosszanto 2014.11.26. 18:20:53

A sitten majd kaparhatják a falra a strigulákat minden hektár után.

Teljes vagyonelkobzást minden fideszes potentát lesittelése után. Rokonokét is.

Nem taggyűlés volt · http://coub.com/view/3zq19 2014.11.26. 18:33:30

Egy laza vagyosodási vizsgálat Lévay Anikónak?
Persze akkor lenne értelme ha nem vida ildikó vezetné az apehet, nem polt polgitárs lenne az ügyész, és nem don pintér a belügyér.
Hát igen, amikor egy szúk csoport rabolja le az országot.

annamanna 2014.11.26. 19:05:51

@KUHULIN: www.youtube.com/watch?v=FF-y1ak5PaU
Ma is épp olyan kiterjedt családi vállalkozásban élünk, mint száz éve.

Nzoltan 2014.11.26. 20:15:20

@téridő2: Jelzem, huszonöt éve létezik a közvagyon magánosításának az intézménze. Privatizációnak hívják.

téridő2 2014.11.26. 21:53:59

@Nzoltan: :) az ellenkezőjét az 50-es években meg kollektivizálásnak nevezték.

Régebben a rablást útonállásként követték el, manapság meg azt mondja
a (pl.) az ügyvéd úr: Itt tessenek, kérem, aláírni!

Privatizáció: isten látja lelkem, 100Ft-ot olyan szívesen megadnék a Parlament épületéért, nekem nagyon tetszik, s jó volna benne kicsit néha rohangászni, meg bulizni a haverok haverjaival.

vaitouda 2014.11.26. 22:11:51

Tipikus kispályás bűnözés.
Mivel nem bízik senkiben, ezért a szerencsétlen családtagjait vonja be a szarságaiba. És amikor ezek már elfogytak, akkor vonja be a legközelebbi ismerőseit. És amikor ezek is elfogytak, akkor kissé nyit a körön. És így tovább.
Mivel egyszer mindenképpen számot kell adnunk a disznóságainkról, ezért javasolnám a leendő köztörvényes politikai elitnek, hogy nagymenőként álljanak hozzá és a családtagjaikat hagyják ki az üzelmeikből.
A negymenők is lebuknak, de legalább a családtagjaik nem lesznek szarosak.

Nzoltan 2014.11.26. 22:33:21

Ugye senki sem gondolta, hogy előbb vagy utóbb nem nő ki egy újabb felsőosztály a rendszerváltás után parlagon heverő "közvagyonból" ? Most éppen Orbán nyert. De ezen az úton jártak az elődei is. Gyurcsány, Bajnai, Medgyesi. Csak hát Orbán volt a legrátermettebb. De nálánál is tökösebbek voltak azok a nagy cégek, akik megvásárolták a gyárakat kenőpénzekért. Hozzájuk képest az Orbán-família bizony kismiska.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.11.26. 22:39:31

Annyi a kétes ügy az Orbán-pár körül, hogy a posztba egy se jutott.

A vagyonuk meg annyi, hogy abból a posztba nem jutott.

Miva

antikommm 2014.11.26. 22:56:18

"Jogi csűrés-csavarással, hazudozással a konkrét ügyekből talán lehet kimagyarázkodni." Ez egy ködös állítás, ui.
a helyzet az, hogy nem kell semmiből kimagyarázkodniuk ma.

"Ám a kétes ügyeletek tömege mára akkorára duzzadt, hogy senki és semmi nem képes cáfolni azt az immár a tömegek tudatának mélyébe beivódott meggyőződést, hogy az Orbán Viktor és felesége köré szervezett klán gátlástalanul használja az állam intézményeit". Kétes ügyletek és nem tényügyletek vannak a tömegek tudatában. Hitről van szó, amit tényleg semmi és senki nem tud cáfolni. A baloldali sajtó manipulálja a "népet".

netnepper 2014.11.26. 23:27:47

Orbán soha nem volt az "ország nagy reménysége". Vagy legfeljebb csak a szellemi vakok és a hozzá dörgölőző haszonlesőké.
Ő bírta legtovább és maradt itt utoljára, ennyi az egész. (Épkézláb programja úgysem volt soha semmire és mára ezt nem is titkolja.)
Utána pedig már nincs senki és semmi...
Ez az ország az elmúlt 26 évben lehúzta maga előtt a rolót, legalább 100 évre.
A kontraszelekció tort ül az ország romjai felett...

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2014.11.26. 23:36:00

Amíg van szabad (bár egyre silányabb minőségű) legelő és a pásztor át tudja őket terelni, addig csak bégetnek a birkák.
A mudik meg egyre hisztisebben szaladgálnak, pofájukban a gazdától kapott cafattal.

dont be such a nazi 2014.11.27. 05:19:03

@netnepper: Azért ez túlzás. 1998-2002-ben egész jól kormányzott. A Hornék miatt jó pályára állt gazdaság mellett nem kezdett el osztogatni. Sajnos pofátlanul nyeglék voltak. A bajt Magyarországnak a 2001 utáni osztogatás okozta, amiben persze már Orbánék is benne voltak. Ha 2002-ben nyert volna, és azt a fiskális kormányzást folytatja, lehet most sokkal jobban állnánk.
A szocik és a fidesz egymásra kényszerítette a populizmust és az osztogatást.

dont be such a nazi 2014.11.27. 05:20:00

Úristen! Már ott tartok h a fidesz 1998-2002-es kormányzást jónak tartom!
Ilyen mélyre jutott az ország!

Rudi Kató 2014.11.27. 06:29:11

Ezt akár alá is lehet írni! csak egy szépség hibája van a cikknek mégpedig a gyúrcsótány-libajnai tandemhez képest nyeretlen kezdő az orsós likud vitya és famíliája! Erről kellene értekeznie a cikkszerzőnek, vagy azok a saját gazdái és ezért nem mer cikket írni róluk!?

Rudi Kató 2014.11.27. 06:33:26

@dont be such a nazi:
Az ország a csőd szélén mindegyik esetben! Napokon múlt, hogy nem döntötték be az országot amikor a bolsevikoktól átvették a kormányzást! Mindegyik esetben kifosztva, a hitelezők kénye-kedvének kiszolgáltatva adták át hatalmat a likud fidesznek! Utálom a likud fideszt,de nem lehet egy napon emlegetni a két rabló bandát ugyanis a pufajkás-d209-gyurcsotány-libajnai kvartettnél ártalmasabb patkányok a földön nem léteznek!

Ormi 2014.11.27. 06:52:11

@annamanna:
Eszméletlen...ezek mind rokonok. Mondanám, hogy kész Bizánc, de ott legalább megfojtották egy mást vagy kitolták egymás szemét a hatalomért, itt azonban nagyon is jól működnek együtt...ellenünk.
Ezt a(z ezerkarú) polipot nagyon nehéz lesz majd leválasztani az országról, azt hiszem. Nem is, ez inkább már rákos burjánzás...és talán már menthetetlenek vagyunk.

ob.szerver 2014.11.27. 06:56:51

@dont be such a nazi:

"1998-2002-ben egész jól kormányzott. "

Ne keverd össze a "jól kormányzott"-at a nem kormányzott, ezért nem baszott el sok mindent-tel. 1998-ban annyira meglepte őket a győzelem, hogy teljesen felkészületlenek voltak, és két és fél évig semmit sem csináltak. Utána indult az unortodoxia és az osztogatás.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.11.27. 07:39:24

...

Soha ne azt nézd, hogy mit kommentelnek, hanem hogy ki kommentel:

@Rudi Kató:

Rudi Kató 0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt

2014.08.20. óta tag

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Tiszteltetem Brüsszelet 0 bejegyzést

2014.06.01. óta tag.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.11.27. 07:40:53

@Tiszteltetem Brüsszelet:
@Rudi Kató:

Olyan meggyözö, mikor magaddal társalogsz, NER kutya :))))

Wehehehhehhehe :))))))

Netuddki. 2014.11.27. 08:22:42

@dont be such a nazi: "Úristen! Már ott tartok h a fidesz 1998-2002-es kormányzást jónak tartom! Ilyen mélyre jutott az ország!"

