hangolás

karomkodnitilos142x142.bmp
 A VÉLEMÉNY SZABAD, A GOROMBA, A TRÁGÁR, AZ USZÍTÓ, A KIREKESZTŐ ÉS MEGBÉLYEGZŐ BESZÉDMÓD TILOS!

1. Köszönöm, ha jelzed a szövegem hibáit!

>> 2. Ne szemeteld tele a hazát trágársággal!

3. A stílus maga az ember.

#

Az Esztergomi Járásbíróság 800 ezer forintra (400 nap fogházra) ítélt egy kommmentelőt holokauszttagadásért

2016. január 4-én.

#

Az Alkotmánybíróság 2014. 05.28-i állásfoglalása szerint a honlapok felelőssé tehetők a rajtuk lévő kommentekért. Ezért külön figyelmeztetés nélkül törlöm az ordenáré, a nyíltan uszító, vagy a szótagösszevonással alkotott morfémákba rejtett, mások megbélyegzésére alkalmas üzeneteket.

#

LASZ AZ ISMERETLEN KOMMENTELŐNEK: Karel Čapek nyomán átgondolva, azt hiszem, én vagyok az az ember, akit az egymással szemben álló táborok, a mindkét felet bíráló magatartása miatt, először ütnek agyon, mielőtt végképp egymásnak esnek.

#

bemondás

A NÉPSZABADSÁG-NAP lezárásaként: ha annyian előfizettek volna rá, ahányan most tiltakoznak, nem alakult volna ki ez a helyzet. (2016-10-08)

INTERNET Az interneten a végén minden megsemmisül, vagy legalábbis elérhetetlenné válik, amint nincs áram, vagy a rendszergazda beint. Mindig csodálkozom, mikor a neten éjjel-nappal lógók ezt nem látják át. (2016-10-09)

TRAFFIPAX-ÁTVERŐ PÓLÓ Már megrendelhető a traffipax-átverő póló – olvasom a neten. Nos, ennek a találékonyságnak egészen az első ütközésig tart az érvényessége. Aztán jön a pofára esés. (2016-04-08)

FRÖCSÖGŐ KOMMENTELŐK Nemes Jeles László, a Saul fia rendezője szerint a fröcsögő kommentelőkkel foglalkozni olyan, mintha felvennénk egy hangversenyt, összevágnánk belőle a köhögéseket, és azt hallgatnánk. (2016-01-15)

SAUL FIA – Wow! De Orbán Viktor magyar miniszterelnöktől inkább illett volna egy Hűha! Hogy a kákán is? Nem. Egyébként a film valóban korszakos. (2016-01-11)

KÖZMUNKA Hiába a három gyerek, a közmunkát nem tekintik munkaviszonynak az otthonteremtési támogatás odaítélésekor. Bezzeg, amikor kozmetikázzák a foglalkoztatási statisztikákat… (2016-01-05)

MALAC A JÉGEN Azért tűnik úgy, hogy Orbán Viktor küzd, mint malac a jégen, mert a hasznos idióták kezdenek többségbe jutni az európai elitben – fejtette ki Kövér László, az Echo TV Mélymagyar című műsorában. (2016-01-01)

MINDEN FÖLÖSLEGES „Hiszen valójában minden fölösleges, az írás is, az élet is. Mindkettő valami metafizikai többletre utal, valami luxusra, erőfölöslegre, gazdagságra, amely nem győz gyönyörködni a saját fölösleges pompájában”. (Kertész Imre)

HALAK Sajtóhír: "A Magyar Nemzeti Bank bekebelezheti a budapesti Bálna épületét". Aha! A nagy hal megeszi a kis halat... (KDL 2015-11-30)

POPULIZMUS Átlagosan 12 százalékkal nőtt Hollande népszerűsége, mert a francia közvéleménynek (ugyanúgy, mint a magyarnak - teszem hozzá) bejön a kormányfő kőkemény hadvezéri retorikája. (Kemény hadvezér a Pudingból, Népszabadság, 2015-11-27)

a bekiáltás

Ne valamilyen párt, vagy személy iránti kritikátlan rajongás, vagy ellenszenv mozgasson, hanem a világ megismerésének vágya!

a bekiáltó

DLPortre122x123.jpg

Kabai Domokos Lajos

(1951)

Saját könyvek

Press - A nyomtatott és az elektronikus újságírás elmélete, gyakorlata, Press & pr - A médiatevékenység, a szervezeti és az üzleti kommunikáció alapjai, A lovaglás alapjai

Gyakorlat

Nyomtatott és televíziós újságírás; szerkesztőségek, pr-szervezetek, kisvállalkozások irányítása; politikai és üzleti kommunikációs tanácsadás; ismeretterjesztő, pr- és természetfilmek készítése; mindezek oktatása

Pályaív

Hajdú-bihari Napló (újságíró)

Magyar Televízió Híradó (szerkesztő-riporter, adásszerkesztő, műsorvezető)

Mezőgazdasági és Élelmezésügyi Minisztérium (sajtófőnök)

Heti Budapest (főszerkesztő)

Üzlet (vezető szerkesztő)

Vasutas Hírlap (főszerkesztő)

MÁV Rt. (kommunikációs igazgató)

Oktatás

Teleschola Televíziós Iskola (alapító ügyvezető, médiaismeret, televíziós dramaturgia, szerkesztői gyakorlat vezetőtanár); Corvinus Egyetem, Debreceni Egyetem, Budapesti Gazdasági Főiskola, felső fokú OKJ-s képzések (médiaismeret, pr-gyakorlat oktató); orosz nyelvoktatás

Közösségi tevékenység

Magyar Lovas Kör (alapító elnök); Nemzeti Média Kerekasztal (ügyvivő); Magyar PR Szövetség (etikai bizottság elnöke); társasházi közösségi munka

Nyelvismeret

orosz, francia, angol

oroszul velem

TANULJ VELEM OROSZUL!
> Központban a beszédkészség, kezdőknél is

> Tankönyvvel való rendszerezés

> Az életeddel kapcsolatos gyakorlatok

> Biflázás nélküli nyelvtantanulás
#
Küldj telefonszámot a
domokospr@chello.hu
címre!
Visszahívlak: Kabai Domokos Lajos,
aki az orosz-ukrán témában
a legtöbbet posztolók között volt 2014-ben.

top 20

  1. Orbánt sarokba szorították 2014. november 28. 10:04
  2. Pokolra kerül-e Kálmán Olga? 2016. szeptember 08. 20:48
  3. Sarka Kata meséi 2017. január 13. 14:19
  4. Az Orbán-Lévay örökség 2014. november 26. 10:58
  5. Már Orbánt is égeti Kiss László 2016. január 11. 16:32
  6. Bűzlik ez a kölni balhé 2016. január 06. 06:07
  7. A Jakupcsek-ügy is Simicska-ügy 2015. december 24. 14:41
  8. Katinka Urambátyámországban 2016. január 09. 02:02
  9. Kiss László nem érti Katinkát 2016. január 10. 02:32
  10. Orbán Viktor borzasztó magánya 2015. november 07. 13:57
  11. Bayer még mindig nem érti 2016. szeptember 10. 12:30
  12. Barbárok az uszodában 2016. április 08. 02:21
  13. Tévutakon vezet Orbán 2016. január 16. 08:39
  14. Menekültügy: Orbán Viktor hibázott 2015. augusztus 22. 21:04
  15. Túlélni az emigráns áradatot! 2016. január 30. 01:47
  16. Kunhalmi szánalmas szereplése 2015. október 18. 22:40

öt legfrissebb

Kiss László nem érti Katinkát

2016.01.10. 02:32 | Kabai Domokos Lajos | 173 komment

Címkék: sport kommunikáció Kiss László Gyárfás Tamás Hosszú Katinka Bol-dog

Jó szándékkal sodorta kínos helyzetbe az úszónőt a szövetségi kapitány. (Az úszótörténet 2. része)

 hosszukissx.JPG

Hétfőn várható újabb fordulat a Hosszú Katinka ötszörös világbajnok és a Magyar Úszó Szövetség (MÚSZ) közötti vita következtében kialakult helyzetben. Gyárfás Tamás elnök azt jelezte, hogy január 11-én egyeztet a válogatott szövetségi kapitányával, Kiss Lászlóval, aki lemondott tisztségéről.

2016-01-10 14:00 Gyárfás előrehozta: Kiss marad A vasárnap hajnalban a netre került posztban foglaltakon az sem változtat, hogy feltehetően a napok óta erősödő nyilvános polémia miatti további erkölcsi károkat megelőzendő, vasárnap délben Gyárfás Tamás közölte: eredeti szándékával szemben nem hétfőn, hanem már vasárnap felkereste Kisst, aki a továbbiakban is betölti tisztségét.

Arról nem szól a fáma, hogy Gyárfásra gyakorolt-e nyomást a miniszterelnök, aki a szokásos pénteki rádióinterjúban ellentmondásba került önmagával, amikor jelezte: úgy véli, a politikát távol kell tartani a sporttól, de a sport kormánytámogatás nélkül nem marad életben, a mostani ügyben pedig a kormány szívesen megteszi, amit tehet, csak valaki mondja meg, miben tudnak segíteni, hogy idén is olimpiai sikereket érjen el hazánk.#

2016-01-10 18:15 Lehet-e így együttműködni? Hatvan fölött jár a hozzászólók száma. Sok értékes felvetés található bennük, de azt még senki nem kérdezte meg: ezek után hogyan működik majd együtt a magyar úszó válogatottban Kiss László, illetve Hosszú Katinka és Shane Tusup. Persze, az is lehet, hogy ami most szilárdnak látszik, az heteken, hónapokon belül képlékennyé válik majd. Főleg, ha valamely vezető fideszes szemet vetett a MÚSZ elnöki posztjára...##

2016-01-11 13:35 Kényelmetlen helyzetbe hozta Kiss László úszószövetségi kapitány önmagát, Hosszú Katinkát, s most már Orbán Viktor miniszterelnököt is. Habár ez utóbbiban a kormányfő maga is erőteljesen szerepet játszott. Részlet a Népszabadság mai számából:

– Mi változott csütörtök óta? -kérdezte az újságíró Kiss Lászlót.
– Még aznap este, a David Cameron angol kormányfővel folytatott tárgyalásai után telefonon felhívott Orbán Viktor miniszterelnök. Kérte, gondoljam át a döntésemet, hiszen az úszóknak szükségük van rám.
– Tehát pénteken a Kossuth rádió 180 perc című műsorában a miniszterelnök már úgy ajánlotta fel a kabinet „jószolgálati képességeit" az ügy rendezéséhez, hogy önnel beszélt?
– Így van.# # # 

A lemondás oka: Kiss László megalázva érezte magát, amikor nem kapott lehetőséget arra, hogy szót váltson Hosszú Katinkával, miután az befejezte a szövetséget élesen bíráló sajtótájékoztatóját. Én jóindulattal voltam irántuk, semmit nem követtem el sem Hosszúékkal szemben, sem a magyar úszás ellen, hogy ilyen elbánást érdemeljek, mint amilyenben a médiaeseményen részem volt. Méltatlan ez az egész” – nyilatkozta az úszók kapitánya az Inforádiónak.

