hangolás

karomkodnitilos142x142.bmp
 A VÉLEMÉNY SZABAD, A GOROMBA, A TRÁGÁR, AZ USZÍTÓ, A KIREKESZTŐ ÉS MEGBÉLYEGZŐ BESZÉDMÓD TILOS!

1. Köszönöm, ha jelzed a szövegem hibáit!

>> 2. Ne szemeteld tele a hazát trágársággal!

3. A stílus maga az ember.

#

Az Esztergomi Járásbíróság 800 ezer forintra (400 nap fogházra) ítélt egy kommmentelőt holokauszttagadásért

2016. január 4-én.

#

Az Alkotmánybíróság 2014. 05.28-i állásfoglalása szerint a honlapok felelőssé tehetők a rajtuk lévő kommentekért. Ezért külön figyelmeztetés nélkül törlöm az ordenáré, a nyíltan uszító, vagy a szótagösszevonással alkotott morfémákba rejtett, mások megbélyegzésére alkalmas üzeneteket.

#

LASZ AZ ISMERETLEN KOMMENTELŐNEK: Karel Čapek nyomán átgondolva, azt hiszem, én vagyok az az ember, akit az egymással szemben álló táborok, a mindkét felet bíráló magatartása miatt, először ütnek agyon, mielőtt végképp egymásnak esnek.

#

bemondás

A NÉPSZABADSÁG-NAP lezárásaként: ha annyian előfizettek volna rá, ahányan most tiltakoznak, nem alakult volna ki ez a helyzet. (2016-10-08)

INTERNET Az interneten a végén minden megsemmisül, vagy legalábbis elérhetetlenné válik, amint nincs áram, vagy a rendszergazda beint. Mindig csodálkozom, mikor a neten éjjel-nappal lógók ezt nem látják át. (2016-10-09)

TRAFFIPAX-ÁTVERŐ PÓLÓ Már megrendelhető a traffipax-átverő póló – olvasom a neten. Nos, ennek a találékonyságnak egészen az első ütközésig tart az érvényessége. Aztán jön a pofára esés. (2016-04-08)

FRÖCSÖGŐ KOMMENTELŐK Nemes Jeles László, a Saul fia rendezője szerint a fröcsögő kommentelőkkel foglalkozni olyan, mintha felvennénk egy hangversenyt, összevágnánk belőle a köhögéseket, és azt hallgatnánk. (2016-01-15)

SAUL FIA – Wow! De Orbán Viktor magyar miniszterelnöktől inkább illett volna egy Hűha! Hogy a kákán is? Nem. Egyébként a film valóban korszakos. (2016-01-11)

KÖZMUNKA Hiába a három gyerek, a közmunkát nem tekintik munkaviszonynak az otthonteremtési támogatás odaítélésekor. Bezzeg, amikor kozmetikázzák a foglalkoztatási statisztikákat… (2016-01-05)

MALAC A JÉGEN Azért tűnik úgy, hogy Orbán Viktor küzd, mint malac a jégen, mert a hasznos idióták kezdenek többségbe jutni az európai elitben – fejtette ki Kövér László, az Echo TV Mélymagyar című műsorában. (2016-01-01)

MINDEN FÖLÖSLEGES „Hiszen valójában minden fölösleges, az írás is, az élet is. Mindkettő valami metafizikai többletre utal, valami luxusra, erőfölöslegre, gazdagságra, amely nem győz gyönyörködni a saját fölösleges pompájában”. (Kertész Imre)

HALAK Sajtóhír: "A Magyar Nemzeti Bank bekebelezheti a budapesti Bálna épületét". Aha! A nagy hal megeszi a kis halat... (KDL 2015-11-30)

POPULIZMUS Átlagosan 12 százalékkal nőtt Hollande népszerűsége, mert a francia közvéleménynek (ugyanúgy, mint a magyarnak - teszem hozzá) bejön a kormányfő kőkemény hadvezéri retorikája. (Kemény hadvezér a Pudingból, Népszabadság, 2015-11-27)

a bekiáltás

Ne valamilyen párt, vagy személy iránti kritikátlan rajongás, vagy ellenszenv mozgasson, hanem a világ megismerésének vágya!

a bekiáltó

DLPortre122x123.jpg

Kabai Domokos Lajos

(1951)

Saját könyvek

Press - A nyomtatott és az elektronikus újságírás elmélete, gyakorlata, Press & pr - A médiatevékenység, a szervezeti és az üzleti kommunikáció alapjai, A lovaglás alapjai