Nem, csak nem vetted be a kavintonodat.
Kajaibrahim, ezüsthajó, hídember, TSZ-ek szétcseszése, milleniumi országjáró...

Netuddki. 2014.11.27. 08:27:38

@Rudi Kató: Hát neked is elég rövid az emlékezeted. A fidesz az önkormányzatokon keresztül lopta ki a közpénzt a gyurcsány alatt. Többek között ezért is einstandolták a manyupot, abból engedték el az önkormányzatok adósságát.
Ezért is tart ott a fidesz ahol most. E nélkül a pénz nélkül megettek volna dolgozni a fijjugg...

alprazolam 2014.11.27. 08:36:03

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: A milleneumi országjárót kéretem nem bántani! A legjobb kályhába begyújtós újság volt az eddigiek közül. Gyakorlatilag egy lappal be tudtam gyújtani. Visszasírom. Most 3 metropol kell hozzá.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.27. 08:51:54

@Baszki, nincs már mit ellopni...: Nagyjából annyi eszed van, hogy bemásold a kommentelő adatait. A megcáfoláshoz már kevés vagy.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.27. 08:54:44

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
"A fidesz az önkormányzatokon keresztül lopta ki a közpénzt a gyurcsány alatt."

Ebből is látszik, hogy mennyire töketlen bagázs volt az.

A magyar politika egyik legnagyobb hitvitája, hogy melyik banda lopott többet. Ez egyrészt szomorú, másrészről értelmetlen, mert nehéz pontosan megmondani, csak érezni/hinni.

Ali Lali 2014.11.27. 08:55:00

Csak tudnám miért kellett az utolsó mondatban pénzéhes egyházakról irni. Hol kapcsolódik ez a többihez?

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.27. 09:01:03

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: A TSZ-ek szétcseszése korábbi azért.

Az országjáró meg a Hídember egyfajta szimbolikakörbe tartozott. Mindegyik oldalnak megvannak a hasonló alkotásai. Gondolj a ballibsik által emelt holokausztemlékművekre és különféle filmekre. Ezen kár rugózni.

Az ezüsthajó és társai valóban gáz és büntetendő.

Fekete Mamba 2014.11.27. 09:16:46

Ez baromság, még szép, hogy a posztoló is Gyurcsány kottájából játszik.

high up! 2014.11.27. 09:27:46

Ha valaki phtoshoppolna egy kucsmát az elhízott fótitkár fejére, határozottan azt hinném, hogy a kép Nicalae és Elena Orbaneszkut ábrázolja.

igazi Ténytár 2014.11.27. 09:32:29

@ "Ezek mindegyike önmagában is alkalmas lenne arra egy jogállamban, hogy az ügyészség vizsgálatot indítson az azokban megjelentetett tények alapján."

Mar a kezdetek kezdten korrupciós módon szereztek első házukat!

Azt amit később >110 x aron (!!!) adtak el azon Kekessynek aki mi mas is lenne mint Levay tokaji es egyeb üzlettársa es akit hálából kineveztek nagykövetnek!

AZON KEKESSY VETTE MEG TOBB MINT SZAZSZOROS ARON TOLE akinek csaladja csak négy év alatt 484 MILLIO FORINT ÁLLAMI TÁMOGATÁST KAPOTT !!

A magyar Nemzet ezt igy írná le ha GYFrol ha o csinalta volna :

közel felmilliard állami tamogatatas ment Kekessyekhez, aminek 25%-a szépen visszavándorolt a ME zsebebe mint fantasztikus lakáseladás...

__________
Üresen áll az a lakás a Haris közben, amelyet a választások után vételárának több mint százszorosáért adott el Orbán Viktor és felesége az egykori párizsi nagykövet vejének.

m.hvg.hu/app//gazdasag/20050304orbanlakas

___________

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.27. 09:40:24

@a Ténytár: És a Blikk vagy a Bors nem írt a témában? Csak a pártlapok?

dr kíváncsivagyok 2014.11.27. 09:44:57

Elkezdodott...
"Sic transit gloria mundi "
4.5 év alatt hány milliárd forint vándorolt kulfoldi bankszámlákra ???

dont be such a nazi 2014.11.27. 09:45:00

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: bassza+ tényleg. De ezek eltörpülnek a mai dolgok mellett.

dont be such a nazi 2014.11.27. 09:46:12

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: " abból engedték el az önkormányzatok adósságát."
- Az önkormányzatok adóssága eddig is az államadósság része volt.

igazi Ténytár 2014.11.27. 09:47:01

@ "Ezek mindegyike önmagában is alkalmas lenne arra egy jogállamban, hogy az ügyészség vizsgálatot indítson az azokban megjelentetett tények alapján."

De mar ezelott is kurrupcios modra szereztek elso laksukat is!

www.hocipo.hu/images/stories/content/2005/2005-14-ov5.jpg

1, Önkormányzattol úgy kapjak, hogy nem is lehetett volna törvényesen akkora méretűt!

2, Majd mielőtt beköltöznek önkormányzattal gyorsan teljesen felujitattja nekik...

3, ...azon céggel aminek mit ad isten jogtanácsosa nem más mint Levay Aniko,

4, majd megveszik az önkormányzattól roppant kedvezményes áron!

_____
A teljes sztori forrásokkal, dokumentumokkal, fotókkal itt:

www.hocipo.hu/content/view/128_feszekrakas_orban_modra

www.hocipo.hu/content/view/100_feszekrakas_orban_modra_2

www.hocipo.hu/content/view/133_feszekrakas_orban_modra_3

www.hocipo.hu/content/view/149_feszekrakas_orban_modra_4

Budapest (1 millió 750 ezer) negyedében 1993-ban kerületen-ként átlagosan egy család kapott 120 m2-nél nagyobb önkormányzati lakást. E szám értékeléséhez számítsuk hozzá, hogy a négy kerület legkisebbjében, a VIII.-ban az évben 3000 kérelmező volt.

...Orbán Viktor emlékezetével ellentétben, a csere időpontjában, 1991 végén nem a harmadik gyereküket várták, hanem a másodikat, tehát a kérelem időpontjában nemhogy öten, de még négyen se voltak, három ember viszont maximálisan két és fél szobás lakást kaphatott.

...a kérdezett évben senki nem kapott ekkora bérlakást, hiába voltak hatnál többen.

....Az EBS Kft. végezte az önkormányzat által fizetett felújítások zömét, AMELY CÉGHEZ Lévai Anikó RAGASZKODOTT, tán azért, mert a cég jogtanácsosát is így hívták. Nem állítjuk, hogy volt taggyűlésük is Anikóval, de jelenléti ív az igen.
_____

dr kíváncsivagyok 2014.11.27. 09:47:33

Az "elmultnyolcév " már nem meno...
Most a "gyurcsanykottája" a meno...

dr kíváncsivagyok 2014.11.27. 09:48:27

( A keresztapa és bandája a végén még megszeretteti velem Gyurcsányt...)

dont be such a nazi 2014.11.27. 09:48:58

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Ez körülbelül annyira volt fajsúlyos válasz, mint a kommentelők adatait bemásolni.

igazi Ténytár 2014.11.27. 09:50:26

@ "Az azonban a hozzáférhető adatokból is tudható: a páros sokkal gazdagabb annál, mint amennyire a hivatalosan bevallott jövedelmükből futná. Meggazdagodásuk forrása aligha lehet más, mint a férj pozíciója. "

De lehet!

Orban SAJAT MAGA ALLITOTTA, hogy mar a KOMMUNIZMUS ALATT (1986-tol!!!!) EVI 1.9MILLIOT TAKARITOTT MEG ;-)))))

_____

Magyar Világ, 2005. júl. 21

„Orbán Viktor szerint senki nem játszott szerepet családja vagyonosodásában, és ehhez állami pénzek sem járultak hozzá, nehezen elképzelhető, miként tudott feleségével, saját bevallása szerint, 36 millió forintot megtakarítani.