A profik nem érzelegnek

Gyárfás már akkor közölte: nem fogadja el a hetvenöt éves szakember lemondását, s abban bízik, hogy rábírhatja a döntés megváltoztatására. Ebben több támogatót is maga mögött tudhatott. Például Risztov Éva olimpiai bajnok úszó azt mondta a Facebookra feltöltött videón: „Laci bácsi, tessék visszajönni, szükségünk van önre” Egerszegi Krisztina ötszörös olimpiai bajnok a Nemzeti Sportnak adott interjújában elmondta: megdöbbentette a hír, elképzelni sem tudja, hogy ez megtörtént, de megérti, mert volt edzője olyat kapott szerdán, amit nem érdemelt meg.

Ezeken túl is se szeri, se száma az úszóválogatott szövetségi kapitányának döntésével kapcsolatos pro és kontra megnyilatkozásoknak, köztük kilencven úszóedző petíciójának. Mindegyikben az a közös, hogy érzelmi alapon védik, vagy támadják a két felet. Holott a pénztermelésre átállt élsportban már nincs, vagy csak másodlagos szerepük lehet az érzelmeknek. Erre utaltam előző posztomban is, amikor arról írtam, hogy a konfliktus mélyén a Hosszú Katinka mögött állók kultúrája és a nálunk megcsontosodott szokások közötti ellentmondás feszül.

Innen nézve eleve elhibázott volt Kiss Lászlónak a sajtótájékoztatón való részvétele. Ő, aki úgymond atyai gondoskodással vette körül a válogatott úszókat, egy olyan, a sajtó számára meghirdetett eseményre ment el, ahol neki semmi keresni valója nem volt. Nyilván arra gondolt, hogy majd kedélyesen elbeszélget a „kislánnyal” és az ellentéteket a szokásos módon elsimítja. Csakhogy profi üzletemberek által előkészített rendezvényen találta magát, ahol előre eltervezett, a lehetséges hatásokkal előre számoló forgatókönyv szerint zajlottak az események. És ott nem osztottak szerepet a szövetségi kapitánynak. Ugyanúgy nem, mint a szövetség elnökének. Ám az ilyen ügyekben sokkal jártasabb Gyárfásnak eszébe sem jutott, hogy ily módon kompromittálja magát. Más kérdés, hogy tudott-e Kiss szándékáról...

Ötletszerűen kommunikál a MÚSZ

A sajtótájékoztatón azért nem osztottak szerepet a MÚSZ vezetőinek, mert az ott elhangzottak ügyében ellenérdekeltek, s főleg, mert távlatos, bár a kívülállók által nem ismerhető, üzleti stratégiai célok jegyében tartották a rendezvényt, amely csak egyik állomása egy feltehetően több évre felépített akciósorozatnak. Ebbe a gondosan kimunkált koncepcióba nem férhetett bele egy olyan kiszámíthatatlan mozzanat, hogy Hosszú Katinka a kamerák, a mikrofonok kereszttüzében vitatja meg a sérelmeket Kiss László szövetségi kapitánnyal. Mert szó szót követett volna, sőt indulatos jelenetekre kerülhetett volna sor. Semmivé foszlott volna a sajtótájékoztatót szervezők előre megtervezett üzenete, s ennek nyomán az eredetileg feltételezett közönséghatás.

A Magyar Úszó Szövetségről egyszer már kiderült, hogy enyhén szólva lebecsüli a professzionális kommunikációs tevékenységet, amikor úgymond takarékossági okokból, szívességi alapon terveztette meg a 2017-es vizes vébé sokak által szörnyszülöttnek mondott, és a nem kevésbé szörnyűséges Bol-dog névre keresztelt kabalafiguráját. Most is kiderült, hogy a szervezetben ötletszerűen folyik az ilyen jellegű munka. Mert ha nem így lenne, akkor nem történhetett volna meg, hogy Kiss László fogja magát és megjelenik ezen a  sajtótájékoztatón.

Természetesen, az ott elhangzottakra mielőbb reagálnia kellett volna a MÚSZ-nak. (Ha már egyszer odáig hagyták fajulni a konfliktusokat, hogy a világ egyik legismertebb úszója a sajtó előtt volt kénytelen kesztyűt – kettétépett szerződésajánlatot – dobni a szövetség vezetőinek arcába.) Ám a gyors reagálást professzionális, a szövetség belső ügyeit tökéletesen átlátó, a szervezettel tartósan együttműködő kommunikátorok által irányítva kellett volna megtenni, nem pedig érzelmektől vezérelve, odamegyek, aztán majd csak lesz valahogy alapon.

Kiss László miatt vált kínossá a helyzet

Ebben a helyzetben, épp az ellenkezője történt annak, mint amivel a szövetség, illetve maga Kiss László és hívei vádolják a sajtótájékoztató szervezőit. Valójában nem Hosszú Katinka hozta méltatlan helyzetbe a szövetségi kapitányt, hanem megfordítva. Kiss László kavart be, s okozott lelki terhet az úszónőnek azzal, hogy váratlanul megjelent. És ebben az csak a legkevesebb, hogy a híres edző nem bizonyult profi kommunikátornak. De jó pedagógusnak sem, mert nem mérte fel, hogy nélküle is mekkora lelki traumát élhet át Hosszú Katinka azon a rendezvényen.

Mert hiába világnagyság a vízben, a sajtótájékoztató neki idegen közegében különösen nehéz helyzetben kellett szerepelnie. Egy mások által részletesen kidolgozott tervet kellett végrehajtania önmagáért és a mögötte álló csapatért. Meg a többi magyar úszóért. Bizony, érettük is, ha igaz, és miért ne lenne az, amit Szabó József olimpiai bajnok a Népszabadság január 9-ei, Tűz és víz című összeállításában olvasható nyilatkozata tartalmaz: „Semmi sem fejlődik a magyar úszósportban. Ugyanolyan körülmények között készülnek a sportolók, mint harminc éve, az én időmben”.

Szóval, józan ésszel is belátható, hogy Hosszú Katinka eleve feszült volt a sajtótájékoztató miatt. Akkor pedig minden önuralmára szüksége lehetett, amikor meglátta a teremben az általa is tisztelt Kiss Lászlót. Visszalépnie már nem lehetett. A televíziós felvételek tanúsága szerint is kegyetlen pillanatokat élt át. Csak az segítette ki a nehéz helyzetből, hogy az előtte lévő, a profi előkészítők által összeállított, részletes sillabuszból mindig megnézhette, hogy éppen mit kell mondania és tennie.

Mindent egybe vetve amondó vagyok, nem Hosszú Katinkának kell itt bocsánatot kérnie, amint azt sokan követelik, hanem fordítva. Mindenekelőtt Kiss Lászlónak kell belátnia, hogy ő volt az, aki régi beidegződéseknek engedve kínos helyzetbe sodorta azt az embert, akit egyébként feltehetően jó szándékkal akart a sajtó nyilvánossága előtt jobb belátásra bírni az elhangzottakkal kapcsolatban. Valójában tehát akarva, akaratlanul megszégyeníteni. Az pedig egy külön fejezet lesz a történetben, hogyan alakulhatott ki mindez az úszószövetségnél, amelynek állapotáról Hosszú Katinka nélkül is sokat mond az érdemi, naprakész információkat nem tartalmazó, kabalafiguraként még mindig Bol-dogot szerepeltető, a Bekiáltás blog előző posztjában már bemutatott MÚSZ-honlap. #

karomkodnitilos142x142szovegesfekvoxxxx.JPG

Címkép: Hosszú Katinka és Kiss László

KIEGÉSZÍTÉS 

Egy ismerősöm azt kérdezte tőlem: Miért van szüksége Katinkának erre a cirkuszra. Tömör válaszom: 1.) Mert ha a Katinkáék vállalkozásának kellene előteremtenie azt a pénzt, ami a felkészüléshez szükséges, akkor odalenne a haszon. 2.) Mert helyesen gondolják, hogy ha olyan sok embert tartanak el, és még a politikusok is igényt tartanak arra, hogy felhasználják őket a kampányaikban, akkor ezt fizessék meg.#

♦ Egy másik ismerősöm szerint: Katinka egy úszó zseni, és sporttörténelem lesz! De kultúrember, mások tanácsára nem tép össze nyilvánosan egy szerződés-ajánlatot. Ha meg üzleti brand, akkor pláne. Hanem tárgyal vagy nem tárgyal. Neki úszni kell és nem sajtóértekezletet tartani! Az ebben az esetben a szóvivő dolga. Válaszom, amit azért osztok meg itt, mert ezeken a vitákon keresztül végre kezdjük kiérlelni, hogyan is lehet és kell viselkedni a kapitalizmus viszonyai közepette: Igen, ez is egy opció. Én arról írtam, amit feltételezésem szerint Shane Tusup és csapata dolgozott ki. Aztán, hogy bejön-e nekik, arra az vonatkozik, amit valamikor egy amerikai médiakönyvben olvastam. A tévétársaság vendége együtt nézett az elnökkel egy adást, s roppant lelkes volt, mert biztos volt a sikerben. A tévéelnök azonban azt válaszolta erre: hogy nekünk tetszett, azt már tudjuk, de hogy a közönség mit szól hozzá, azt majd a holnapi közvélemény-kutatási adatokból tudjuk meg. Szóval, ez is lehet, az is lehet. Az üzlethez hozzátartoznak a kockázatos döntések. És akkor még nem említettük a sajátos magyar, politikusi érdekeltségekkel átitatott közeget, ami minden szakmainak látszó szempontot felülírhat.##

♦ Egy harmadik ismerősömnek adott válaszból: Ha jól érzékelem, egy olyan professzionális hátteret követelnek Hosszúék, amelyhez hozzáértők, tudományos alapon biztosítják a technikai feltételeket. Nonszensz, amit Gyárfás mondott Bogár Györgynek: mondják meg, hogy mit kell beszerezni és a gazdasági igazgató intézkedik. Talán TF-háttérrel egy részleget kellene létrehozni, amelynek hozzáértő tagjai felkutatják a világban az új eljárásokat, módszereket, egyeztetnek az úszókkal, az edzőkkel erről. Ezután döntést hoz a szövetség megfelelő testülete, aztán a gazdasági igazgató biztosítja hozzá a pénzt. Ez persze csak vázlat azon az alapon, hogy hajdanán, persze nagyon régen, magam is versenyeztem úszásban. Akkor még mindez nagyon gyerekcipőben járt, de ahogy elnézem, nem sok változott a háttér azóta sem.###

 

A bejegyzés trackback címe:

http://bekialtas.blog.hu/api/trackback/id/tr368256722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

2016.01.10. 18:56:20

@röf: " a világon mindenütt brutális testi és lelki szenvedéssel jár az élsport szintű úszás"

Te kis hazug fideszcsicska, be tudnál linkelni valamit arról, amit állítasz? Ezek szerint a férje brutálisan veri Katinkát, hogy jobban ússzon? Idióta.

2016.01.10. 19:02:59

@bitond: "Kis László a sajtóértekezleten semmit sem akart Katinkával megvitatni, csak egy időpontot szeretett volna kérni. Erre Katinka azt válaszolhatta volna, hogy majd megbeszéljük, Laci bácsi. Ennyi."

Erre már kitalálták a telefont, te észlény.