Gyakorlat

Nyomtatott és televíziós újságírás; szerkesztőségek, pr-szervezetek, kisvállalkozások irányítása; politikai és üzleti kommunikációs tanácsadás; ismeretterjesztő, pr- és természetfilmek készítése; mindezek oktatása

Pályaív

Hajdú-bihari Napló (újságíró)

Magyar Televízió Híradó (szerkesztő-riporter, adásszerkesztő, műsorvezető)

Mezőgazdasági és Élelmezésügyi Minisztérium (sajtófőnök)

Heti Budapest (főszerkesztő)

Üzlet (vezető szerkesztő)

Vasutas Hírlap (főszerkesztő)

MÁV Rt. (kommunikációs igazgató)

Oktatás

Teleschola Televíziós Iskola (alapító ügyvezető, médiaismeret, televíziós dramaturgia, szerkesztői gyakorlat vezetőtanár); Corvinus Egyetem, Debreceni Egyetem, Budapesti Gazdasági Főiskola, felső fokú OKJ-s képzések (médiaismeret, pr-gyakorlat oktató); orosz nyelvoktatás

Közösségi tevékenység

Magyar Lovas Kör (alapító elnök); Nemzeti Média Kerekasztal (ügyvivő); Magyar PR Szövetség (etikai bizottság elnöke); társasházi közösségi munka

Nyelvismeret

orosz, francia, angol

oroszul velem

TANULJ VELEM OROSZUL!
> Központban a beszédkészség, kezdőknél is

> Tankönyvvel való rendszerezés

> Az életeddel kapcsolatos gyakorlatok

> Biflázás nélküli nyelvtantanulás
#
Küldj telefonszámot a
domokospr@chello.hu
címre!
Visszahívlak: Kabai Domokos Lajos,
aki az orosz-ukrán témában
a legtöbbet posztolók között volt 2014-ben.

top 20

  1. Orbánt sarokba szorították 2014. november 28. 10:04
  2. Pokolra kerül-e Kálmán Olga? 2016. szeptember 08. 20:48
  3. Sarka Kata meséi 2017. január 13. 14:19
  4. Az Orbán-Lévay örökség 2014. november 26. 10:58
  5. Már Orbánt is égeti Kiss László 2016. január 11. 16:32
  6. Bűzlik ez a kölni balhé 2016. január 06. 06:07
  7. A Jakupcsek-ügy is Simicska-ügy 2015. december 24. 14:41
  8. Katinka Urambátyámországban 2016. január 09. 02:02
  9. Kiss László nem érti Katinkát 2016. január 10. 02:32
  10. Orbán Viktor borzasztó magánya 2015. november 07. 13:57
  11. Bayer még mindig nem érti 2016. szeptember 10. 12:30
  12. Barbárok az uszodában 2016. április 08. 02:21
  13. Tévutakon vezet Orbán 2016. január 16. 08:39
  14. Menekültügy: Orbán Viktor hibázott 2015. augusztus 22. 21:04
  15. Túlélni az emigráns áradatot! 2016. január 30. 01:47
  16. Kunhalmi szánalmas szereplése 2015. október 18. 22:40

öt legfrissebb

Már Orbánt is égeti Kiss László

2016.01.11. 16:32 | Kabai Domokos Lajos | 64 komment

Címkék: sport kommunikáció kormányzás Orbán Viktor Kiss László Gyárfás Tamás

Az atyáskodás, az esetleges és önkényes döntések felett eljárt az idő, jóllehet ilyen viszonyok között könnyebb homályban tartani a forint milliárdok sorsát. (Az úszótörténet 3. része MÁV-os példával megspékelve.)

kisslaszlofekvox.JPG

Kiss László, a magyar úszóválogatott kapitányának újabb ballépéséről szerezhettünk tudomást. Még akkor is le kell ezt szögezni, ha például én magam kifejezett együttérzéssel figyelem a jeles szakember mostani szerepléseit. Ezek sorában a Népszabadságnak adott január 11-ei, hétfői nyilatkozattal immár kínos helyzetbe hozta a miniszterelnököt is, ami persze nem következett volna be, ha a kormányfő nem játszik maga is cinkelt lappal.