Ez – amint azt a Fidesz elnöke kiszámolta – házasságuk 19 éve alatt, vagyis 1986 (!!!) és 2005 KÖZÖTT ÉVENTE ÁTLAGOSAN 1,9 millió forint FÉLRETÉTELét jelenti.

Orbán Viktor 1990 áprilisa óta parlamenti képviselő, amely után tiszteletdíjat kapott. A képviselői alapdíj összege azonban 1990-ben mindössze bruttó 32.500 forint volt, és az első teljes évben, 1991-ben sem változott, ami egész évre 390 ezer forintos adózás előtti jövedelmet jelentett az Orbán családnak. Az összeget akkor még bizottsági tisztség nem növelte, igaz azonban, hogy Orbán 90 és 94 között frakcióvezető volt, s e posztért 1991-ben havi bruttó 39 ezer forintot kapott. Ennek egy évre jutó 468 ezres összege és a képviselői alapdíj együtt nem haladták meg a 858 ezret, illetve a közterhek befizetése után abból maradó mintegy félmilliót, amiből nehéz lehetett 1,9 milliót félretenni.

_____

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.11.27. 09:53:21

Gyülnek-gyülnek.

"raz sierpem raz mlotem czerwona holote 2014.11.03. óta tag.

0 bejegyzést írt és 271 hozzászólása volt"

Az tetszik ezekben a nikkekben, hogy a tulajuk a NER-propaganda kedvéért -jobb híján- magával társalog :))))

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:
@Rudi Kató:
@Tiszteltetem Brüsszelet:

igazi Ténytár 2014.11.27. 09:54:55

@ "Felesége neven 30 több ingatlan.."

Ugyan mar! Mar 2007-ben is 43 ingatlanjuk volt !!!

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.11.27. 09:56:36

@dr kíváncsivagyok:

"gyurcsánkottája" :)))) Ez de jó :)))

Miröl ismerszik meg a NER-propagandista? Na miröl...?

Wehehehehhehehhehe : ))))))

dr kíváncsivagyok 2014.11.27. 10:01:35

@Baszki, nincs már mit ellopni...:
Ja,...nem tudtad ?
Obamát is Gyurcsány irányítja..

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.27. 10:07:25

@dont be such a nazi: Azért mégis volt benne valami. Nézd meg a következő hozzászólásában mire hivatkozik. A ballib humor nagyágyújára, a Hócipőre:)

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.27. 10:11:28

@Baszki, nincs már mit ellopni...:
Szerencsére az indexet keményen tartják az elvtársak. Az angyalföldi belügyes lakótelepek mellett ez a másik bevehetetlen erőd:)

sorstalan gáz 2014.11.27. 11:57:55

@Ali Lali:
"Csak tudnám miért kellett az utolsó mondatban pénzéhes egyházakról irni. Hol kapcsolódik ez a többihez?"

Benne volt az évvégi prémiumfeladat kiírásban. Konkrétumokat ne várjál, azokkal az írás többi részében se fárasztja magát a szerző. Én mondjuk egyetlenegyet se találtam, de minek ha enélkül is meg lehet élni

Hüvely Matyi 2014.11.27. 12:08:38

Komolyan gondolkodom egy olyan app megírásán, ahová bárki bármilyen politikus nevét beírhatja, majd kérdést tehet fel, hogy lopott-e? Az alkalmazás először kiírná, hogy kis türelmet 1 millió 6 száz 20 ezer 14 négy adatbázist átnézek, majd 15-20 mp múlva (nix db) kiírná hogy lopott.

Példa:

Orbán -> 15 mp -> lopott
Gyurcsány -> 15 mp -> lopott

Ez így már ér? Félreértés ne essék, távol áll tőlem, hogy a cikkben említetteket védjem, de hoznál valami konkrétumot?

Szükség lenne rá.

annamanna 2014.11.27. 12:14:28

@Ormi: hát pedig Vitézy Dávidka kirúgása pont azt mutatja, hogy azért mégse annyira gördülékenyen működnek együtt. Vagy az Orbán-Simicska háború. Talán még voltak és talán még lesznek is hasonló, egymás közti konfliktusok, mert miért is ne lennének. A haverok és rokonok is megutálhatják egymást. Már István is kinyiffantotta a saját nagybátyját, ahelyett. hogy együttes erővel nyomták volna el az alattvalókat.

"és talán már menthetetlenek vagyunk."
A megmentés nagyon könnyű... csak nem embernek. Emberileg ezzel valóban nem lehet mit tenni.

Húsleves 2014.11.27. 19:25:36

@annamanna:
Az egyik kommentelő azt írja, hogy hamisítvány, a 10. másodperctől már színész játssza. Ettől függetlenül nagyon jó :)

annamanna 2014.11.28. 02:22:33

@Húsleves: biztos, mert van egy hasonló is: www.youtube.com/watch?v=quh7Bt8p9w4
Amúgy kicsit kár, hogy nem igazi :)
Bár ennek a videónak a végén igazából fenyegeti a közönséget predator drónokkal: www.youtube.com/watch?v=HIC__LUP-B4#t=04m38s

a linkelt cikket köszi, nagyon ütős....Morvai és Balczó jól beszélt.
Az Unió szíve teljesen szét van rohadva. Én csak ezt olvastam: www.hidfo.net.ru/2014/11/24/tuntetesek-az-europai-unio-mintaorszagaban

annamanna 2014.11.28. 02:46:23

@annamanna: öö... vagyis azt akartam írni, hogy abban a videóban igazából ő poénkodik a predator drónokkal, azt nem színész játssza helyette.

amúgy a cikk kérdése költői - nyilvánvalóan nem tiltják ki. Ld. hozzá ezt:
blogs.usembassy.gov/goodfriend/2014/04/02/why-does-the-united-states-talk-about-human-rights-in-other-countries/
"Carter nem volt hajlandó tovább folytatni azt a gyakorlatot, hogy saját szövetségeseink esetében nem veszünk tudomást az emberi jogok megsértéséről, s különösen keményen bánt Dél-Koreával"
Dél-Koreával, az igen....
Egyébként igaza van. Dél-Korában folyton megsértik az emberi jogokat: www.youtube.com/watch?v=ASO_zypdnsQ
Kész faszista diktatúra, hát komolyan mondom, kár, hogy ezt a vircsaftot az erénycsősz Carternek nem sikerült teljesen megakadályoznia, mégis mi folyik itt, emberek??? Hát odafigyeljetek má'!

aki mást mond az hazudik (törölt) 2014.11.28. 03:52:17

Az Orban hazaspar kepe nekem is a Ceausescu hazaspart idezi.
Igazi bizanci hatalomgyakorlasi mechanizmusok, mikozben az uralkodo a mutatja kifele a puritan, munkamanias vezeto imazsat.
Az 1998-2002-es ciklusban is loptak, utana Orban picit megroppant lelkileg, elhatarozta, hogy ha meg egyszer hatalomra jut, akkor ugy bebetonozza magat, hogy minden a kezeben legyen: AB, birosagok, ugyszeseg, APEH/NAV.
Elhataroztak, hogy oket tobbet senki nem semmizi ki a jogos jussukbol. Az orszag az ovek, nekik tejel. Ha buknak, akkor a elvesz minden, ezert is szerveztek meg mindent ilyen jol. Igazi maffiaallam epult ki, korkoros vedelem. Csak kozben par generacio jovojet loptak el.

aki mást mond az hazudik (törölt) 2014.11.28. 07:09:59

@annamanna:
Azert Del-Korea a 80-as evek vegeig eleg komoly jobboldali diktatura volt. Ellenzekiek elleni gyilkossagokkal, elnyomassal sot tomegmeszarlasokkal. A korabbi republikanus elnokok tamogattak megis, mert kellett a strategiai elhelyezkedes miatt. Tajvan szinten ilyen volt. Kozel-Amerika banankoztarsasagai mogul is Carter idejen hatralt ki az USA, majd Reagen idejen megint mentek oda a "katonai tanacsadok".