2016.01.10. 19:07:01

@bitond: "Én pedig egy maradi vénember vagyok (lehet, hogy Kiss is az)"

Nyugdíjba kéne vonulni papa, elmenni horgászni és élvezni a pihenést, az unokákat. A sportot hagyni kéne az új hullámra, a fiatal edzőkre (lásd Shane Tusup, Dárdai Pál stb.)

Leylandi 2016.01.10. 19:07:58

@bitond: "Én pedig egy maradi vénember vagyok (lehet, hogy Kiss is az), akinek többet ér egy emberi gesztus"

Ha többet érne, nem egy SZERVEZET-nek drukkolnál, aki egy bátor lányt akar épp nemtelen eszközökkel bedarálni!
Nem vénember vagy te, csak egy kis büfészakos munkanélküli, akinek nem maradt más választása, mint bérbe kommentelni.

user friendly 2016.01.10. 19:14:08

@Philip F. Queeg: én az edzői eredményeit ismerem el, ebben a tekintetben elvitathatatlanok az eredményei, viszont nem következik belőle, hogy ezért automatikusan szövetségi kapitánynak is alkalmas. (nem ugyanaz a kettő)
nekem szimpatikusabb és hitelesebb lett volna mindenesetre, ha mondjuk a Komjádiban keresi meg HK-t, sajtó nélkül.

lombozódó 2016.01.10. 19:20:30

@bitond: tiszteletre méltó?? nézz vissza a kezdeteire :-))

DocBulywood 2016.01.10. 19:25:51

Még mindig nem tudjuk:

- mikor kezdődött az úszónő problémája
- hol, hogyan, kinek jelezte?
- akinek jelezte, hol, hogyan, mikor és mit válaszolt rá?
- mióta megy a huzavona?

Kiss László meg egyszerűen nevetségessé tette magát. Ő már egy lejárt lemez. Ha annyira jó edző, hogyhogy Hosszú Katinka kenterbe veri a tanítványait?

Vonuljon K.L. vissza, menjen már nyugdíjba. A mű sértődöttségét hagyja maga mögött. Felesleges lelki terrort alkalmaznia, meg értetlenkednie - mint a többi díszf.sznak.

Hosszú Katinka leúszott mindenkit, a világ ismeri, elismeri, itthon meg az úszó maffia tettei a hülyét.

Nem kívánom, de H.K. szerintem ússzon inkább amcsi színekben. Ne erősködjön itthon, láthatja, csak a mismásolás megy.

A becstelen brigantik az úszó maffiához képest ipari tanulók laza gyülekezete.

Igen, úszó maffia: az évi több százmilliós szponzori pénzekből nem tellett úszáselemző programra? Még mire nem tellett?

És ha olyan becsületesek, az utóbbi 10 évre visszamenőlegesen mutassa be mindegyik - Gyárfás, Kiss László, stb. -, a bankszámlája kivonatát, ugyan mennyit utaltak át nekik a szponzori pénzekből?

Számoljanak el az utolsó fillérig, mit, mire költöttek! Akkor mindent elhiszek, addig meg csak egy felesleges szarkavarás az, amit csinálnak.

Philip F. Queeg 2016.01.10. 19:29:04

@user friendly:

1999 óta szövetségi kapitány. Tekintsd és számold innen a magyar úszósport nemzetközi eredményeit. Ezek után eldöntheted. hogy alkalmas-e a feladatra.

bjutiful 2016.01.10. 19:33:41

Kicsit sok már az ingyen Pr és reklám! Nagyon jól csinálták,ennyi sokan ugrottak,jobban nem is sikerülhetett volna!
Mások fizetik érte a sok manyt,itt meg ingyér:rádió,tévék facebook,újságok! Mind a szövetségnek,mind Katinkának Gratula!!!
A negatív reklám is reklám,gondoljunk a két tanácsadóra kormányunknál,nagyon bejött!

Philip F. Queeg 2016.01.10. 19:42:41

@DocBulywood:

"Ha annyira jó edző, hogyhogy Hosszú Katinka kenterbe veri a tanítványait?"

Már "csak" szövetségi kapitány. Hosszú ellenfeleit az országos bajnokságra mások készítik fel.
És az ugye megvan, hogy hiába nyert meg szinte minden számot itthon, nemzetközi versenyen ez nem megy, ennyi számban nem indulhat. Ennyi ereje még az Iron Lady-nek sincs. A kérdés ezek után már csak az, hogy a többi számban induló Jakabos, Verrasztó, Sebestyén, Burián, Kapás és a többiek tudják-e a tölük elvárt eredményeket hozni.

dr kotász 2016.01.10. 19:43:15

@bjutiful: Ami most megy azt tematizációnak hívják, nem Pr-nak, vagy reklámnak. A lényeg, hogy az eredeti hírtől eltávolítják a figyelmet látszólag kapcsolódó, de valójában érdektelen információkkal.

bjutiful 2016.01.10. 19:43:50

@Kabai Domokos Lajos: Nem is adták ki a kezükből,ott nem is volt semmi,de aztán...sztem ez volt a cél!
A kíváncsi tömeget hergelni,látjuk mi lett belőle, jól csinálták!
Történt a világon még ez meg az azóta, mégis ez folyik minden "csövön"
Nagy hatalom a sajtó,bár máshol,más területen is ilyen lelkesek és kitartóak lennének...

user friendly 2016.01.10. 20:14:47

@Philip F. Queeg: ismerem a pályafutását. és? attól, hogy eddig alkalmas volt, nem biztos, hogy továbbra is az. tudod, az emberek megöregszenek és nem feltétlenül bírják azt az iramot, megterhelést, amit addig bírtak. 75 évesen ez előfordul.

Leylandi 2016.01.10. 20:27:05

@Kelly és a szexi dög: aki tudja, csinálja.
Aki nem, beszél róla...

Leylandi 2016.01.10. 20:31:01

@jahaha: "'a sportolok dicsoseget hoznak a hazanak'' beidegzodes valami ami a haboru utani komenizmusbol maradt meg"

És vajon miért maradt meg?
Mert szorgosan táplálja az aktuális hatalom, amelynek odaültetett emberei szépen megélnek belőle. Semmi másért. A prolik meg felülnek nekik, és hergelik egymást meg magukat, ki ér be előbb, mintha nem lenne tökmindegy. Cirkusz, amitől senkinek se lesz jobb. Kivéve pár embert.

Kabai Domokos Lajos · www.bekialtas.blogspot.hu 2016.01.10. 20:43:17

@bitond: Egyetértünk. Csak akkor nem kell odamenni a sajtótájékoztatóra. Az nem az emberi gesztusok osztásának helye. #

Kabai Domokos Lajos · www.bekialtas.blogspot.hu 2016.01.10. 20:49:47

@dr kotász: Csak felhívom a figyelmet, hogy ne terjesszünk itt szakmailag nem helytálló ismereteket: a tematizálás a public relations módszertanának része. #

grundigg 2016.01.10. 21:00:09

@Kabai Domokos Lajos:

Akkor volt logikus lépés odamenni, ha igaz, hogy Hosszú nem állt szóba a szövetség képviselőivel. Azt mondta Gyárfás is, Kiss is, Hargitay is, hogy nem kommunikál a MÚSZ képviselőivel, sőt Szabó Tünde államtitkárhoz sem ment el. Ha ez így van (nem tudom), akkor logikus odamenni, mert egy privát találkozón lerázhatja, megteheti, hogy nem válaszol az e-mailekre, nem veszi fel a telefont, de a nyilvánosság előtt színt kell vallania. Ha nem is az ügy érdeméről, de legalább arról, hogy hajlandó-e tárgyalni. Aki hajlandó tárgyalni, az konstruktívnak mutatkozik, aki nem, arról azt fogják feltételezni, hogy nem is akarja megoldani a problémákat. Ebből a szempontból sikeres is volt Kiss, hisz Hosszú (pontosabban Tusup) színt vallott. Csak akkor nem kellett volna megértődni. Érzelmektől indíttatva lemondani meg végképp nem kellett volna, az is csak a feszültséget növeli a megoldás helyett, holott mindkét félnek ugyanaz lenne az érdeke.

bloglegelő 2016.01.10. 21:51:32

@grundigg: ezzel egyet is lehet érteni. De ha Katinka "nem állt szóba", az már életszerűen egy sokadik fázisa a történetnek. Nem úgy kezd harcolni egy nem akárki, hogy "nem áll szóba senkivel". Az már egy folyománya az előzményeknek. Aztán kizárólag erre kezdenek hivatkozni a már nyilvánosság előtti szembesítéskor azok, akik addig beleszartak mindenbe.

Kiss László azt tagadta meg, ami a sportember lényege, ebből ő már soha nem fog felállni erkölcsileg. Ez itt nem a politikusok pöcegödre, ahol mindenkinek egyforma bűze van, és így kollektívan jóképet vághatnak hozzá.

Egyallampolgar 2016.01.10. 22:08:44

Az igaz, hogy valóban Kiss László saját magának kereste a bajt. Miért egy sajtótájékoztatón akart beszélni a versenyzővel? Ráadásul HKatinka sajtó szóvivője háromszor elmondja, hogy nincs akadálya annak, hogy beszéljenek de az nem a sajtó orra előtt lesz. Mire Kiss beáll a kamerák közé és duzzog.

A megoldás viszont egyszerű. Meg kell szüntetni az egészségtelen élsportot közpénzből finanszírozását. Nem lesz többé Gyárfás, Kiss, Katinak 20. lesz az olimpián, méltán megtapsoljuk, és mi adófizetők nem fogunk szégyenkezni a túltáplált hiénák közpénzen marakodásán.

grundigg 2016.01.10. 22:11:41

@bloglegelő:

Nyilván voltak előzményei a történetnek, de egyáltalán nem biztos, hogy ezek a Hosszú által most felvetett problémák voltak.

röf 2016.01.10. 22:17:09

@kopasz barmok országa:
" " a világon mindenütt brutális testi és lelki szenvedéssel jár az élsport szintű úszás"

Te kis hazug fideszcsicska, be tudnál linkelni valamit arról, amit állítasz? Ezek szerint a férje brutálisan veri Katinkát, hogy jobban ússzon? Idióta. "
Istenem, hogy te milyen kopasz barom lehetsz a saját országodban.... és még büszke is vagy magadra....

Hagrid 2016.01.10. 22:18:13

1. Katinkának igaza van abban, hogy általában véve is az úszósport+vízilabda eléggé elhanyagolt, pl. a focival szemben, pedig a sikerességeik közti különbség ég és föld, főleg klubszinten.
2. Mindkét oldalon felkészültek és megy a forgatókönyv. Persze a kormányt meglepte ez a lépéssorozat, de Gyárfásék a helyükön vannak. (Gyárfás Orbán embere...ezt így 2 évtizedet visszagondolva elég nehezen emésztem, de poén).
3. Tusup egyelőre a főgonosz a kormánypárti rajongótábor számára, hamarosan cionista és amcsi-bérend, Putyin- és Orbánellenes lesz és persze 6 hónapon belül amerikai állampolgárt csinál Katinkából...Fura, hogy ez a tábor csak óvatosan támadja Katinkát, elvégre kéne a jó szereplés a nyáron...

susu64 2016.01.10. 22:28:41

@Bernik: ki az a "mi"? Beteg szöveg ez.