A kapitány állítása szerint, Orbán Viktor csütörtökön este beszélt vele telefonon, viszont ehhez képest a kormányfő szokásos, péntek reggeli rádióinterjújában egyáltalán nem utalt arra, hogy közvetlenül beleavatkozott az ügybe. Ellenkezőleg, önmagával eleve ellentmondásba kerülve azt mondta: úgy véli, a politikát távol kell tartani a sporttól, de a sport kormánytámogatás nélkül nem marad életben, a mostani ügyben pedig a kormány szívesen megteszi, amit tehet, csak valaki mondja meg, miben tudnak segíteni, hogy idén is olimpiai sikereket érjen el hazánk. Ám a miniszterelnök elfelejtett beszámolni arról, hogy valójában már intézkedett is.

A Népszabadság újságírója, Őri B. Péter azt kérdezte Kiss László szövetségi kapitánytól, hogy mi változott csütörtök óta. A válasz:

– Még aznap este, a David Cameron angol kormányfővel folytatott tárgyalásai után telefonon felhívott Orbán Viktor miniszterelnök. Kérte, gondoljam át a döntésemet, hiszen az úszóknak szükségük van rám.

– Tehát pénteken a Kossuth rádió 180 perc című műsorában a miniszterelnök már úgy ajánlotta fel a kabinet „jószolgálati képességeit" az ügy rendezéséhez, hogy önnel beszélt?

– Így van.

Ez több mint kínos, mert Orbán Viktor, amúgy sem acélos szavahihetőségével kapcsolatban ébreszt kételyeket. De mert kiderült, hogy csütörtök este már minden eldőlt, az is felvetődik, vasárnap miért ámította Gyárfás Tamás, az úszószövetség elnöke a közvéleményt azzal, hogy előre hozta a hétfői megbeszélést, s elrendezte Kiss Lászlóval, hogy ő marad a kapitány.

Egyébként az interjúból az is kiderül, hogy a mester változatlanul nem érti, miért nem kellett volna elmennie Hosszú Katinka január 6-ai, szerdai sajtótájékoztatójára. Az ezt firtató újságírói kérdésre nem azt válaszolta, hogy azóta rájött: nem újságírók előtt kellett volna kezdeményeznie a helyzet tisztázását, hanem még ellentámadásba is átment: „Érdekes, azt senki sem tta fel, hogy ott voltak a Magyar Olimpiai Bizottság vezetői, és a n őket is faggatták az újsák. Ők vajon kaptak meghít?”

Túl azon, hogy ez a felvetés már-már a homokozóban vitatkozó gyerekek képét idézi fel az emberben, kommunikációs szakmai szempontból a kapitánynak ez a megjegyzése is a helyzet félreértésén alapul. Gyakorlott péeresként ugyan mindenképpen lebeszéltem volna a részvételről, de ha már megjelent ott, akkor a MOB tisztségviselőinek példáját kellett volna követnie. Ők ugyanis nem akartak szerepelni, hanem hallgattak, majd amikor megszólították őket az újságírók, válaszoltak. A két magatartás között ég és föld a különbség, és ezt tapasztalatból állítom.

A MÁV Rt.-nek abban az időszakában voltam a cég közkapcsolati vezetője, amikor egymást érték a vasutas sztrájkok. A munkáltató oldalán tízegynéhány sztrájk kommunikációs kezelésének irányításában vettem részt, s ennek megfelelően alkalmanként féltucatnyi-tucatnyi sajtótájékoztató szervezésében. Ennek során nem egyszer megtörtént, hogy a szakszervezetek vezetői bejöttek a terembe, ahol a MÁV valamely vezetője tájékoztatta az újságírókat. (Egyébként megtörtént ez sztrájkmentes idők, más témájú sajtótájékoztatóin is.)

Természetesen, nem akadtunk ki emiatt, hiszen abból indultunk ki: ami ott elhangzik, az a dolgozókat, tehát képviselőiket is érinti. Bármilyen éles, sőt esetenként személyeskedésig fajult is konfliktushelyzetben a vita, gondolni kellet arra, hogy a végső cél a megállapodás, s hogy a sztrájk után jönnek a hétköznapok, amikor ugyanezekkel az emberekkel együtt kell dolgozni a cég egészének érdekében. Arra azonban nem volt példa – és ez a vasutas szakszervezeti vezetők bölcsességét dicsérte –, hogy beleszóltak volna a sajtótájékoztató menetébe, vagy hogy a kamerák előtt provokáltak volna vitát a MÁV-vezetőkkel.