Húsleves 2014.11.28. 10:14:39

@annamanna:
Nem csak Dél-Korea kapcsán lóg ki itt a lóláb, önmagáért beszél az, amit ők maguk művelnek. Ugye múltkor te linkelted be a hírt, hogy miközben napi huszonnégy órában "nácik"-tól rettegnek, hogyan szavaztak a nácizmus és a fajüldözés dicsőítésének elítélése ellen ezek a képmutató háborús uszítók:
www.un.org/en/ga/third/69/docs/voting_sheets/L56.Rev1.pdf
És annak ismeretében, hogy az EU is folyton ezt csinálja, hogy a mi dicsőséges szemkilövető Göncz Kingánk ajvékolásával, már az is elég érdekes, hogy az EU országok tartózkodtak.
De van ennél is durvább, nem tudom ezekkel a hírekkel találkoztál-e már:
mult-kor.hu/tobb-mint-ezer-nacit-alkalmaztak-az-amerikai-titkosszolgalatok-a-hideghaboruban-20141028
mult-kor.hu/washington-kiutasitott-naciknak-fizetett-szocialis-juttatasokat-20141020
Tehát ezek, a náci hóhérokat alkalmazó és azoknak később nyugdíjat fizető dicsőséges demokraták küldik ide Goodfriendet, aki persze mutat valami kamu önkritikát is, hogy igen, 6 éve dolgozik Obama elnök fáradhatatlanul, íróasztala felé görnyedve azon, hogyan lehetne bezárni Guantánamót, hiszen a kampányában azt mondta, hogy "ismétlem: azonnal be fogjuk zárni". Csak hát biztosan nem olyan egyszerű az, ugye.
Ami viszont tényleg elkeserítő, hogy a fekete rappert a videódon már szemmel láthatóan nem vezeti meg a "kamu nigger" ahogy őnevezi, zsidó fiatal lányt már nem vezet meg a békenobeldíjjal előre megdobott drónkirály, de nálunk szemmel láthatóan működik az uszítás, pedig nyilvánvaló, hogy az európai hullahegyek az amerikai háborúcsinálók számára csak valami "egyenleg"-ként fognak beszámítódni, például 20 millió orosz halottal szemben mondjuk 15 millió európai halottra azt fogják mondani, hogy a m,érleg pozitív. Persze ez csak akkor, ha sikerülne "hagyományos" módon megvívni a háborút, mert ha az atombomba elindul, akkor kő kövön nem marad. Ugyanis már régen nem Hirosimával kell mérni egy ilyen bomba erejét, hogy mennyire régen, az itt van: hu.wikipedia.org/wiki/C%C3%A1r-bomba. Ha ez volt hatvan éve, akkor szerintem fogalmunk sincs róla, hogy mire képesek ma (mindkét oldalon), de játszanak a tűzzel, mert elment az összes eszük. Ennek a német újságírónak van igaza ( www.youtube.com/watch?v=nMhv4XBJ8fs ): az amerikaiak dédelgetett álma az, hogy a háborút Oroszország ellen meg lehet vívni európára korlátozva (értsd: "csak" mi döglünk bele), és mi, európaiak meg hagyjuk, hogy ezek a megbolondult, Istent játszó pszichopaták beleugrasszanak.

annamanna 2014.11.29. 04:11:43

@aki mást mond az hazudik: Opp, ezt nem tudtam. Az alapján, amit írsz, Carter tényleg jó fej lehetett. (Vagy se, ezt rálátás híján nem tudom eldönteni). Ha Dél-Korának ilyen szörnyű múltja van, akkor nagyon gyorsan begyógyították a sebeket...

@Húsleves: "hogyan szavaztak a nácizmus és a fajüldözés dicsőítésének elítélése ellen ezek a képmutató háborús uszítók"
Ezt valójában nem is értem. Egyrészt, hogy miért szavaztak róla még most is (ez a tricsilliárdodik elítélés, vagy mi?) Másrészt nem értem, az EU miért tartózkodott és az USA miért mondott nemet, ha Izrael azt mondta: yes?
Hogyhogy másképp szavaznak?

"nem tudom ezekkel a hírekkel találkoztál-e már"
Nem, de majd elolvasom. Konkrétan tudok vkiről, aki a háború után disszidált az USA-ba, és ott elvett egy német nőt. Még jó, hogy nem a SZU-ba disszidált, hogy ott elvegyen egy német nőt. Németországban nem volt elég német nő a háború után, akit el lehetett volna venni? A vh után közvetlenül nem volt gyanús az USA-ban egy német nő? (Az Éj anyánk c. filmből kiindulva). (Bár lehet, hogy a nő valójában zsidó volt). Hát vannak érdekes sztorik. Még jó, hogy nem velem történnek.

"kampányában azt mondta, hogy "ismétlem: azonnal be fogjuk zárni"."
Akkor már tudom, kihez jár kommunikációs tréningre Pintér. (Bár lehet, hogy doktor Mogácstól tanul: www.youtube.com/watch?v=s02Sh3J8vc0 )

"zsidó fiatal lányt már nem vezet meg a békenobeldíjjal előre megdobott drónkirály"
Név szerint?

"Ennek a német újságírónak van igaza"
Ezt már szerettem volna megnézni, jó, hogy te is említed, hátha csak eljutok oda, hogy lássam.
Bár szerintem nem lesz háború.

"mi, európaiak meg hagyjuk, hogy ezek a megbolondult, Istent játszó pszichopaták beleugrasszanak."
Én személy szerintem nem érek rá :)
Kisebb gondom is nagyobb ilyen marhaságnál, és ezzel a legtöbb ember így van.
Szóval szerintem nem lesz háború, mert senkit se érdekel.

Húsleves 2014.11.29. 11:40:29

@annamanna:
"Ezt valójában nem is értem. Egyrészt, hogy miért szavaztak róla még most is (ez a tricsilliárdodik elítélés, vagy mi?)"
Ezt most az oroszok nyújtották be, hogy kiugrasszák a nyulat a bokorból. Tökéletesen sikerült is, az persze más kérdés, hogy ezt sem az objektivitásáról, elfogulatlanságáról és nyilvánosságáról híres mainscream médiából tudhattuk meg. Szándékosan linkeltem magát a dokumentumot, és nem erről szóló hírt.

"Másrészt nem értem, az EU miért tartózkodott és az USA miért mondott nemet"
Hogy Ukrajna a Hitler óriásplakát előtt karlengető "nem is náci"-jaival ne maradjon magára, ne jöjjön ki elszigeteltként.

"ha Izrael azt mondta: yes?"
Izrael nyilván nem tehetett mást, azért az mégiscsak a zsidók állama. Egyébként úgy tudom, hogy Izrael nem is áll annyira nyíltan és egyértelműen Ukrajna oldalán mint Amerika és Európa, inkább csak a kussolásfaktor magas.

"Név szerint?"
www.youtube.com/watch?v=VIMnIh10po0

"Ezt már szerettem volna megnézni, jó, hogy te is említed, hátha csak eljutok oda, hogy lássam.
Bár szerintem nem lesz háború."
Ő is azt mondja, hogy természetesen nem lehetünk biztosak abban hogy háború lesz, de a kommunikáció abba az irányba mutat. Viszont nagyságrendekkel kisebb az elébemenő tiltakozás kárbaveszett ráfordítása (például felesleges tüntetés) ha nem lesz háború, mint az a benézés, ha tényleg lesz. Most még lehet tiltakozni, de ha hagyod hogy tovább folytatódjon az ellenségképzés, akkor egy idő múlva már nem, mert azzal egyszerűen te is ellenség leszel.

"Én személy szerintem nem érek rá :)
Kisebb gondom is nagyobb ilyen marhaságnál, és ezzel a legtöbb ember így van. Szóval szerintem nem lesz háború, mert senkit se érdekel."
Csakhogy nem mindenki a te értékeidet osztja (én igen, de nem mindenki). És sajnos tényleg szemmel látható, hogy vannak akik tolják, és vannak akik kajálják az ellenségképzés propagandáját. A "senkit se érdekel" ezért sajnos nem igaz.

annamanna 2014.11.30. 03:02:54

@Húsleves: "Ezt most az oroszok nyújtották be, hogy kiugrasszák a nyulat a bokorból."
Így már világos.