Sterbinszky Tivald 2016.01.10. 22:30:44

"Csakhogy profi üzletemberek által előkészített rendezvényen találta magát, ahol előre eltervezett, a lehetséges hatásokkal előre számoló forgatókönyv szerint zajlottak az események. "
Csak azzal nem számoltak a "profik", hogy ott lesz Kiss, és beszélgetni szeretne Hosszúval. Erre nem készítették fel, ez nem volt benne a "sillabuszban".
Igen ezért Kiss kérjen bocsánatot! Hogy képzeli, hogy sillabuszon kívülről belepofázik valamibe, a "régi beidegződéseknek engedve".

Egyébként számomra rohadtul nem világos, hogy mit akarnak Hosszúék!
Azt mondják, hogy a többi úszóért küzdenek. De hol vannak azok akikért küzdenek, hol a felhatalmazás? Eddig csak Risztov szólalt meg, de ő se állt Hosszú mellé.
Cseh? Gyurta? Verrasztók? Stb.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.01.10. 22:34:09

@Hagrid: 1/. az uszosport es az uszok egyaltalan nem elhanyagoltak
megkapnak mindent a versenyzok / persze Katinkat kiveve, de O meg ugyis cask akkor van otthon ha nem versenyez/.
most less egy vadi uj uszodajuk is es ehhez talan Gyarfasnak is van nemi koze mint FINA alelnoknek

2. Gyarfas es Kiss egyelore a fogonosz a ballibsik szamara, mert csak

Motorhead 2016.01.10. 22:36:29

Aki 20 mp-et nem vállal ingyen a hazájáért, arról megvan a véleményem. A világbajnokság reklámjáról lett volna szó, nem pártos dologról.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.01.10. 22:37:40

@Hagrid: ja es miert tamadnak Katinkat?
es hogy maszik bele ebbe az egeszbe a politika?

@Sterbinszky Tivald: hat ezt nem tudja senki, hogy mit akarnak?
nade ezzlel a balliberalisok nem fogjak megdonteni a kormanyt:)
rugozzanak cask ezen

ember100 2016.01.10. 22:53:16

Helló !

Nem akarom bántani az öregurat de innen erről a posztról akar a sírba menni , meg aztán a MÚSZ kérdezi Katinkát mi kell neki a felkészüléshez .
Minek van akkor a szövetség annyi " szakemberrel " ?

Olyan mintha a tanár a tanulót kérdezné meg mit akar tanulni :)

Bernik 2016.01.10. 23:02:55

@susu64:
MIT GONDOL, KINEK VAN IGAZA?

20549
Hosszú Katinkáéknak
10377
Fogalmam sincs
2753
A Gyárfás Tamás vezette szövetségnek
index.hu/sport/uszas/2016/01/08/hosszu_katinka_portre/

20549 - 2753
Elegendő a többesszámhoz? MI ennyien vagyunk, akik pontosan azt hisszük, amit láttunk. Hogy egy szerződésnek hazudott papírhoz mellékelve 12 millió forintot akartak Hosszú Katinka zsebébe csúsztatni. Azok próbálkoztak ezzel, akik a maffia módszereihez vannak szokva, mert ők a maffia.
Ahol a lefizetés mellé fenyegetés is jár: kicsinálunk, ha tovább pofázol! Ez történik most.
@Motorhead:
20 mp? Ennyit értesz az egészből? Akkor olvasd, amit @susu64: -nak írtam!
@röf:
"most komolyan, vizsgáztatni akarsz atomfizikából...?"
Dehogy akartalak én vizsgáztatni téged, röfike! Csupán az egyetemi diplomádhoz méltó válaszodat vártam. Sajnos hiába!
@hagyma:
A politika nem belemászik, hanem az műveli. Maffiaállamban védi a vizes közpénzcsapnál álló alvezérét. Ha ehhez egy magyar világtehetséget kell tönkretenni - akár az Olimpia évében-, akkor azt! Semmi sem lehet drágább a Keresztapa, tehát a Kedves Vezér anyagi érdekénél.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.01.10. 23:20:15

@Bernik: hat en szeretnem ha engem akarnanak igy tonkretenni
sajat maga valasztott edzo, asszem a szovetseg fizeti
ingyen vizfelulet
nem tudom mennyi havi anyagi tamogatas
12 millios jutalom, amibe belemertek foglalni, hogy a rajtkovon mondjuk emelje mar fel a kezet
amugy komolyan elolvasnam mi volt abban a 12 millios szerzodesben
jo lenne ha tudnam mit es mennyit kapnak havonta
miert nem volt jo a megvasarol szoftver stb.
nekem semi bajom a holggyel, tisztelem a teljesitmenyet de ez kodszurkalas

nekm az a legerdekesebb hogy a politikai bloggerek es ujsagirok is /pl te/ hogy ugranak ra
Katinka semi penzcsaprol nem beszelt
penzrol annyit mondott, hogy kevesli amit kap
meg a kamerarendszer
meg kulon oltozo egy atepites alatt allo uszodaban

Hagrid 2016.01.10. 23:39:59

@hagyma: Gyárfás maga is ballibsi...akármibe is öltözik épp. Kiss meg miért lenne főgonosz? Ugyanolyan áldozat, mint Katinka.

FINA alelnökként...igen, van némi befolyása és egy uszoda nem hoz csodát, a többi uszoda felszereltsége sem tökély, a sportolók támogatása is vacak...Nem egy olimpikonunk készül önerőből, ami szégyen. Közben meg tízmilliárdok mennek el stadionokra és tűnnek el a pénzek a süllyesztőben. És nem a válogatottra gondolok...

Pártállástól függetlenül nem véletlen, hogy a sportemberek és sportszeretők többsége kiállt Katinka tiltakozása mellett és a mondanivalójával egyet értettek.

A ballibsikről nem tudok...akarnak, amit akarnak, szerintem úgy, amilyen formában voltak, soha nem térnek vissza. A jelenlegi jobbnak gúnyolt valójában bal-szélsőbal beütésű populista maszlag meg ugyanolyan ganéj, mint az elődje. Így ha egy picike kritika is éri őfőméltóságát és csapatát, máris egy emberként ugrotok össze ballibsizni mindenkit, aki ki mert nyitni a száját, ha már 2010-ig is Gyurcsányék bukásáért ordítottunk. Bocsánat, de a piros lopást és a narancsos mutyizást sem szívesen nézzük jó szemmel...

Bernik 2016.01.10. 23:45:10

@hagyma:
" en szeretnem ha engem akarnanak igy tonkretenni"
Én meg szeretném, ha TE lennél esélyes az idei Olimpia magyar aranyérmére!
Vajon akkor is ennyire elégedett lennél-e azzal, hogy sok rimánkodás, nyűglődés, majd első nyilvános - tavaly év végi - kiállás kellett ahhoz, hogy saját öltöző helyett megkapja az ORVOSI SZOBA kulcsát! "Öltözzön ott!"
Míg a főmaffiózó elvtársak költik a közpénz-EU-s százmilliókat!
Amikor a tőle elvárt világszinthez méltó technikai hátteret kért, akkor hónapokig - évekig! - hitegették és álszent módon visszakérdeztek: mi kell neki? A háttér "szakemberek", akiket súlyos tízmilliókkal a "szakértelmükért" fizetnek közpénzből. Mit tudsz te az "így"-ről ott, a világ másik felén, egy normális országban? Arról a fél-, vagy lassan már teljes diktatúráról, amelyik szétrabolja és tönkreteszi az országot. Pontosan azokkal a maffiamódszerekkel, ahogyan most Hosszú Katinkával és a rá hivatkozva elopott közpénz százmilliókkal, milliárdokkal teszik.
Miközben minden állításukról sorra derül ki, hogy aljas hazugság volt. Csak egyetlen példa: a "hetekig hiába keresték vele a kapcsolatot" azt jelentette, hogy Kiss EGYSZER megcsörgette Katinkát. A "közösséghez" tartozást meg Gyárfás kérte számon Hosszú Katinkán, mint alapvető elvárást - mellesleg elismerve ezzel, hogy valójában nem is a pénzigénnyel volt a "BAJ", hanem a "lojalitással"... Mert ugye tudjuk, hogy ez valóban alapvető maffiatörvény. Csak éppen az olimpiai aranyat nem erre adják.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.01.10. 23:56:27

@Bernik: tudod en azt gondolom, hogy ha baloldali kormany lenne, te nem ezt gondolnad, de hogy 2 hosszu blogot nem szannal ra az tuti
ez a velemenyem
mas ujat nem tudok mondani
/en azutan teljesen kivulallo vagyok politikailag, a sportot szeretem, kovetem, olimpiai ambicioim mar nem nagyon vannak:)/
@Hagrid: igyekeztem megforditani amit irtal
Gyarfasnak inkabb a VB elnyereseben volt resze, az meg hozta az uszodat
ez a baj hogy nem partallastol fuggetlenul szuletnek a velemenyek, akie meg igen azoke inkabb tartozkodo, mint az enyem
mindenesetre egyszer talan kiderul, mire talaltak ki ezt tusupek
na nezem a focit:)

grundigg 2016.01.11. 00:02:42

@Bernik:

Azért ez nem biztos, hogy pont így volt.

"Gyárfás Tamás azt mondja, ahogy Hosszú Katinka kérte, rendeltek víz alatti kamerát és mozgásérzékelő szoftvert is, azok azonban nem feleltek meg a világbajnoknak. „A pénzügyi igazgatója az úszószövetségnek levelet írt neki, hogy mondja meg konkrétan a típusszámot, a kamerát, a rendszert, hogy mit akar, mert mi rendeltünk 73 millió forintért az uszodába egy kamerarendszert, ami nemcsak Katinka, hanem mindenki érdekeit szolgálja, egymástól öt méterre vannak a víz alatt kamerák, és utána ki lehet értékelni a mozgást. Hát, ezek szerint ez neki nem jó, vagy valamiért nem jó” – fogalmazott Gyárfás Tamás.

Nem csak az úszószövetség nem jut dűlőre a sportolóval. Hosszú Katinkát állítása szerint a szövetségi kapitány is hiába kereste a hét elején, hogy egyeztessen vele az olimpiai felkészülésről. Kiss László ezúttal a sajtótájékoztatón próbált a sportoló közelébe jutni.

A szövetség elnökségi tagja szerint Hosszú Katinka hónapok óta elzárkózik a tárgyalástól. Hargitay András azt mondja: utoljára októberben tudtak leülni egyeztetni a sportolóval és edzőjével. „Hogyha ők fölvetnek bizonyos problémákat, amik szerintem álproblémák, tehát ennek egy része meg van oldva, másik részén már réges-régen túl vagyunk, egy része még folyamatban van, de onnantól, hogy jó, akkor üljünk le, akkor fölállnak és elmennek. Amikor megírom nekik azt a levelet, hogy bármit, amit akar, csak írja le, hogy mit akar, nem írja le. Kiss László október óta kéri tőle azt a felkészülési programot, ami egyébként azért fontos, mert a szövetségnek az viszont dolga, hogy az ő edzőtáborait, utazásait, mindezt szervezze” – mondja Hargitay András."