Ez azonban nem csupán udvariassági kérdés volt. Pontosan tudták, hogy a sajtó előtti rögtönzésnek olyan hatásai lehetnek, amelyek kedvezőtlenül befolyásolhatják a közvélemény egészét, ezen belül az általuk képviselt vasutasok hangulatát.Más lapra tartozik, hogy egy-egy esetben, ha már úgy is jelen voltak, interjút adtak a sajtótájékoztató hivatalos részét követően a folyosón, vagy a székház előtt. Ezt, mint közkapcsolati igazgató már csak azért sem kifogásoltam, mert kimondva-kimondatlanul, végső soron a MÁV sajtórészlegének voltak hálásak a riporterek, hogy pro és kontra mindent egy füst alatt elintézhettek, minden interjút elkészíthettek.

Ami az úszószövetség körül múlt szerda óta történik, ellentmond az általam helyesnek tartott, jól bevált gyakorlatnak. Ha tehát adhatnék egy tanácsot a Magyar Úszó Szövetség (MÚSZ) vezetőinek: bár sok egyéb mellett a sajtó előtti megnyilatkozásokat szabályozó eljárásrendről is elfelejtettek gondoskodni eddig, amellett, hogy ezt sürgősen pótolják, kérjék meg a szövetségi kapitányukat, hogy egyelőre fejezze be a nyilvánosság előtti szerepléseit, mert ezekkel egyre mélyebb és viharosabb vizek felé sodorja a MÚSZ egyébként is csak összetákoltnak látszó hajóját.

Most ugyanis kiderült: ez a hajó valahogy ellavírozott, amíg Urambátyámország felségvizein, idegen legénység nélkül kellett kormányozni. De abban a pillanatban, amikor egy másik világ, egy másik kultúra szokásai és szabályai szerint is kellene vezetni, menten bukdácsolni kezdett. Kiderült, hogy az atyáskodás, az átlátható normarendszer helyetti esetleges, sőt önkényes döntések gyakorlata felett eljárt az idő ott, ahol tényleges teljesítményt kell nyújtani.

Még akkor is így van ez, ha a nemzeti együttműködés rendszerében az országot most kormányzók épphogy nem megszabadulni akarnak a feudális beidegződésektől, hanem – amint a miniszterelnöknek a mostani ügybe való beavatkozása is példázza – az állam és a társadalom minden részének saját ellenőrzésük alá vonásával fenn akarják tartani, sőt megszilárdítani a modern világban zavarokhoz vezető, avítt szemléletet. Nem mellesleg így könnyebb homályban tartani, amiről már az első cikkben írtam, hova és hogyan landolnak az úszósport révén a szövetséghez kerülő summák, s főleg a szent cél, a vizes vébé előkészítése ürügyén a havonta-kéthavonta mértani haladvány szerint növekvő forint milliárdok. #

karomkodnitilos142x142szovegesfekvoxxxx.JPG

A bejegyzés trackback címe:

http://bekialtas.blog.hu/api/trackback/id/tr118262030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Leylandi 2016.01.11. 18:33:34

"Ám a miniszterelnök elfelejtett beszámolni arról, hogy valójában már intézkedett is."

ÉS???
Neked még sose ment homokszem a... papucsodba?
A dolognak ezt a részét egyszerűen csak nem jól egyeztették. A legjobb házban is megesik. Gondolod, hogy az 500-adik mondat után is még olyan könnyű megjegyezni, kinek mit kell mondania?
Amúgy nem tökmindegy? Örülhetünk, hogy nem hugyozta szembe még a tv-kamerát valaki onnan... akkor se lett volna semmi.
#birkanep

csak egy néző 2016.01.11. 19:00:57

Orbán pedig még csütörtök este beszél Kiss Lászlóval és "meggyőzi", hogy maradjon, majd érdekes módon képes hazug módon ártatlan pofával azt mondani péntek reggel a szokásos heti hazugságaiban, hogy a politika maradjon távol a sporttól (miközben szinte az összes sportszakosztály vezetője példás fideszes seggnyaló), de ő "jószolgálatként" felajánlja a segítségét csak mondják meg, hogy miben tudna segíteni.
Mintha nem tudná a "sosem hazudó" felcsuti suttyó, hogy miről van szó.
Hányni kell ezektől és az undorító színjátékaiktól.