"elfogulatlanságáról és nyilvánosságáról híres mainscream médiából tudhattuk meg."
A Tények eljutott arra a szintre, hogy "olyan rossz, hogy az már jó": lastdaysoftenyek.tumblr.com/a
Mint Falus Ferenc, vagy mint azok az iskolai dolgozatok, amik annyira rosszak, hogy nem lehet nevetés nélkül kibírni az elolvasásukat.
Minden jó valamire, még a "kenyőcs" médiának is van haszna.

"Hogy Ukrajna a Hitler óriásplakát előtt karlengető "nem is náci"-jaival ne maradjon magára, ne jöjjön ki elszigeteltként."
Aha. Tehát ahogy Gyurcsány mondaná - ha Ukrajna náci, akkor én is náci vagyok! Csodálom, hogy Ferenc testvér még nem jelent meg ilyen táblával a nyakában - NÁCI VAGYOK. Csakhogy ő is kifejezze szolidaritását Ukrajnával, pláne a "putyinpincsi Orbán"-nal szemben, ugye.

"Egyébként úgy tudom, hogy Izrael nem is áll annyira nyíltan és egyértelműen Ukrajna oldalán"
Lehet, de azt nyilván tudod, hogy Izrael lakóinak nagy része épp a volt SZU-ból alijázott, tehát hihetetlen módon érdekeltek az ukrán-orosz viszályban.
És Galíciát olyannyira "őshazának" tekintik, hogy amikor januárban volt a galamb-varjú affér, azt írtam, hogy ha valaki jeleket keres, akkor tessék: a varjú Galícia címerállata.
Erre a 444 egyik újságírója azt írta, hogy én rasszista antiszemita zsidógyűlölő vagyok.
Erre megkérdeztem, hogy Galícia mégis mióta zsidóország?
Erre nem válaszoltak, de az önkéntelen kitörésükből nyilvánvaló, hogy minimum Galíciát zsidó területként kezelik. Bár az is lehet, hogy egész Ukrajnára igényt tartanak, Legalábbis ez a fazon nagyon osztja: www.youtube.com/watch?v=CfniVZhs3Lk

"Most még lehet tiltakozni, de ha hagyod hogy tovább folytatódjon az ellenségképzés, akkor egy idő múlva már nem, mert azzal egyszerűen te is ellenség leszel."
Na de mégis kinek az ellensége?
Itt ki kivel lenne?
És kik lennének a katonák?
És milyen fegyverekkel vívnák a háborút?
Magyarország tökéletesen alkalmatlan egy háborúra, mind anyagilag, mind fizikálisan, mind mentálisan, mindenféle szempontból.
Elfoglalni esetleg lehet (na de ki akarná elfoglalni?)
de háborúzni vele nem lehet.
A magyar mentalitásra szerintem általánosságban is jellemző az a konfliktuskerülés, amit itt Kárpátalja kapcsán írnak le:

„Az itteni lakosság egyáltalán nem hajlik a radikalizmusra – erősítette meg az Ukrajinszkij Tizsdenynek Szerhij Fedaka ugyancsak kárpátaljai történész és politológus. – Ez nem Galícia. Fontos nüánsz ezenkívül, hogy a szovjet idők óta úgy elterjedt nálunk a komaság, mint sehol máshol Ukrajnában. És a hatalmat itt szinte mindig helyiek képviselik. Ezért kerülte el Kárpátalja a nagy üzleti háborúkat, amelyek Ukrajna más régióiban folytak és folynak."

„Kárpátalja sajátja a különállóság érzete, melynek legfényesebb bizonyítéka az a tény, hogy a magyarok évszázadokig tartó agresszív politikai gyarmatosítása ellenére a kárpátaljaiak mégsem veszítették el nemzeti-vallási identitásukat. Jobbára a tiltakozás békés formáit választották, s megtanulták a túlélést egy nagy birodalomban egyrészt a kivárás, a központ kényelmetlen kezdeményezéseinek elfektetése, a környező agresszív világtól való elzárkózás stb., másrészt pedig a bölcs gyakorlatiasság, a gyarmati adminisztrációval való együttműködés révén mindenben, ami nem érinti a személyes érdekeket és a belső méltóságot. A más nyelvű és kultúrájú gyarmatosítókkal való együttélés hosszú történelme miatt a kárpátaljaiak megtanultak hallgatni, tűrni, még szolgálni is, miközben fügét mutattak a zsebre vágott kezükkel. A kárpátaljai sohasem megy el gyűlésre, viszont otthon az ellenkezőjét teszi annak, amit a hatalom követel – persze elsősorban akkor, ha ez ütközik az érdekeivel. »Kárpátalja őslakosai nagyon gyakorlatiasak, egészen az utilitarizmusig, ezért nem az ideológia, hanem kizárólag a nyereség szempontjából szavaznak» – mondja Viktor Pascsenko politológus".
A radikális jelszavak népszerűtlensége Kárpátalján a szerző szerint a „tartósan” itt élő nemzeti kisebbségek, köztük a magyarok jelenlétével is magyarázható. „Kárpátalján megfigyelhető az úgynevezett »helyi internacionalizmus« jelensége – mondja Viktor Pascsenko. – Ennek lényege, hogy a tősgyökeres lakosság számára mindegy, milyen nemzetiségű vagy, a fő, hogy kárpátaljai legyél. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy rendelkezik az ember még egy identitással a nemzetiség és a vallás mellett." www.karpatalja.ma/karpatalja/nezopont/a-lojalis-pragmatikusok-csak-elni-akarnak/

A cikk apropója épp a fenti Butkevics, aki keresi a kötözködés lehetőségét:
„Amúgy a magyarok nagyon szervezettek, sok tekintetben nacionalista beállítottságúak, és ez a jövőben konfliktusokat idézhet elő, mégpedig etnikai alapon” – zárja a magyarokra vonatkozó fejtegetéseit Bohdan Butkevics.
De ezt csak ő látja bele, mert bele akarja látni. Mert neki igénye lenne rá, hogy legyen ilyen konfliktus. De az egyik fél igénye még kevés.

annamanna 2014.11.30. 03:28:08

Gondolj bele, azért régen még valahogy bele lehetett vonni az embereket a háborúba különféle retorikával, fel lehetett gerjeszteni a "hazafias" és "hősies" érzelmeket, és rá lehetett venni a hátországot is, hogy emberfeletti teljesítményt hozzon ki magából a hős katonák támogatása érdekében (ld. Tóték).
De ma már tökéletesen képtelenség volna lendületet és elkötelezettséget kicsiholni, mert annyira nincs semmiféle szabad kapacitása az embereknek ilyesmire.
Akik egy haldoklón is átlépnek, mert annyira magukba vannak zuhanva, azokkal lehetetlen harcba szállni.
Itt nem lehetséges háborúzni, akármennyire is verik a tamtamot azok, akik el vannak szánva a háborúsdira.
Kábé olyan ez, mint amikor annyira ki van már merülve valaki, hogy felőle egy órán keresztül is csöröghet az óra, nem fog felkelni, mert nincs hozzá ereje.
Gondolj arra, a srebrenicai mészárláskor a belga békefenntartók úgy menekültek el, mint a patkányok a süllyedő hajóról. Az elhízott, elpunnyadt belgák azzal nem számoltak, hogy egy háborúban ölni is szoktak.
Vagy az US Army kikből áll? Jelentős részben bevándorlókból, plusz gettólakókból. Az amerikai fiatalok jelentős rész már alkalmatlan a harcra.
Vagy gondolj bele abba, hogy miért nem vállalnak az európaiak gyereket? A kontinens a kihalás szélén áll, egyszerűen nincs elég mentális erő a következő generáció felneveléséhez. Ha arra nincs szabad kapacitás (mert elvonja mindenféle más), akkor háborúzni honnan lenne szabad kapacitás?
Honnan volna hozzá elég gerinc, erő, kitartás, kurázsi?
Elképzelhetetlennek tartom a háborút.
Hacsaknem egy atombombával elintéznek minket - de harci cselekményekbe ezt az országot már nem lehet belerángatni.
Mert az egy olyan háború lenne, ahová senki sem megy el.
Egyszerűen selejtesek lettünk egy háborúhoz. Spártában mindnyájunkat Tajgetosz-pozitívnak minősítenének.