Nézd meg a Hargitay-interjút a Hirtv-n, szerintem kicsit más lesz a kép.

grundigg 2016.01.11. 00:06:28

@Bernik:

És az orvosi szoba sem biztos, hogy úgy volt, ahogy tudod:

"Ezt kiegészítette azzal, hogy Hosszúnak a sajtótájékoztatón elhangzott panaszát – amely szerint kénytelen volt a medence partján átöltözni – nem érti,
hiszen ő maga már_jóval_korábban_átadta Katinkáéknak a Komjádiban levő sportorvosi szoba kulcsát. "

Bernik 2016.01.11. 00:09:16

@hagyma:
Nem olyan messze, mint te, de átmenetileg én sem Magyarországon élek. Ettől függetlenül a húsomba vág, ami a hazámmal történik most.
Hazai értelemben nem vagyok sem "jobbos", sem "balos". Annál is inkább nem, mert egyik sem igaz az otthoni viszonyokra. Hazugság az egész, álarcosbál, ami vérre megy.
Ha elolvastad volna a teljes mai termést, akkor láttad volna, amit erről fent írtam:
Nincs "másik oldal". Épp ez a nagy trükk lényege. Egy darab vörös maffiasárkány van, két fejjel, uniós eurómilliárdok ellopására szakosodva. Az egyik feje piros, a "szocialista", a másik piros-fehér-zöld, a "nemzeti" putyinista ügynöké. Jó sok, nemzeti színű zászló, erdővé hízlalt tömegével álcázva.
A piros fej ügyetlenebb a hazudozásban, bénább, mára elsatnyult. Azonban azért még az a fej is tárol jó pár dossziét, a máig is - "ki érti" miért - titkos kommunista ügynökhálózat anyagából. Nos, hát ezeknek a titkoknak is van ára. Gyárfás a piros fej egyik karma, de ugyanaz a test tartja, mint a "nemzeti" színű fejet.

halaloszto 2016.01.11. 00:16:43

@I-Work: vedd észre, hogy nem a csaj zsarolja a szövetséget, hanem a szövetség a csajt. abból él a szövetség, hogy vannak olyan versenyzők mint Katinka, és közben nem végzik el a szakmai munkát. ők követelnek a sportolótól kampányrészvételt meg sajtómegjelenést, de nincs uszoda edzeni. még aprópénzzel is hajlandóak kitömni, de a szintnek megfelelő szakmai hátteret nem tudnak és úgy látszik nem is akarnak biztosítani. minek is, ha így is jönnek az eredmények.

Vajk

halaloszto 2016.01.11. 00:32:36

@grundigg:

"A pénzügyi igazgatója az úszószövetségnek levelet írt neki, hogy mondja meg konkrétan a típusszámot, a kamerát, a rendszert, hogy mit akar"

Látom sokan vannak akik nem értik ami le van írva. A fenti mondatba az van beleírva, hogy a magyar úszó szövetslgben a pénzügyi igazgató meg a sportoló kellene eldöntsék milyen eszközt kell beszerezni. Feketén fehéren leírták, hogy nincs szakmai stáb, nincsenek szakemberek, nincs olyan ember akinek az lenne a dolga hogy képben legyen a tudomány állásával, a konkurrensek által használt módszerekkel, a piacon elérhető cuccokkal. Arról meg álmodni sem lehet, hogy nálunk hozzanak létre valamit ami még senki másnak nincs. Nemhogy nem vagyunk a csúcson, de még másolni sem tudunk.

Olyan ez, mintha a waberersnél a pénzügyi igazgató meg a sofőr ketten kellene eldöntsék hogy milyen gyártótól milyen felszereltségű kamiont vegyenek és abban milyen gps legyen. Ott tuti van olyan ember aki főállásban túrja a fogyasztási, meghibásodási statisztikákat, használtpiaci értékeket, aktuális újdonságokat a flottakövető rendszerek és egyéb szállítmányozási technológiák témakörben.

lobster thermidor 2016.01.11. 03:37:56

@I-Work:
Te súlyos fogalomzavarban szenvedsz. Szó sem volt zsarolásról. Mit mondanál akkor, ha H.K. valóban válaszút elé állította volna a szövetséget?

Mészáros Laci 2016.01.11. 05:15:17

Érdekes elemzés, de Gyárfást amatőrnek nevezni azért erős félreértés.

Mészáros Laci 2016.01.11. 05:18:45

@halaloszto:

kb egyetértünk.

Azzal kiegészítve, hogy Gyárfás meglehetősen nagy pénzek fölött rendelkezik egy személyben. Ebből osztogat olyan embereknek, akiktől később viszontszívességet várhat el. És a mikor sűrűsödnek az események, akkor fel is hívja ezeket az embereket. Kálnoki Kis Attila például a karaktergyilkos panelek teljes repertoárját felhasználta egy 24.hu írásban.

Kabai Domokos Lajos · www.bekialtas.blogspot.hu 2016.01.11. 08:45:22

@Mészáros Laci: Melyik mondatomban neveztem amatőrnek Gyárfást? #

Mészáros Laci 2016.01.11. 08:48:23

@Kabai Domokos Lajos:

"A Magyar Úszó Szövetségről egyszer már kiderült, hogy enyhén szólva lebecsüli a professzionális kommunikációs tevékenységet"

Kabai Domokos Lajos · www.bekialtas.blogspot.hu 2016.01.11. 09:01:22

@Mészáros Laci: Ez egyszerű szövegértelmezésik kérdés, amivel a PISA-teszten elhasaltál volna. Ha azt írom, hogy lebecsüli a professzionális kommunikációs tevékenységet, az nem azt jelenti, hogy amatőr (sőt dilettáns, mert az amatőr kifejezést én olyan személyekre használom, akik szakmailag felkészülten, de nem hivatásszerűen végzik az adott tevékenységet), sőt ellenkezőleg. Igazán, csak az képes lebecsülni a professzionális tevékenységet, aki tisztában van azzal, milyen is az. Minthogy Gyárfással (a szedett-vedett Nap TV-vel) anno szakmai, (de a félreértések elkerülésére: általa nem fizetett kapcsolatba is kerültem, sőt más módon is volt részem a Gyárfás-módszertanból tapasztalatot szerezni), amit leírtam vele kapcsolatban, az csak úgy pontos, ahogy leírtam. A szavakat más esetekben sem célszerű cserélgetni, mert könnyen a csúsztatás vétségét követi el az ember. #

kkkchris 2016.01.11. 09:25:57

@halaloszto: ez a dolog szerintem nem bizonyit semmit. Ugyanis ha a waberersnel a "stab" kitalalja hogy milyen kamion kell, akkor az utolso szot a vezetes illetve a penzugyesek fogjak ra kimondani. ha tul draga akkor mondhat akarmit a stab... amugy meg mint fejleszto IT-s en sokkal jobban tudhatom hogy pl milyen notebookra / kulso monitorra van szuksegem mint valaki aki olvasgatja az arakat meg a ficsor listat.. ha meg nem tetszik valami a) leulok a penzugyessel hogy az a tipus amit akarok belefer e a keretbe b) megveszem sajat magamnak..

halaloszto 2016.01.11. 09:39:53

@kkkchris: a világ nemkicsit bonyolultabb mint ahogy látod. IT-s vagy, ez a szakmád, persze hogy tudsz magadnak álomnotit választani. De mi lenne ha téged kérdezne meg a gazdasági igazgató _telefonon_ hogy pontosan milyen szőnyeget, vagy beléptetőt kell venni? Vagy hogy témánál maradjunk, rack szekrényt vagy ups-t?

Én is ITs vagyok, és fingom nincs milyen vírusirtót kell venni. Ez teszi lehetővé hogy arra koncentráljak, abban legyen naprakész ami az én feladatom. Ha nem lenne a csapatban aki windowsból meg vírusból meg a többiből naprakész, akkor sokkal kisebb hatékonysággal tudnám végezni a munkámat.

furious ewok 2016.01.11. 10:38:11

A cikk egyoldalú feltevèsbôl indul ki, miszerint a második sajtótájékoztató jó dolog volt, így Kiss megjelenését automatikusan károsnak minôsíti. El kellene viszont gondolkodni azon, hogy az olimpia véghajrájában milyen hátrányokkal jár egy ilyen médiaesemény. Ha Katinka valóban a magyar úszás jövôjéért aggódna, kevesebb rosszabb idôpontot találhatott volna a botránykeltéshez. Kiss meg ugyan miért ne mehetne oda egy sajtótájékoztatóra, fôleg ha az ott elhangzó dolgok ôt magát is érintik? A médiaháborút nem a szövetség kezdte, Kiss jelenléte is mutatta, hogy van lehetôség és hajlandóság a kompromisszumra, ezért a kapitány is sokat tehetett volna, ha szóba állnak vele. Számomra hiteltelen minden olyan nyilatkozat, amiért a nyilatkozó nem áll ki az "ellenféllel" szemben is; azzal, hogy Katinka nem állt szóba a kapitánnyal, éppen azt mutatta, hogy szándékai nem konstruktívak, így hiteltelenné vált az az érve is, hogy ô az úszókat képviseli, mert olyan embernek fordított hátat, akit az úszótársadalom egyként becsül meg. Leginkább azonban Katinkát sajnálom, mert ahogy a sajtótájékoztató után is rángatták ide-oda, úgy rángatták bele ebbe a harcba is a mögötte állók, amivel végül csak saját hazai kötelékeit gyengíti meg.

BitPork 2016.01.11. 10:50:58

Nem olvastam el minden kommentet. A leírtakkal nagyjából egyetértek, de megtoldanám még egy aprósággal: normális ember nem kezd el sajtóeseményen meghívatlanul, az azt szervező után ordibálni. Kiss úr alkalmatlan az edzősködésen kívül bármire, ha ennyi telik csak tőle.
Ugyanakkor valóban érdekesnek tartom, hogy Gyárfás vagy bárki nem figyelmeztette, hogy ez mássá válik a végén. Esetleg lehet, hogy már élből ez volt a cél?

sas70 2016.01.11. 10:55:58

@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: Pontosan erről van szó, csak ezt nem akarják megérteni, mert ezer mérföldekkel vannak lemaradva a világtól! Öltözőkről meg reklámfilmekről hadoválnak, miközben halvány lila fingjuk nincs, hogy milyen rendszerek működnek a modern sportban. Pontosan ez a legborzasztóbb az egészben!

Kabai Domokos Lajos · www.bekialtas.blogspot.hu 2016.01.11. 10:57:40

@Mészáros Laci: :) És elnézést az első mondatért. Nem volt tőlem elegáns... #

Leylandi 2016.01.11. 11:45:08

@furious ewok: "kevesebb rosszabb idôpontot találhatott volna a botránykeltéshez"

Van még 7 hónap! Mikor lenne ennél alkalmasabb? UTÁNA?:-o

"Kiss meg ugyan miért ne mehetne oda egy sajtótájékoztatóra"

Miért ne?
Csak nem tárgyalni!!!
Megvan, hogy ez egy "sajtótájékoztató" volt, és hogy maga ez a szó magyarul mit jelent? Te beszél kici mádzsár? Ha nem, tessék: "kizárólag a sajtó képviselői számára szervezett, információk (üzenetek) átadására... szolgáló esemény"
hu.wikipedia.org/wiki/Sajt%C3%B3t%C3%A1j%C3%A9koztat%C3%B3

"Kiss jelenléte is mutatta, hogy van lehetôség és hajlandóság a kompromisszumra"

Naneeeee...
Ne bohóckodjunk már!!! Mindenki tudja, hogy ottani szereplésének sokminden más oka lehetett (pl. sértettség, vagy hisztériakeltés, lejáratás), de a kompromisszumkeresés eppeg nem volt közötte... Azt ugyanis nem így keresik, a nyílt színen, a kamerák előtt szerepet játszva.