"Köszönöm – így reagált röviden Gyárfás Tamás, a Magyar Úszó Szövetség (MÚSZ) elnöke az MTI-nek pénteken arra, hogy Orbán Viktor felajánlotta „jószolgálati” képességeit a Hosszú Katinka úszóval kialakult vitában.
A miniszterelnök pénteken a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában azt mondta: az ügy szereplői kiváló sportemberek. Hozzátette: miután olimpiára készülünk, nemzeti ügyről van szó, ezért – jelezte – felajánlotta „jószolgálati” képességeiket, „csak valaki mondja meg, mi az, amiben a kormányzat segíteni tud, hogy sok kiváló ember együttműködése ne lehetetlenüljön el”

magyaridok.hu/sport/gyarfas-tamas-koszoni-orban-viktor-felajanlasat-280531/

felirat 2016.01.11. 21:49:49

A fő probléma nem a felajánlás időzítése, hanem, hogy a kormány (legfőképpen Orbán) nem egy független "békéltető-közvetítő", hanem az ügyben a politikai érdekeit erősen képviselni szándékozó fél.

asgdftzre 2016.01.12. 09:54:03

Ti el vagytok varázsolva.
Azt hiszitek, hogy ha valaki miniszterelnök, akkor már nincs is joga másként, csak a kormány fejeként "intézkedni".
Ha jól emlékszem Orbán azt mondta, hogy rendkívül nehéz a helyzete, mert személy szerint mindkét sportembert nagyra becsüli.
Úgy emlékszem, hogy nem jelentette ki kerek-perec, hogy ő még nem beszélt Kiss Lászlóval.
Persze én megértem, hogy Ugri Bugri Gyurka azt szeretné, ha a miniszterelnök, mielőtt bármit is tenne kikérné az ő becses véleményét, de hát ez már csak egy ilyen világ - mióta is? Ja persze, hát mióta létezik.
Ezért nem szerencsés ha mindenki azt várja el, hogy mielőtt a miniszterelnök felhívna valakit, hogy akár még a neki járó tiszteletet is latba vetve kisimítson egy konfliktus, előtte hívjon fel tízmillió embert, hogy erre felkészítse őket lélekben.
Szerintem csak egy agyatlan társaság vagytok, akiknek nincs saját véleményük és örülnek, ha valami szaglik a levegőben, amire le lehet csapni.
Ez az ország nem ma lépett be az uram-bátyám rendszerbe, és ha azt hiszitek (és tényleg el is hiszitek), hogy ez a világon bárhol máshogy működik, akkor sajnos azt kell mondanom, hogy képtelenek vagytok pártállásotok keretein túllépni.
Ugyan olyan pártkatonák vagytok, mint akik a másik oldalon gondolkodás nélkül mutogatnak felétek.

csak egy néző 2016.01.12. 10:30:32

@asgdftzre:
Tudod senki sem várja el egy miniszterelnöktől, hogy kikérje az emberek véleményét (habár, mintha már lett volna rá példa, nem is egy), de nem egy ilyen "piszlicsáré" ügyben.
De szerinted a pénteki rádiós "stand-up comedy"-ében nem egyszerűbb és emberibb lett volna, ha azt mondja, hogy tegnap beszéltem Kiss Lászlóval és megkértem, hogy maradjon továbbra is és segítek elsimítani ezt a konfliktust, sportszerető emberként, aki mindkét felet tiszteli és elismeri eddigi teljesítményét, mint ez a szemforgató duma, hogy ő "jószolgálatként" felajánlja a segítségét csak mondják meg, hogy miben tudna segíteni."?
A politika beavatkozásáról, pedig jobb, ha mélyen hallgatott volna.

J.W. Booth 2016.01.12. 11:31:47

Viktort égetni? Még jobban? Ki előtt?

Netuddki. 2016.01.12. 11:55:49

Kedves Lajos!

1. Ha valaki le akar mondani, akkor le is mond. Mert végiggondol minden lehetőséget. Elég kispályásra vall, hogy valaki sértődöttségből kijátssza ezt a kártyát, aztán hagyja magát "visszakönyörögni".

2. Már múltkor is írtam, hogy 1 emberre nem lehet alapozni sehol. Jön egy féltégla aztán összeomlik a magyar úszósport?

3. Az orbán vonal sajnos nem ilyen egyszerű. Az orbán egy bűnöző, bűnözőkkel meg nem bratyizunk, különben besározódunk. Már sok helyen leírtam miért tartom annak, és szerintem minden normális magyar ember belátja, hogy igazam van.
Az ellentét meg csak látszólag feloldhatatlan. A bűnözőket börtönbe kell csukni, addig meg távol kell tartani magát az embernek tőlük. Ezt kívánná az erkölcs, teljesen mindegy kiről van szó.