Tiltakozni is minek? Mégis mi ellen? Ki fenyeget? Hol van ellenség a láthatáron? Kik akarnának megtámadni?
Attól még, hogy bizonyos elmék erről fantáziálnak, még nincs racionális alapja.
Semmiféle konkrét háborús veszélyt nem látok, ami minket fenyegetne.
Putyin kifejezetten és kiemelten dicséri az orosz-magyar kapcsolatokat, és a NATO is elismeri, hogy kitűnő az együttműködés, minden kötelességünket teljesítjük.
Akkor meg?
Mégis kik ellen tiltakozzunk?

Húsleves 2014.11.30. 09:35:18

@annamanna:
Amiket leírtál lehet hogy mind igaz, csak háborúban nem kérdezik meg hogy mit gondolsz a dologról, hanem kapsz egy behívót, és ha nem mész, az nagyon súlyos bűncselekmény.

Izraelről: igen, fű alatt én is nagyon el tudom róluk képzelni, hogy másképp viszonyulnak a dologhoz, de az azért már tényleg nagyon átlátszó lett volna, ha ők sem szavazzák meg a fasizmus dicsőítésének elítélését.

"Tiltakozni is minek? Mégis mi ellen? Ki fenyeget? Hol van ellenség a láthatáron? Kik akarnának megtámadni?"
A mi dicsőséges oldalunk folytat egyre háborúsabb retorikát, nem a másik.

Húsleves 2014.11.30. 10:06:23

@annamanna:
Ja és a tiltakozásról: nem feltétlen azt jelenti hogy ki kell menni az utcára, de nekem annyit azért jelent, hogy az eszement uszítók elé tükröt tartok, hogy ne érezzék a hallgatólagos támogatást, ne érezzék, hogy amit művelnek, az "működik".

Szúnyog 2014.12.01. 01:49:30

Háááát, Domokos uramból nem néztem volna ki egy, hogy egy ilyen képet betesz írásába, majd elmagyarázza a semmit. Ezt jobb lett volna vendégszerzőként afféle vincent blogon előadni.
Persze volna másik út is, rögös, meg munkás. Utánajárni, nyomozni, s megírni azt, ami valós, ami bizonyítható. Biztosan van olyan is.

Kabai Domokos Lajos · www.bekialtas.blogspot.hu 2014.12.01. 03:48:09

@Szúnyog: Nem hinném, hogy a cikk a semmiről szólna. Az ilyen mémek olyan tömegben jelennek meg, hogy amellett már nem lehet elmenni szó nélkül. Tessék vitázni az állításokkal, de az nem megy, hogy a homokba dugjuk a fejünket, noha ebben nagy gyakorlata van a magyar népnek. Én erről sokat tudnék mesélni, hiszen a baloldali kormányok idején az ő hibáikat tettem szóvá például a a Népszabadságban, amikor hajlandók voltak megjelentetni a bíráló cikkeimet. Én a véleményemet írom, nem azt méricskélem, hogy kinek tetszik, kinek nem. Szerintem, így normális. #

annamanna 2014.12.01. 06:50:32

@Húsleves: "csak háborúban nem kérdezik meg hogy mit gondolsz a dologról, hanem kapsz egy behívót, és ha nem mész, az nagyon súlyos bűncselekmény."
Na jól van, azért én láttam a Hairt. Ellen lehet állni a behívónak is. Magyarországon viszont nem tudok elképzelni általános mozgósítást, ennek az okát Ede elmagyarázza a Csinibabából: "És mivel játsszunk? A pöcsünkkel?"

"az azért már tényleg nagyon átlátszó lett volna, ha ők sem szavazzák meg a fasizmus dicsőítésének elítélését."
Izrael jelen pillanatba a világ egyetlen legálisan fasiszta állama, és ez teljesen köztudott. Itt már senki sem csodálkozott volna semmin, mert azt tesznek, amit akarnak. Luxemburg is azt csinál, amit akar. Az USA is azt csinál, amit akar. A többieknek pedig pofa be és igazodj.

"A mi dicsőséges oldalunk folytat egyre háborúsabb retorikát, nem a másik."
De az melyik? :) Melyik a mi oldalunk? :)

"ne érezzék a hallgatólagos támogatást, ne érezzék, hogy amit művelnek, az "működik"."
Ha általánosan leszarják őket és általános a közöny, akkor nagyon is észreveszik, hogy nem működik az uszításuk.
Azon gondolkoztam, hogy már annyiszor írtak arról, hogy a net úgy működik, mint egy kémprogram, és mindent megtudnak rólunk.
Ennek ellenére az emberek a legnagyobb lelki nyugalommal osztogatják meg továbbra is a titkaikat a neten, nagy ívben letojva a figyelmeztetést.
És arra gondoltam, hogy ha a hatalom (mondjuk a CIA stb) tényleg kémkedésre használja a netet, akkor mi az, amit a leginkább megtud belőle?
Szerintem a legfontosabb, amit a hatalom megtud az emberekről, az, hogy az embereket általában nem érdekli a hatalom. Le se szarják, és nyugodtan élik a hétköznapi kis életüket. A neten megosztott információk 99,999999999999%-ának semmi köze hatalom elleni összeesküvéshez. Az emberek nem veszik a fáradságot arra, hogy összeesküdjenek a hatalom ellen, inkább kiscicás videókat néznek meg pornót meg nyaralásos képeket meg tibiatyát.
A hatalomnak egyáltalán nem kell tartania attól, hogy az emberek megdöntik.
A hatalomnak max. az emberek közönyétől kell tartania.
A hatalomnak azt kell elérnie, hogy az emberek ne legyenek közönyösek. A hatalomnak sokkal jobb, ha az emberek mérgesek, mintha közönyösek - mert amíg dühösek, addig is a hatalomra koncentrálnak, és a figyelem pont olyan jól jön a politikusoknak, mint a celebeknek, akik inkább mutogatják a meztelen valagukat, minthogy elfeledkezzenek róluk.
Tehát állandóan rémítgetni kell. Ilyen szempontból a netadó belengetése különösen jól sikerült performansz volt; de hát ebbe is bele lehet fáradni egy idő után.
Valahogy úgy, ahogy a pornóba is bele lehet unni, és az ingerküszöb egyre magasabb lesz. Az emberek egyre könnyebben lesznek fáradtak és unottak és közönyösek. A háborús uszításra egyre könnyebben legyintenek.

Húsleves 2014.12.01. 07:32:05

@annamanna:
Az élet nem Csinibaba, a második világháborúban lovasokat is küldtek tankok ellen. Ne próbáld mások viselkedését a magad moráljából kiindulva magyarázni. A Hair sem igazán releváns példa, mert nagy elutasítottságú háború volt, Vietnám sosem jelentett közvetlen veszélyt Amerikára, a szankció ott valami börtönbüntetés volt. Európában ez egyik világháború előtt sem így működött, akik nem vonultak be, azokra gettó vagy kivégzés várt.

annamanna 2014.12.01. 14:43:19

@Húsleves: és most mi jelent közvetlen veszélyt Magyarországra? Még azt sem tudom, kik a mi és kik az ők. :)

annamanna 2014.12.01. 19:23:03

@Húsleves: "A mi dicsőséges oldalunk folytat egyre háborúsabb retorikát, nem a másik."
Ez válasz? :)