"ezért a kapitány is sokat tehetett volna, ha szóba állnak vele."

Ugyanmár, királylány! Itt aki a szóvá tett ügyekben TEHET valamit (aki a szervezetet és az anyagi ügyeket kézben tartja!), az a szövetség ELNÖKE. Ne játszd a tudatlant. Te BIZTOS nem ebben az országban élsz...

"azzal, hogy Katinka nem állt szóba a kapitánnyal, éppen azt mutatta, hogy szándékai nem konstruktívak"

Nos, tévedsz. 3 évig szóbaállt, és folyamatosan mondta a problémákat. Ja, hogy 3 év után MEGUNTA, hogy a falnak beszél??? Kinek a konstruktivitásáról is beszélsz te???

"olyan embernek fordított hátat, akit az úszótársadalom egyként becsül meg."

Fordított a fenét! Csak nem bonyolódott egy sajtótájékoztatón nyíltszíni vitába nála jóval tekintélyesebb, idősebb és feldúltabb emberrel, mert nyilván ott ő csak a rövidebbet húzhatta volna, egy érzelmi alapú adok-kapokban.
Te láthatólag vagy végtelenül naiv vagy, vagy csak annak tetteted magad.
A kérdés már csak az: fizetnek?
Mert akkor a második:-)

csak egy néző 2016.01.11. 11:52:54

"2016-01-10 14:00 A vasárnap hajnalban a netre került posztban foglaltakon az sem változtat, hogy feltehetően a napok óta erősödő nyilvános polémia miatti további erkölcsi károkat megelőzendő, vasárnap délben Gyárfás Tamás közölte: eredeti szándékával szemben nem hétfőn, hanem már vasárnap felkereste Kisst, aki a továbbiakban is betölti tisztségét.

Arról nem szól a fáma, hogy Gyárfásra gyakorolt-e nyomást a miniszterelnök, aki a szokásos pénteki rádióinterjúban ellentmondásba került önmagával, amikor jelezte: úgy véli, a politikát távol kell tartani a sporttól, de a sport kormánytámogatás nélkül nem marad életben, a mostani ügyben pedig a kormány szívesen megteszi, amit tehet, csak valaki mondja meg, miben tudnak segíteni, hogy idén is olimpiai sikereket érjen el hazánk."

Azt hiszem, hogy Kiss Lászlót igazából Orbán és Gyárfás alázta meg igazán.
Gyárfás azért, mert a csütörtöki lemondása után azt mondta, hogy majd hétfőn beszél Kiss Lászlóval. Majd érdekes módon "hirtelenmeggondolja" magát és már vasárnap megkeresi Kiss Lászlót

Orbán pedig még csütörtök este beszél Kiss Lászlóval és "meggyőzi", hogy maradjon, majd érdekes módon képes hazug módon ártatlan pofával azt mondani péntek reggel a szokásos heti hazugságaiban, hogy a politika maradjon távol a sporttól (miközben szinte az összes sportszakosztály vezetője példás fideszes seggnyaló), de ő "jószolgálatként" felajánlja a segítségét csak mondják meg, hogy miben tudna segíteni.
Mintha nem tudná a "sosem hazudó" felcsuti suttyó, hogy miről van szó.
Hányni kell ezektől és az undorító színjátékaiktól.

nol.hu/sport/orban-hatasara-meggondolta-magat-kiss-laszlo-1583901

tenyek.hu/belfold%20/199050_no-a-feszultseg-az-uszok-kozott.html

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.01.11. 11:56:30

Kattinka ezt a játékot túltolta. Nem tanult tárgyalástechnikát.

Gyanítom: eredményei nem elég jók, s előre keres magának mentséget a rossz olimpiai szereplésre.

csak egy néző 2016.01.11. 12:12:18

@BircaHang Média:
Ta baromarcú menekült, ha csak a tizedét tetted volna le az asztalra, akkor járhatna a pofád, te idióta.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.01.11. 12:46:10

@csak egy néző:

Nálad legalább 100-szor többet tettem le az asztalra, s lám, te mégis hánysz...

Mészáros Laci 2016.01.11. 13:25:10

@Kabai Domokos Lajos:

Kinőttem már a sértődős korszakomat :-)

Viszont az iudexen láttam egy nagyszerű fényképet Palpatine császárról

kep.cdn.index.hu/1/0/1078/10785/107856/10785629_f8f8cfc7bcbff90fe58d3bc0f24910d8_wm.jpg

Leylandi 2016.01.11. 13:29:40

@BircaHang Média: Birca, bocs, de szerintem most nem jó térfélen állsz:-(
Itt nem a libsik bérelték fel Katinkát (bár most szaladnának utána), és nem a libsi-fidesz-ellentétről van szó! Itt a kiváló egyén, a szabadságharcos áll szemben egy megkövesedett, régi időkből hatalmát átmentett SZERVEZET-tel, amelyik a szokásos módon be akarja a szabadságharcost darálni, de nem szemtől szemben, hanem lefizetve, vagy ha nem fogadja el a pénzt, nyájasan mosolyogva lekaraktergyilkolássza.
Ha gyerekkorodban a Tenkes Kapitányá-ban mégis a labancoknak drukkoltál, nem szóltam. De ha Eke Máténak (Zenthe Ferenc), akkor ne tedd ezt...

Leylandi 2016.01.11. 13:35:41

@Mészáros Laci: Te MEGBUGGYANTÁL???
Palpatine soha nem tudta legyőzni a lázadókat, és még a szobra is ledőlt!

grundigg 2016.01.11. 13:37:03

A wabererses példa sántít. Először is Katinka nem alkalmazottja az úszószövetségnek, mint a sofőr a waberersnek. Másodszor a waberers nem azért vesz kamiont, mert a sofőr szeretne egyet, hanem a cégnek kell a saját céljaihoz, ha nem tetszik a sofőrnek, vesznek fel helyette másikat. Az úszószövetségnek viszont nincs szüksége kamerára és szoftverre, Hosszú Katinkának van szüksége rá.

Azért is jó a Hargitay-interjú, mert világosan elmondja, hogy az úszószövetségnek nem feladata, hogy jobban ússzon, mint Katinka (természetesen), de az sem feladata, hogy jobban értsen az úszók edzéshez, mint Shane Tusup. Ki tudná jobban, hogy mi kell Hosszú felkészüléséhez, mint a saját edzője? Ha pedig igaz, amit Gyárfás mondott, hogy vettek egy rendszert 73 millióért, de ez nem tetszik Hosszúéknak, akkor végképp nekik kéne elmondaniuk, hogy pontosan mit szeretnének, nem? Vagy vegyen havonta egy rendszert az úszószövetség, Katinka meg havonta tart majd egy sajtótájékoztatót, hogy ő nem erre gondolt?

A kommunikációtól való elzárkózást pedig semmi sem menti. Ha Katinka úgy gondolja, ahogy te, akkor miért nem bír annyit válaszolni a megkeresésre, hogy ez nem az ő fealadata? Máris előrébb lenne az ügy. Te le tudtad írni egy kommentben, pedig az életedet, munkádat, gondolom, nem érinti. Akkor Hosszú miért nem volt képes erre?

grundigg 2016.01.11. 13:38:20

@halaloszto: az előző kommentem erre volt válasz.

csak egy néző 2016.01.11. 13:39:23

@BircaHang Média:
Abban igazad lehet, hogy 100X többet ugatsz hozzá, mindenhez te idióta menekült.

halaloszto 2016.01.11. 13:44:35

@grundigg: szóval szerinted a magyar úszó szövetségnek nem feladata az úszók felkészítése, nem feladata edzők és más szakemberek foglalkoztatása, nem feladata a felkészülés feltételeinek biztosítása? Jól fontold meg a válaszod. Kész? Akkor az úszó helyére írj labdarúgót. Na milyen?

Leylandi 2016.01.11. 13:50:15

@grundigg: "Az úszószövetségnek viszont nincs szüksége kamerára és szoftverre, Hosszú Katinkának van szüksége rá."

Ellenkezőleg! A szövetségnek van szüksége Katinkára!
ha nem lenne, meg még az a pár elszánt balek, aki hajnaltól estig kiedzi a belét, miből hűtené a lét az a három-négyszer annyi alkalmazott ott, meg utazgatna a nagyvilágban a mi pénzükön, he?????????? Mivel magyarázná a népnek az adófizetőktől elvett milliárdokat, ha nem ezzel a pár aranyérmes balekkal, akinek aztán odavet egy kis alamizsnát karácsonyra, hogy neszeb.zzeg, csakhogyörüjjé? Szerinted bevenné a nép, hogy annyi ingyenélőt eltartanak, ha nem lehetne az ostoba nacionalizmusukra, semmiresejó büszkeségükre apellálni, hogy MAGYAR EMBEREK, EZT A TI DICSŐSÉGETEKRE TESSZÜK!
Katinka és társai a matricák a szövetség luxuslimuzinján... a kirakat, a Katniss Everdeen.
s5.favim.com/orig/150211/katniss-everdeen-peeta-mellark-president-snow-the-hunger-games-Favim.com-2467765.jpg

Mészáros Laci 2016.01.11. 13:56:22

@Leylandi:

ennyire nem vagyok benne a starwarsban, csak csak az arcberendezése mutat meglepő hasonlatosságot :)

Mészáros Laci 2016.01.11. 14:03:51

@grundigg:

nem jó, nem jó.

Hosszú egész konkrétan arról beszélt, hogy más országok úszószövetsége követi a szakmai trendeket és maga szerzi meg ezeket az eszközöket az úszók számára, hogy segítse a felkészülésüket.

Magyarországon az úszószövetség csak futtatja az úszókat (Gyárfás többszázszor annyi pénz fölött diszponál, mint amennyit az úszókra költ) és amikor egy úszó, aki NEM VÁLT GYÁRFÁS LEKÖTELEZETTJÉVÉ, szót emel, hogy valami szakmai munkát is szeretne látni, akkor erre először próbálja lefizetni, utána pedig megtámadja.

Azt gondolom, hogy ez a meccs Hosszú vereségével fog végződni, Gyárfás mindenkivel "jóban van, aki számít", őt nem lehet elmozdítani, Hosszút viszont tartósan ekézhetik Gyárfás emberei a magyar sajtóban és a nyilvánosságban, ez pedig mindenképp hatással lesz a versenyzésére. Szóval akik azt tanácsolták Hosszúnak, hogy hallgasson, mert öngyilkosság kimondani hogy a király meztelen (= Gyárfás nem több, mint az újkori Magyarország egyik leggicibb intrikusa), azoknak van igazuk.

És ezzel semmilyen véleményt nem mondtam Hosszúról és a férjéről és nem álltam ki mellettük.

grundigg 2016.01.11. 14:06:23

@halaloszto:
Beírtam a labdarúgót, de semmi hatás. Valamelyik blogban írták egy kommentben, hogy Böde Dani sérülését milyen különleges eszközökkel kezelik, bezzeg Hosszú. És akkor megkérdeztem, hogy vajon Csányi Sándor adta Bödének az eszközt, vagy az egyesülete, a fradi? Sajnos nem kaptam választ, majd talán itt.