Conchobar 2016.01.12. 11:56:13

Ebben az országban csak akkor mennek rendben a dolgok, ha maga Orbán Viktor tolja. Akár árvízről van szó, akár perpatvarról az úszószövetségen belül, csakis egyedül csúti törpefűrer az, aki meg tudja azt oldani. Megállna az országban az élet, minden összeomlana, ha ő távozna

Könnyen elkaptuk, uram! 2016.01.12. 11:57:38

@asgdftzre: Ez a világ teljesen másképp működik. Mondjuk keletre nem.
Gondolod, ha nem értesz valamit, akkor a világ az agyatlan?
Jó ez a sztráda, de miért jön mindenki szembe?

Netuddki. 2016.01.12. 12:02:15

@asgdftzre: "Ez az ország nem ma lépett be az uram-bátyám rendszerbe"

Ki állította, hogy most?

", és ha azt hiszitek (és tényleg el is hiszitek), hogy ez a világon bárhol máshogy működik, akkor sajnos azt kell mondanom, hogy képtelenek vagytok pártállásotok keretein túllépni."

A világ nagyobbik felén a bűnözőket lecsukják. Az annyit emlegetett Kínában meg egyenesen főbe lövik a korrupt hivatalnokokat. Szóval bármennyire is az a fideszes agitprop, hogy nincs itt kérem semmi látnivaló, hagyjunk benneteket lopni, ez nem fog működni.

"Ugyan olyan pártkatonák vagytok, mint akik a másik oldalon gondolkodás nélkül mutogatnak felétek."

Nem, becsületes magyar emberek vagyunk, személy szerint meg nem tolom egy párt szekerét se, bárhogy karaktergyilkolásznának a fidesztrollok. Nézz csak utána! Hát te?

Gérard Duchemin 2016.01.12. 12:54:46

@Conchobar: "Megállna az országban az élet, minden összeomlana, ha ő távozna"

Mármint úgy akartad mondani ugye, hogy: megállna az országban az élet, minden összeomlana, ha ő maradna.

MEDVE1978 2016.01.12. 13:12:47

Vihar a biliben. Egyszerűen nevetséges méreteket kezd el felvenni ez az egész. Pedig mi is történt: az egyik oldalról itt a Magyar Úszó Szövetség. Egy nagyon érdekes konglomerátum, tekintettel arra, hogy továbbra is Gyárfás Tamás vezeti, akit nem sikerült kiirtani az éléről a nyilvánvaló baloldali múltja ellenére sem. Sőt, az új sportállamtitkár az ex MÚSZ-alelnök Szabó Tünde lett, aki ezzel felügyeli az összes sportba áramló pénzt.
Szóval nagyon úgy tűnik, hogy felső szinten a MÚSZ elfogadható lett. Ennek ellenére nem a legjobban eleresztett szövetségek közé tartozik. De pont a MÚSZ nem érdemelte ki, hogy az állami elnyomás, az uram-bátyám korszak jellegzetes sportszövetségét lássák benne.

És itt van Hosszú Katinka, aki tele van címekkel és az utóbbi években minden versenyen elindult, ahol értelmes pénzdíj volt. Nincs ezzel baj, ő is meg akar élni valamiből, méghozzá jól. Nyilván saját magából márkát csinál és igyekszik építeni a brand-jét. A nyugati sportolók döntő része alapvetően megtalálja az egyensúlyt a pénz és a nemzeti kötelesség (válogatottság) között.
Hosszú Katinka úgy tűnik nem feltétlenül így van ezzel. Szerintem sokaknak máig nem volt világos mi a problémája: az, hogy ő készül rossz körülmények között, az, hogy a többi úszó készül rossz körülmények között, az, hogy szarok az úszólétesítmények, az, hogy nincs mozgáskövető hiper-szuper kamera stb.
Mindenesetre nagyot hisztizett és szabadságharcolt a "képzelt elnyomók" ellen.