Húsleves 2014.12.01. 19:37:01

@annamanna:
Figyelj, ha valamit nem akarsz érteni, akkor én nem fogom erőltetni. Nem mondtam hogy menj tüntetni, nem mondtam hogy tiltakozz, viszont az, ahogy én látom a dolgokat, szerintem egyértelműen kiderül abból amiket korábban írtam, tehát ez tényleg felesleges visszakérdezés volt.
Ha azt írom, hogy "Európában ez egyik világháború előtt sem így működött" akkor ebből kiderül, hogy nem a jelenlegi helyzetre értem, és ha emellett olyat is írtam hogy "természetesen nem lehetünk biztosak abban hogy háború lesz, de a kommunikáció abba az irányba mutat" akkor ebből kikövetkeztethető, hogy az irány az, ami nem tetszik.
Pont ezért hivatkoztam már sok helyen Naomi Wolf filmjére, mert olyanok mondják, hogy nagyon hasonló volt a helyzet valamikor a mostanihoz, akik megérték azt a borzalmat, és látták hogyan tolták a gátlástalan héják odáig.

annamanna 2014.12.01. 20:14:58

@Húsleves: Tényleg nem értem, hogy kiktől tartasz, mint háborús ellenségektől. Kivel háborúznánk? És milyen okból? És milyen fegyverekkel? És kikből állna a hadsereg?
A 2. vh-ban volt a családunkban egy hegedűtanár, kivitték a frontra és megőrült, soha nem lett normális. Egy másik alkoholista volt, azt meg ki se vitték, ilyen selejtekkel háborúzni se lehet.
Ma ki nem selejt? A huszonéves ismerőseim meglepő százaléka beteges - zöldhályogtól tüdőrákig, egészen elképesztő, mikkel kínlódnak.
Egyszerűen nem vagyunk alkalmasak háborúra, semmilyen szempontból.
És nem is állunk háborús konfliktusban senkivel sem.
Hogy Naomi Wolf filmjében mit mondanak az amerikai háborús héjákról, az egy dolog.
De ha az európai kormányoknak esze ágában sincs háborúzni, akkor nem lesz semmiféle háború.
És felteszem, minden kormány tisztában van vele, hogy az európai népességet jelen pillanatban képtelenség belerángatni egy háborúra, Tökéletesen alkalmatlanok vagyunk rá. Nem csak mi, hanem egész Európa alkalmatlan.

Pl. ez a cikk a svéd férfiak jelenlegi mentalitását taglalja. www.flagmagazin.hu/nagyvilag/antidogma_sved_nok_avagy_a_feminizmus_jarulekos_vesztesegei
"Tragikus társadalom-lélektani paradoxon, hogy az egykor Európa-szerte rettegett viking harcosok svéddé korcsosult utódai hétvégeken egyfajta "nemzeti sportként" fojtják alkoholmámorba frusztrációjukat, amelyet az extrém feminizmus pörölycsapásai alatt szétporladt hagyományos férfiszerepük elvesztése miatt éreznek, ugyanakkor asszonyaikat-lányaikat az országukat elözönlő és ugyanezen feminizmus "vívmányaira" láthatóan nagy ívben tojó muzulmán martalócok szabad prédájának engedve át.

Egyenjogúságukért folytatott harcukban a svéd nők alaposan túllőttek a célon azzal, hogy - mentálisan legalábbis - sikeresen kasztrálták a saját férfijaikat, és így nolens-volens megkönnyítették harmadik világbeli macsó riválisaik térhódítását, akik a svéd társadalomban tátongó erő-vákuumra természetes módon erőszakkal reagáltak, és mostanra kíméletlenül legázoltak mindenkit, mindenekelőtt a "gyöngébb nem" - öntudatlan kollaboránsaikból mindennapos áldozataikká vált - képviselőit, a maguk drasztikus módján téve világossá, hogy noha a svéd nők kétségtelenül erősebbek őshonos férfitársaiknál, náluk azonban mindenképpen gyöngébbek.

"Az erő azt jelenti számomra, hogy a svédeknek rám kell nézniük, a földre kell előttem borulniuk, és meg kell csókolniuk a lábaimat", mondja egy 15 éves fiú Petra Åkessonnak, aki a Malmö városát rettegésben tartó muzulmán tinédzserbandákról készített szociológiai tanulmányt, amelyből kiderült, hogy ezek a fiatalok saját bevallásuk szerint valójában "háborút folytatnak a svédek ellen" ("Vi krigar mot svenskarna", Lunds Egyetem, 2006)."

Egész Európa alkalmatlan a háborúra.
Ha valaki megtámad bennünket, állunk báván és kész.
Itt nem lenne ellenállás.
De mégis ki támadna?
Kit vizionálsz az ellenség szerepébe?
Mivel Európa egyáltalán nem tanúsít fenyegető magatartást, nem jelent fenyegetést senki számára, mégis ki támadna meg minket?
Az egész kontinenst, vagy azon belül Magyarországot?

annamanna 2014.12.01. 20:39:11

@Húsleves: de azért reménykedni lehet ám az erőcsávók milliós seregeiben: m.cdn.blog.hu/po/polgarda/postimage/n_zsi_1414318641.jpg
Éhes disznó makkal álmodik, ezt nem rád értem, hanem mindazokra, akik tüntetésről, randalírozásról, polgárháborúról, világháborúról fantáziálnak.
Hát menjenek felőlem háborúzni. (Heller Ágnest itthon ne hagyják, kukikezelőnek jól jön még az öreglány. Haspólóban pláne dögös, 200 méterről olyan, mint egy ipari tanuló.)

Húsleves 2014.12.01. 21:33:40

@annamanna:
Figyelj, én elmondtam az én érveimet, és elolvastam a tieidet. Remélem hogy kettőnk közül te látod most jobban a helyzetet.

annamanna 2014.12.02. 01:53:39

@Húsleves: én is remélem. :)
gondolj bele - európai fiatalokkal háborúzni.... teljesen reménytelen.
ez egy nagyon egyszerű kis melléklet hozzá: www.youtube.com/watch?v=u0IofkJW9f0
nem tudom, hasonló folyamaton ment-e át az ókori Róma, de a végén nagyjából akadálytalanul foglalták el a barbár törzsek. Rómának semmi ereje nem maradt arra, hogy védekezzen.
ha most hasonlót tervezne egy nagyobb birodalom, mint a régi barbárok, hasonlóan sikerülne neki csont nélkül átvenni a hatalmat Európa fölött.
de vajon tervez-e ilyet bárki is?
egyrészt minek, hiszen békés úton, beszivárgással sokkal hatékonyabban elfoglalhatják a kontinenst.
másrészt a többi nagyhatalom fiataljai se szívesen háborúznának, Európa ellen meg aztán pláne nem.

Húsleves 2014.12.02. 06:32:45

@annamanna:
Hiába írod le újra meg újra, hogy nekünk mi logikus, mert nem rólunk beszélünk, hanem idiótákról, akik nem gondolnak bele, vagy belegondolnak, de nem érdekli őket. Erről beszélt a német újságíró is, hogy ezeknek elment az eszük. Remélem hogy neked van igazad, de én továbbra sem úgy látom a helyzetet mint te.