Az úszók felkészítése bizony nem a szövetség feladata. Az úszóknak van saját egyesületük, saját edzőjük (aki nem a szövetség alkalmazásában áll), ez az ő feladatuk. Az USÁ-ban szerinted a szövetség biztosít gyúrót meg öltözőt az úszóknak? Nem hiszem.

Olvasd el Batházi István levelét a mai sportban (az amerikai edzőszövetség tagja)! Azt mondja pl. "A sportszövetségnek ernyőszervezetként kell működnie, szükség esetén kérésre segítenie, de (...) semmiképpen beleszólnia az egyéni versenyzők, illetve klubok edzéstervébe, hiszen ez a versenyzők és edzőik feladata. Az ellenőrzés elfogadható, (...) de semmiképpen sem meghatározni a módszereket."

A kérdés pedig az úszószövetség feladatától függetlenül adott: ha Hosszúéknak nem jó az a rendszer, amit a szövetség beszerzett, miért nem mondják meg, milyen lenne jó?

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.01.11. 14:10:41

@Mészáros Laci: @Leylandi:

Megmondom őszintén: én ebben az ügyben egyik oldalon se állok, mert a egész nem érdekel. Inkább csak röhögök azon, hogy a ballibák kétségbeesetten politikai ügyet akarnak csinálni az egészből.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.01.11. 14:12:05

@csak egy néző:

Nem lehet mindenki fizetett sorosista norvégköztársasági álcivil, mint te...

Mészáros Laci 2016.01.11. 14:20:58

@BircaHang Média:

Én sem állok "egyik oldalon" sem, és én is szánalmasnak tartom, amikor Hosszú fotójára nevenincs pártok logóját montírozzák (mintha egy év tetszhalál után bárki is emlékezne még rájuk).

Csak azt állapítottam meg, hogy Gyárfás ritka kártékony alakja az újkori Magyarországnak.

csak egy néző 2016.01.11. 14:32:24

@BircaHang Média:
Bizony baromarcú menekült. Nekem " sorosista norvégköztársaság" fizeti a nyugdíjam.
Ritka nagy barom vagy, de jót lehet rajtad röhögni.

i.ytimg.com/vi/8hwJ4Wx_XYo/hqdefault.jpg

Leylandi 2016.01.11. 14:33:08

@Mészáros Laci: csatlakozom!

@BircaHang Média: "Megmondom őszintén: én ebben az ügyben egyik oldalon se állok, mert a egész nem érdekel."

Dehogynem, különben nem írnál ide...

"Inkább csak röhögök azon, hogy a ballibák kétségbeesetten politikai ügyet akarnak csinálni az egészből."

Na, azon én is...

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.01.11. 14:55:01

@Mészáros Laci:

Lehet. Nem tudom. Alapból nekem sem tetszik a pofája, de az úszósport sosem izgatott. Egerszegi sem tudott lázba hozni, pedig ő nyert sok érmet.

A kedvenc sportom a billiárd. Azt mindig nézem.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.01.11. 14:55:38

@Leylandi:

Rendszeres olvasója vagyok ennek a blognak...

Mészáros Laci 2016.01.11. 15:13:44

@BircaHang Média:

Ebben a történetben a sportnak semmi szerepel.

Gyárfás mindig ott sertepeltél, ahol sok milliárd fölött tud rendelkezni ellenőrzés nélkül. Ezekből a milliárdokból, vagyis hogy ő dönthetett róla, kinek mennyit ad, lekötelezettjévé tette (pártfüggetlenül) a politikai elitet, "mindenkivel jóban kell lenni, aki számít."

Gyárfás a kapcsolati háló szövésén kívül semmihez nem ért -- többek között az úszáshoz sem. Amikor Hosszú elmondta, hogy a szövetségtől nem hallgatási pénzt, hanem szakmai támogatást kér, akkor Gyárfás reakciójából napnál világosabban kiderült, hogy azt sem tudja mi fán terem.

Na ez az, amiért Gyárfás most le fogja darálni Hosszút. Nem mintha a pozícióját veszélyeztetné (mindenkit ismer, mindenkivel jóban van, tehát őt biztosan nem fogják kirúgni), de Hosszú nyilatkozata miatt megszégyenült.

csak egy néző 2016.01.11. 15:36:29

@Mészáros Laci:
Szerintem a te véleményed releváns, de a megszégyenülésben nem értek veled egyet.
Olvasd el a 2016.01.11. 11:52:54 kommentem és kíváncsi lennék a véleményedre.

Mészáros Laci 2016.01.11. 15:42:43

@csak egy néző:

Olvastam, de Orbánt és Gyárfást akkor sem venném egy kalap alá. Már amennyire nekem mint alattvalónak fontos lehet, hogy ki miért és hogyan gazember: Gyárfás manifeszt pszichopata (= egy ember van a világon, ő maga, mindenki más értéktelen tereptárgy), Orbán sokkal inkább az apjától elszenvedett gyerekkori bánásmódot adja tovább nekünk: jobban tudja, nincs vita és azonnal, különben üt. Nem hiszem, hogy abszolút rangsort lehet felállítani közöttük, de összességében Gyárfás kártékonyabb (meg általában minden pszichopata, aki felső pozícióba kerül).

Mészáros Laci 2016.01.11. 15:49:41

@csak egy néző:

Néhány morzsa alapján az a benyomásom, hogy Kis László "apuka" típusú edzőként volt jelen az élvonalbeli úszók között és érzelmi kapcsolat volt közöttük. Ez általában edző és versenyző között nagyon fontos, viszont Kis Lászlót is Gyárfás manipulálja.

Biztos hogy Hosszú elsősorban Gyárfással fordult szembe, és nem tudott volna kemény maradni, ha Kis László áll oda elé -- és ezért küldhette pont őt Gyárfás a sajttájjra.

Szóval ez a meccs valóban az úszósportért folyik, csak nem ugyanazon a pályán: Hosszú a sportolókért, Gyárfás az úszósportban levő tízmilliárdokért állt ki.

grundigg 2016.01.11. 16:29:47

@Mészáros Laci:

Gyárfás nem fogja "ledarálni" Hosszút, mert a legitimációja a sportolók eredményein alapul. Ha nincsenek eredmények (márpedig Hosszú nélkül elég kevésre számíthatunk), ráadásul balhé van, akkor Gyárfást pillanatokon belül eltakarítják függetlenül attól, hogy kit ismer és kivel van jóban. Valamelyik újságban írták is már, hogy a kormány megüzente Gyárfásnak, sürgősen rendezze a helyzetet.

Nagyon jól tudják ezt Hosszúék is, itt nem ők függnek Gyárfástól, hanem Gyárfás függ tőlük. Nem véletlenül olyan bátrak. Szóval az én jóslatom, hogy mindent meg fognak kapni, amit kérnek, sőt még annál is többet. Hogy Gyárfás és Katinka mit súgnak majd egymás fülébe az olimpiai díjátadón, azt meg úgysem halljuk.

grundigg 2016.01.11. 16:30:01

@Mészáros Laci:

Gyárfás nem fogja "ledarálni" Hosszút, mert a legitimációja a sportolók eredményein alapul. Ha nincsenek eredmények (márpedig Hosszú nélkül elég kevésre számíthatunk), ráadásul balhé van, akkor Gyárfást pillanatokon belül eltakarítják függetlenül attól, hogy kit ismer és kivel van jóban. Valamelyik újságban írták is már, hogy a kormány megüzente Gyárfásnak, sürgősen rendezze a helyzetet.

Nagyon jól tudják ezt Hosszúék is, itt nem ők függnek Gyárfástól, hanem Gyárfás függ tőlük. Nem véletlenül olyan bátrak. Szóval az én jóslatom, hogy mindent meg fognak kapni, amit kérnek, sőt még annál is többet. Hogy Gyárfás és Katinka mit súgnak majd egymás fülébe az olimpiai díjátadón, azt meg úgysem halljuk.

grundigg 2016.01.11. 16:30:22

@Mészáros Laci:

Gyárfás nem fogja "ledarálni" Hosszút, mert a legitimációja a sportolók eredményein alapul. Ha nincsenek eredmények (márpedig Hosszú nélkül elég kevésre számíthatunk), ráadásul balhé van, akkor Gyárfást pillanatokon belül eltakarítják függetlenül attól, hogy kit ismer és kivel van jóban. Valamelyik újságban írták is már, hogy a kormány megüzente Gyárfásnak, sürgősen rendezze a helyzetet.

Nagyon jól tudják ezt Hosszúék is, itt nem ők függnek Gyárfástól, hanem Gyárfás függ tőlük. Nem véletlenül olyan bátrak. Szóval az én jóslatom, hogy mindent meg fognak kapni, amit kérnek, sőt még annál is többet. Hogy Gyárfás és Katinka mit súgnak majd egymás fülébe az olimpiai díjátadón, azt meg úgysem halljuk.

csak egy néző 2016.01.11. 16:35:50

@Mészáros Laci:
Lehet, hogy igazad van, de nekem mégis ettől van hányingerem.

"Köszönöm – így reagált röviden Gyárfás Tamás, a Magyar Úszó Szövetség (MÚSZ) elnöke az MTI-nek pénteken arra, hogy Orbán Viktor felajánlotta „jószolgálati” képességeit a Hosszú Katinka úszóval kialakult vitában.
A miniszterelnök pénteken a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában azt mondta: az ügy szereplői kiváló sportemberek. Hozzátette: miután olimpiára készülünk, nemzeti ügyről van szó, ezért – jelezte – felajánlotta „jószolgálati” képességeiket, „csak valaki mondja meg, mi az, amiben a kormányzat segíteni tud, hogy sok kiváló ember együttműködése ne lehetetlenüljön el”

magyaridok.hu/sport/gyarfas-tamas-koszoni-orban-viktor-felajanlasat-280531/

Mészáros Laci 2016.01.11. 16:37:30

@grundigg:

1. Már írtam - egy versenyző teljesítményét befolyásolja a lelkiállapota. Hosszú és férje elleni személyeskedő, karaktergyilkos támadásokat már elkezdték. Ha ez tartósan fennmarad, Hosszú várakozások alatt szerepel az olimpián.

2. Gyárfást nem lehet pillanatok alatt elmozdítani, mert nem ő hozza az eredményeket, eddig sem ő hozta, nem ért az úszáshoz (sem). Viszont Gyárfást eddig sosem mozdították el sehonnan, lásd mai index cikk: 2010-ben ki akarták nyírni a fideszesek, de már akkor sem sikerült, mert 2008-ig alapvetően ekézte a fidesz a Napkeltében, de aztán elkezdte építeni a kapcsolatait és mire eljött a kormányváltás, már ott is "jóban volt mindenkivel, aki számít."

Szóval Gyárfás nem függ - tízmilliárdokról dönt és mindenkit lekötelezettjévé tesz. Az úszók számára olyanok, mint a stricinek a futtatott lányok. Eszközök.

Mészáros Laci 2016.01.11. 16:38:53

@csak egy néző:

Attól van hányingered, amit csak akarsz :-)
Politikusokhoz (szerintem) nem szabad érzelmekkel viszonyulni.
Az érzelmek fontos dolgok tartogassuk a barátaink és családunk számára.
A gyűlölet megkeseríti a lelket. Belül.