Bernik 2016.01.12. 13:18:45

Csillagos ötös találat! Akinek ennyire lételeme a folyamatos hazudozás, mint a Kedves Vezérnek, annak igen nehéz állandóan leltározni, hogy mikor, kinek, mit mondott már, ami szöges ellentétbe sodorja a valósággal.
Egyik alvezérének csicskása most lebuktatja a Kedves Vezért, Orbán keresztapát, mert Kiss nem gondol rá az interjú során, hogy a csütörtök esti, kibeszélt telefonhívás megelőzte vezére péntek reggeli hazugságözönét, tartuffe-i színjátékát.
Mondom, csillagos ötös találat!

Ami pedig a mai napra "rendelt" aljasságukat illeti, az megint elképesztő! Kevés illúzióval voltam eddig is ezzel a mocskos maffiával szemben, de most az a kevés is elpárolgott.
"Miután Hosszú Katinka már vasárnap elutazott a tengerentúlra, versenyengedélyezési kérelme – a menedzsmentje révén – hétfőn érkezett meg a szövetségbe. A szövetség kényszerhelyzetbe került: ha megadja a versenyengedélyt, akkor igazolja, hogy Magyarországon egy kiemelkedően sikeres sportoló bármit megtehet."
index.hu/sport/uszas/2016/01/12/hosszu_katinkat_kenyszeritik_hogy_felhivj_kiss_laszlot/
Tetszenek érteni? Amíg Kiss elvtárs játssza a szennyes színjáték rá osztott szerepét, megsértődik, lemond, majd mégsem -, addig a "legfőbb probléma", hogy a világklasszis magyar úszónő el mert utazni egy versenyre Kiss elvtárs engedélye nélkül.
Vérlázító ez a mai csicskáztatási kísérlet már önmagában is, de az Olimpia évében meg különösen! Az, hogy a közpénz százmilliókat, milliárdokat csatornázgató gyárfási banda nem a versenyzők szakmai, mentális támogatását tekinti kutya kötelességének, hanem a kommunista-feudális basáskodás demonstrálását! Katinka hívja fel Kiss elvtársat, pitizzen neki, mert ez a dolgok "rendje"!
Antall József mondta egyetlen igaz gondolatát, úgy 25 éve, a rendszerváltás teljességét hiányolóknak: "Tetszettek volna forradalmat csinálni!"
Úgy tűnik, tényleg nem ússzuk meg, valóban megbukott a békés rendszerváltás. Az Antall hiányolta megoldásig tényleg a nemzet testén fognak csimpaszkodni ezek a vörös-"nemzeti" színű, lelki pestist terjesztő vérszívók.

Bernik 2016.01.12. 14:03:52

@cardiobascuralis:
A stílus, maga az ember.
A stílusodból látható, hogy a gyárfási maffia intellektuális :) hátországa találva érzi magát.
Egyébként meg, ha összesen ennyi hibát bírtál találni a posztban, akkor az fölér egy beismeréssel.
Veled ellentétben nem mondom meg, mit nyaljál, mert láthatólag magadtól is tudod.
"Ostoba barom"-nak sem nevezlek -, elég ha eldönti ezt mindenki maga, aki olvassa a szövegedet!
További kellemes ténykedést!

dare 2016.01.12. 14:11:01

Ebben a kérdésben már nem tudom érdemes-e csak kívülről nézelődni, lehet ha nem zárják rövidre a kérdést olyan szinten el fog harapózni hogy abból sérülés nélkül nem tud majd kijönni egyik fél sem.
Mindkét fél sokat tud ártani a másiknak, a szövetség is le tudja járatni Katinkát(remélem nem teszi, nem kell minden várat vagy bástyát lerombolni ha nem muszáj, és megbeszélhető) és HK is sokat árthat mert a mutyizós Orbániztán kiáltások megint felélénkültek (tök mindegy hogy e kérdésben szerintem teljesen másról van szó).
Őszinte leszek: engem csak kis mértékben zavar ha látom hogy valaki már megint meg lett támogatva és vagy nyert pályázaton, vagy jó helyen volt, jó időben, jó ismeretséggel....ilyenek mindig is voltak és lesznek mindegy ki lesz hatalmon(pláne Magyarországon, ne kergessünk hiú ábrándokat).
Ha valaki olyan szerencsétlen hogy támogatásra szorul mert életképtelen a kormány nélkül, az örüljön neki és csóválja, de ne okoskodjon mert már bebizonyította mennyit ér.
Nem tudom elképzelni ezt az országot úgy, hogy ne lopnának az emberek, teljesen mindegy milyen zöld párt jut hatalomra, az ő ismerőseik biztos jobb hendikeppel fognak indulni bárhol.
Nem vagyok fideszpárti nem védeni akarom őket (sőt elítélem mindezt), de hogy valami megváltozzon a magyar emberek mentalitásában ha éreznek egy kis hatalmat, és ne bolondulnának meg azt teljesen kizárt.
Nem akarok sokáig lovagolni ezen de amikor meglátom a "hova és hogyan landolnak" szavakat meg az elszámoltatást akkor mindig egy szélmalomharc jut eszembe, egy délibáb elleni küzdelem.
Én szeretnék a legjobban szerintem egy korrupciómentes, békés Magyarországon élni de ez megvalósulhat?
Ha lesznek elszámoltatások meg kormányváltás akkor valami jobb fog következni, olyanok fognak hatalmon lenni akik a népet képviselik és makulátlan jellemek?
Nem mondom azt hogy nem lehetséges, de hogy nagyon nehezen az kétségtelen.
Visszatérve hogy égeti-e vagy nem.....hát....nem éppen teszi szavahihető emberré az emberek előtt. :D