annamanna 2014.12.02. 14:10:25

@Húsleves: oké, egy pont neked, ezt olvastam: index.hu/gazdasag/vilag/2011/10/26/haborut_josol_a_nemet_kancellar/
ebből azért némileg visszavett index.hu/kulfold/2014/11/20/merkel_csak_oroszorszaggal_egyutt_van_europa_biztonsagban/
de tényleg hiába erősködnek, ha ezzel a lakossággal egyszerűen semmire sem lehet menni. egyrészt rögtön tiltakoztak is merkel ellen www.youtube.com/watch?v=-wSMhGE_Mpk
másrészt akár a svéd cikk alapján, de bármi alapján is látszik és tudható, hogy semmiféle olyan kitartás, fegyelmezettség, mentális teherbírás, összetartás és még egy csomó más tulajdonság, pl. fizikai edzettség nincs az európai emberekben, ami alapján ki lehet bírni a háborút.
a családunkból az jött haza a Don-kanyarból, aki patkolókovács volt. rendkívül fegyelmezett, szívós, erős ember, óriási szociális hálóval a háta mögött. amúgy leginkább azért bírta ki, mert csak sofőr volt, nem kellett ölnie, és nem is fagyott meg. alighogy hazajött, a komcsik az utolsó szögig elvették mindenüket, házat, műhelyt, mindent. azt is elviselte, nem omlott össze.
mára már mindenféle ilyen lelki tartalék föl lett emésztve. egyszerűen semmiféle mentális állóképességgel nem rendelkezünk, ezt lehet tudni.
ha ilyen lakossággal próbál valaki háborút kezdeni, ott nem lesz háború.
az európai fiatalok kötve hiszem, hogy elmennének harcolni bárki ellen is. nem lehet kiállítani hadsereget, mert nem vonulnak be, nem tudják vállalni a katonáskodást, és nem is látnak maguk előtt semmiféle olyan katonai célt, amiért érdemes lenne meghalni.
tehát egész egyszerűen tökmindegy, mit forgat a fejében néhány politikus, ez a népesség már nem az, aki a háborúk előtt élt. pláne a német fiatalok a leghedonisztábbak egész Európában, ott születik a legkevesebb gyerek, és ha emlékszel, pár évvvel ezelőtt a love parade-on azért haltak meg többen is, mert azt is képtelenek voltak felmérni, hogy magát a fesztivál helyszínét hogyan kéne megközelíteni. most képzeld el a love parade népét egy háborúban - egyszerűen képtelenség. Ahol a háborúról ilyen elképzelések vannak www.youtube.com/watch?v=rvYZRskNV3w ott ááááá....
el sem tudjuk képzelni, milyen emberi háló veszett el, milyen tulajdonságok hiányoznak belőlünk egy sikeres túléléshez.
akkora nagy szellemi fölényt pedig nem tudok elképzelni merkelről és a többi politikusról, hogy megdelejezzék a lakosságot, és azok zombiként háborúzni kezdjenek, miközben semmi közük hozzá.
itt legföljebb egy Róma-szerű összeomlást tudok elképzelni, de nem látom a barbár hadakat, akik szervezetten Európa felé törnének. csak rengeteg beszivárgót látok, akik szép "csendesen" feltöltik a kontinenst, mint a törökök 1541-ben Budát. hacsak az arab és török bandákból nem akar merkel hadsereget szervezni.....
ez az egész háborúsdi teljesen anakronisztikus, egyszerűen idejétmúlt, túlhaladta a történelem, ez most egy más kor, más emberekkel.
itt már nem lehet reguláris csapatokat mozgatni ide-oda, és nézd meg, keleten is megváltozott a háborúsdi, ott sem nagy reguláris csapatok mozognak. még az USA is feladta azt, hogy bárhová nagy seregeket küldjön, mert nem tud kiállítani és mozgatni egyszerre nagy tömegű, jól szervezett katonát. már csak szervezetlen, fegyelmezetlen, idióta terroristák vannak, akik szinte egymást is megölik, ha nem kapják meg a reggeli kakaót (ez nem vicc, volt valami ilyen hír az egyik hülyéről, aki perszehogy Európából ment el "harcolni" az IS-be, bár talán nem kakaó miatt akadt ki, hanem Snicker miatt, amit lenyúltak tőle).
ebből indulj ki - nem lehet nagy reguláris csapatokkal harcolni. az usákok pl. rászoktak a drónharcra, otthon ül a fószer a monitor előtt és kész. de még arra is alig kapni embert.
a történelem túlhaladta a háborút. legföljebb kína és oroszország tud még hagyományos hadseregeket megmozgatni, mások már nem. de ők is felőrlődnének, meg hát mégis ki ellen harcoljanak?
ennek semmi értelmét nem látom, ma már annyira más taktikával folynak a dolgok, annyira más szinteken - gazdasági háború, hackerháború, környezetszennyezés, hadi célra kifejlesztett vírusok stb, hogy magának a hagyományos háborúnak már semmi értelme. és nem is képesek rá, ez nyilvánvaló. az usa is a proxi dolgokba menekül, terroristákat pénzel.
ilyenekkel riogatni nem több, mint blöffölés, a politikai vezetők nagyon jól tudják, hogy az egyes országok nem tudnak harcolni egymás ellen, és még okuk sincs rá.

annamanna 2014.12.04. 03:16:52

@Húsleves: ez a cikk elképesztően elegánsan hozza össze McCain szavait és az ENSZ-szavazást:

"Óriási botránynak nevezi a liberális sajtó, hogy John McCain amerikai republikánus szenátor nyilatkozata szerint "Orbán Viktor egy neofasiszta diktátor". A botrány mibenléte azonban nem teljesen érthető. A közelmúltban az Egyesült Államok ugyanis kifejezte, hogy nem támogatja a fasizmus elleni harcot.

November 23-án Oroszország benyújtott az ENSZ-nek egy határozatot, amiben felszólít minden országot "a nácizmus és más faji megkülönböztetés, idegengyűlölet és intolerancia dicsőítése elleni hatékony küzdelemre". A dokumentumot a 193 tagországból mindössze 115 szavazta meg. Az Európai Unió tagállamai és számos más ország, összesen 55 ország delegációja tartózkodott a szavazáson, az Egyesült Államok képviselete pedig ellene szavazott.

Tehát jelen helyzetben nem egészen egyértelmű, hogy az amerikai szenátor nyilatkozatát hogyan kell értelmezni.

Az Egyesült Államok az ENSZ-ben szavazatával kifejezte, hogy nem támogatja a fasizmus elleni harcot. Ha Orbán Viktor neofasiszta diktátor, azzal az Egyesült Államok ENSZ-képviseletének hivatalos állásfoglalása szerint nincs probléma. Lehetséges, hogy McCain nyilatkozatát dícséretnek kell értelmezni, és az amerikai szenátor szimpátiájának adott hangot Orbán Viktor politikájával kapcsolatban?"
www.hidfo.net.ru/2014/12/03/oriasi-botrany-amerikaval

igazi Ténytár 2014.12.08. 06:22:01

@ Ahogy a Dakota mondja: amilyen az úr olyan a szolga ;-)))))

___
hirekhirek.network.hu/blog/hirek_hirek_hirek_klub_hirei/orban-viktor-es-az-alvilag-egy-foton-a-fekete-sereg-szokesben-levo-vezerevel
___

index.hu/belfold/2014/12/07/ez_a_belvarosi_rogan_klan/

Ahogy korábban megírtuk, az V. kerületi önkormányzat meglehetősen kapkodva adta el igen olcsón a maffiakötődéseiről ismert Portik Tamás élettársának a Károly körút 26. szám alatti üzlethelyiséget.

Senkinek nem tűnt fel sem az áron aluli eladás, sem a vevők kiléte, pedig Belváros-Lipótváros képviselő-testülete előtt három alkalommal járt az ügy: a bérbeadáskor, az eladáskor, és az elővásárlási jogról való lemondáskor.

A kerület vezetője: Rogán Antal.
_____

igazi Ténytár 2014.12.12. 05:05:16

@ Ezt a "maffiás jogállami" örökséget hagytak az országra! Egy nap eltéréssel (!!!) ezt előadni már gyalázat!

______________

2014. december 10. - Fidesz jogállam HA az érintett Orbán barátja, kormánypárti

Mészáros Lőrinc EGYMILLIÁRDOT FELEJTETT EL BEÍRNI A VAGYONNYILATKOZATÁBA
.
Az RTL Klub híradója szerint 1 milliárd 27 millió forintot felejtett el beleírni a vagyonnyilatkozatába Mészáros Lőrinc Fidesz-közeli vállalkozó, és ezt a felcsúti polgármester ma saját maga közölte velük telefonon.

index.hu/gazdasag/2014/12/10/meszaros_lorinc_egymilliardot_felejtett_el_beirni_a_vagyonnyilatkozataba/

_______________
2014. december 11. Fidesz jogállam HA az érintett ellenzéki

Répássy példát is hozott a hatékony korrupcióellenes fellépésre. Simon Gáborra utalva – neve kimondása nélkül – azt mondta: az, hogy egy parlamenti párt elnökhelyettesét HIÁNYOS VAGYONNYILATKOZATA NYOMÁN TARTOZTATTÁK LE, jelzi az eredményes fellépést.

http://vs.hu/gazdasag/osszes/pinter-sandor-figyelmeztette-goodfriendet-1211#!s1
___________