Leylandi 2016.01.11. 16:41:35

@Mészáros Laci: "Biztos hogy Hosszú elsősorban Gyárfással fordult szembe, és nem tudott volna kemény maradni, ha Kis László áll oda elé -- és ezért küldhette pont őt Gyárfás a sajttájjra."

Ezt nem értik a Katinkát érzelmi okokból elmarasztalók, hogy nem az van valójában, ami látszik. Ezt csak a buták eszik meg. Pedig a lényeg az, ki rángatja a háttérből a drótokat! Kiss Lászlót is. Katinka naivan a nyílt színen szembefordul, de a másik fél nem áll oda, csak küldi, meg petíciókat írat a bábokkal. Katinka pont ezt a kelet-európai "mosolyogva kicsinállak"mentalitást sérelmezi, amellyel egyébként őt is ki fogják csinálni. Nem szállhat szembe sikerrel a gépezettel, mert egy egész ágazatból hasznot húzók alatt ingatta meg a széket, akik most a hitvány, értéktelen megélhetésüket féltve a vérét kívánják. Mit tud felfogni ebből az egyszeri nép? Szegény Kiss Bácsi a könnyeit törülgeti a címlapon zsebkendővel. ÉÉÉdesJóIstenem! Már a rómaiak megmondták, hogy a nép 70 %-a közönséges buta, birka plebs... mennyire igazuk volt!:-(

Leylandi 2016.01.11. 16:52:49

@grundigg: ""Gyárfást pillanatokon belül eltakarítják"

Úgy érted, a MÁTRIX egyik sarokpontját, tengelyét??? A NÉP???
Te melyik világban élsz??? Ez nem amerika! Lemond, lemondatják,egy botrány miatt? HAHHHH! Mért, kivel történt meg ilyen az elmúlt x évben, még ha a nép elé állt is, és letolt gatyával szembehugyozta! HALLOTTAD, NEM? Súg ide, súg oda, egyik bratyi, másik koma, haver, cimbi, 2-12 milla, jóbarát... Aszt mire Katinka körülnéz, már ő az elsőszámú közellenség, akinek se ezt nem adnak, se azt, de még súlyokat is akasztgatnak rá a versenyeken. Nagyon nem ismered te ezt az országot, hallod:-o

"Gyárfás függ tőlük"

Ő egyedül és kizárólag a regnáló hatalomtól függ, ahogy Mészáros, Simicska, meg bárki más, még Csányi is. Mindenki ostoba, aki bármi mást hisz. EZ NEM AMERIKA!!!

"Gyárfás és Katinka mit súgnak majd egymás fülébe"

Ők abszolút semmit. Az elnök a közelébe se engedi! Ez itt így szokás. Gyárfás meg Viktor sugdos csak egymásnak, csak nehogy nagyot szóljon...

Leylandi 2016.01.11. 16:54:48

@Mészáros Laci: külön respekt azért, mert ismered a különbséget szocio- és pszichopata között:-)

András Gáspár 2016.01.11. 17:28:01

Végre egy rövid, világos, lényegre törő - moralizálástól mentes - írás a témában. Az pedig egy általánosan elfogadott követelmény, hogy ahova nem hívnak meg oda nem megyek el, ha mégis kopogok mielőtt kinyitnám az ajtót. Azt pedig illő tisztelettel tudomásul veszem, ha nem fogadnak. (Erre tanítanak már az óvodában.) Aki ettől eltér az vagy rossz neveltetésben részesült, vagy önértékelési zavarai vannak, de az is lehet, hogy egy rossz parancs szolgai végrehajtója. Persze ettől még lehet a világ legjobb "fogorvosa" amiért megbecsülést és tiszteletet érdemel.

grundigg 2016.01.11. 18:04:53

@Mészáros Laci: @Leylandi:

Ne vicceljünk már, Gyárfás lassan emberfelettivé válik a kommentekben. Kiderül, hogy nem is Orbán Viktornak van igazi hatalma ebben az országban, hanem Gyárfás Tamásnak.

Orbánt semmilyen egyéb kapcsolat nem fűzi Gyárfáshoz, mint az, hogy az úszók sikerei a kormányzat pr céljaira is jól jönnek. Ha sikerek helyett balhék vannak, amik akár politikai színezetet is kaphatnak, akkor Orbán simán elzavarja Gyárfást, erre rengeteg eszköze van. (Én nem a népről beszéltem, Leylandi. Ha pedig szóba hoztad Simicskát, hát ő egy pindurkát fontosabb tényező volt, mint Gyárfás és mintha a személyes viszonya is kicsit szorosabb lett volna Orbánnal, aztán mit segített rajta?) Hosszú sikere érdeke a kormánynak, a MÚSZ-nak és persze Hosszúnak, ezért nem lesz itt semmiféle darálás.

Kabai Domokos Lajos · www.bekialtas.blogspot.hu 2016.01.11. 18:07:57

@csak egy néző: Nyilván azért, mert ő már tudta azt, amit mindannyian ma tudtunk meg, s amiről a legújabb poszt is szól. bekialtas.blog.hu/2016/01/11/mar_orbant_is_egeti_kiss_laszlo #

Leylandi 2016.01.11. 18:19:46

@Kabai Domokos Lajos: "amit mindannyian ma tudtunk meg"

Mit is? Hogy Orbán mindenbe (de komolyan mindenbe) felülről beleavatkozik, és nem épp szavahihető módon?
Izé...
Mondjak most erre valamit, vagy előtte megkérdezzem, éltél-e már valaha ezen a bolygón?:-o

Leylandi 2016.01.11. 18:28:01

@grundigg: "nem is Orbán Viktornak... hanem Gyárfás Tamásnak."

Nem hanem.
ÉS.

"kicsit szorosabb lett volna Orbánnal, aztán mit segített rajta?"

Amikor még szorosabb volt, mindent!
Amikor viszont elszakadt, már semmit. SŐT. Ő már kikerült abból a pikszisből, amiben a sokkal bölcsebb Gyárfás még szépen elüldögél.

"semmilyen egyéb kapcsolat nem fűzi Gyárfáshoz, mint az, hogy az úszók sikerei a kormányzat pr céljaira is jól jönnek"

Olvastam itt fennebb egy hsz-t, hogy az ilyen semmikrevaló, hülye fedősztoris (4-5 élvonalbeli úszóra milliárdok!!!) kifizetőhelyek, amikben milliárdok forognak, valójában a titkos pártfinanszírozás eszközei. Én nagyon felháborodtam ezen a feltételezésen, mert ilyen biztos nem fordulhat elő egy demokráciában, nálunk pláne nem, egészen biztosan neked van igazad, és semmi érdekkapcsolat nincs közöttük, kizárólag a tiszta, őszinte barátság, egymás megbecsülése, tisztelete, szeretete,...
MOST KOMOLYAN, ESZKŐCSINYÁNYIE???
Mennyémá le a pénztárba az alagsorba, én is most kaptam meg a heti bérem, teát is adnak. Meg bögrét.

csak egy néző 2016.01.11. 18:54:40

@Kabai Domokos Lajos:
"Nem zörög a haraszt"

2015.09.29.
"A sportági szövetség (MÚSZ) keddi közleményében Kiss László hangoztatta, hogy a Komjádi uszoda elsőkörös felújítása drasztikusan csökkentette az eddig használt vízfelületet, erre az időszakra kerestek megoldást, ám az ideálist eddig egyáltalán nem sikerült megtalálni."

"A kormány, a Magyar Olimpiai Bizottság valóban minden támogatást megad annak érdekében, hogy sportolóink helytálljanak a különböző világversenyeken, majd 2016-ban a riói olimpián. Ami azonban az uszodák kapcsán történik, az tarthatatlan"

grundigg 2016.01.11. 19:36:23

@Leylandi:

Azt nem kétlem, hogy te remekül átlátod a titkos pártfinanszírozás eszközeit (én sajnos nem), csak azt felejted el kifejteni, hogy 7 milliárd emberből erre a feladatra miért csak Gyárfás Tamás alkalmas. Mondjuk egy fideszes politikus miért nem?

Nem írtam, hogy Orbán és Gyárfás között barátság lenne, sőt épp az ellenkezőjét írtam. Ahogyan azt sem írtam, hogy a nép takarítaná el Gyárfást. Kezd fárasztani, hogy egy funkcionális analfabétával kínlódok, így estefele már nincs erre energiám. Viszlát.

Leylandi 2016.01.11. 20:51:12

@grundigg: Na mivan, Bucika, megsértődtél, hogy nem adnak neked igazat?
Honnan is ismerős ez a hozzáállás, honnan is... csak nem a szövetségtől???:-o

bloglegelő 2016.01.11. 23:22:54

Most olvasom, valami ilyesmi:

"szeretné fehér abrosz mellett tisztázni a kérdéseket." vagyis Kiss László a Katinkával.

Mióta jöhetnek azzal a pályán magukat feldobó műesők a megbukott mutatványuk után azzal, hogy " hát tisztázzuk a dolgokat" ??

vagyis újabb röhejesség ettől a most már szerencsétlentől.

Mészáros Laci 2016.01.12. 08:23:39

@grundigg:

"Ne vicceljünk már, Gyárfás lassan emberfelettivé válik a kommentekben."

Dehogy. Csak egy intelligens pszichopata, akinek jó képessége van kapcsolati hálót építeni. "Mindenkivel jóban lenni, aki számít."

"Ha sikerek helyett balhék vannak, amik akár politikai színezetet is kaphatnak, akkor Orbán simán elzavarja Gyárfást."

Orbán simán el akarta zavarni Gyárfást 2010-ben, bosszúból a Napkelte szoci elfogultságáért. Nem zavarta el, mert Gyárfás nála is benyalta magát, "mindenkivel jóban lenni, aki számít."

"Hosszú sikere érdeke a kormánynak, a MÚSZ-nak és persze Hosszúnak"

Kivéve Gyárfásnak - neki az az érdeke, hogy Hosszú alultejlesítsen.

csak egy néző 2016.01.12. 21:01:54

@Kabai Domokos Lajos:
Azt hiszem lassan az egész MÚSZ ezt csinálja szakmányban.

i.giphy.com/BbA2xn4phKE9O.gif

Figyeljük csak a dátumokat!!!!

2016.01.12. 11:55
"Kiss László Hosszú Katinka Facebook-oldaláról hétfőn értesült arról, hogy a versenyző és edzője már Austinban tartózkodik. A Magyar Úszószövetség és a kapitány nem kapott tájékoztatást, hogy meddig lesznek távol, hazautaznak-e a versenyről, vagy a továbbiakban külföldön készülnek, írta közleményében a szövetség."

index.hu/sport/uszas/2016/01/12/hosszu_katinkat_kenyszeritik_hogy_felhivj_kiss_laszlot/

2016. 01. 10. - 15:35
"Milyen lesz a viszonya ezután Hosszú Katinkával?

Bízom benne, hogy ezt tisztázni tudjuk. Most tudomásom szerint elutazott az Egyesült Államokba, egy versenyre. Gondolom, ha visszajött le tudunk ülni beszélni, és mindenkiben leülepszik ami volt."

www.telesport.hu/2016/01/10/kiss-laszlo-tulreagaltam-a-dolgokat/#