Gyorgy Nagy 2016.01.12. 14:52:22

Elhiszi még valaki amit a stanionépittető volt KISZ titkár mond?Engem az is érdekelne hogy tegnap vaj a saját pénzén volt-e kint Zürichben vagy a mi pénzünkőn .

Leylandi 2016.01.12. 14:55:46

@Bernik: "Ami pedig a mai napra "rendelt" aljasságukat illeti, az megint elképesztő!"

Addig b.szakodnak vele, amíg tényleg itthagyja ezt az országot!!! De úgy érzem, most már ez is a cél. Összes érdeménél többet nyom a latban ezeknél, hogy beleköpött a levesbe.

Netuddki. 2016.01.12. 15:04:01

@dare: Te is csak a fideszes agitpropot nyomatod. Nincs jobb a fidesznél. Hát persze!
De tudod ha valakiről máshol, nem magyarországon kiderül lopott akkor lecsukják. Ne dumálj nekem arról, hogy máshol is ez megy, mert nem. Máshol még adnak a látszatra, itt nem...

Leylandi 2016.01.12. 15:04:16

@MEDVE1978: "Mindenesetre nagyot hisztizett és szabadságharcolt a "képzelt elnyomók" ellen"

Képzelt elnyomók?
KÉPZELT elnyomók???
index.hu/sport/uszas/2016/01/12/hosszu_katinkat_kenyszeritik_hogy_felhivj_kiss_laszlot/
KÉPZELT...?????????????

Hát ÓÓÓÓRIÁSI szerencse, hogy az úszók háza táján minden rendben megy, nyilvános és átlátható a gazdálkodásuk, minden milliárd valóban rámegy arra a 4-5 élvonalbeli versenyzőre, és nem pénzszivattyúként működtetik az egész kócerájt, hogy nem kerülnek elő a semmiből ilyen 2-12 milliós pénzeszközök (tehát nyilván nem is tűnnek el más alkalmakkor meg a semmibe?!), hogy a szövetség feje maga a feddhetetlen, ártatlan, becsületes és őszinte szentkép, és ezt a topikot se rakták tele fizetett megmondóembereikkel!
KÉPZELT????? bazzz... That just made my day!

dare 2016.01.12. 15:24:05

@bértrollbosszantó_kovi1970:Mi az hogy ne dumálj?
Hol írtam én olyat hogy máshol is ez megy, vagy Magyarország alatt melyik nemzetet vélted felfedezni?
Nem azt mondom hogy nincs jobb a fidesznél (tényleg nem tudom mit olvastál, nagyon mélyen van benned valami amit nehezen lehet csak kigyomlálni de az is lehet hogy már nem) hanem azt hogy aki kormányt akar váltani annak nagyon rendkívüli embernek(és stábnak) kell lennie mert nehéz lesz.
Erről a helyzetről ami most van mindig a régi szakállas vicc jut eszembe:
3 ember van a kocsmában, az egyikük földre köp, a második azt mondja erre hogy anyádat.
Mire a 3-ik: uraim, ne politizáljunk.
Én a 3-ik vagyok te viszont a kettő közül valamelyik.

N. Barbie 2016.01.12. 15:33:04

@dare: Hagyd szegenyt, beleorult kicsit a fideszezesbe. Alap szovegertesi problemai vannak es ezt a komplexusat azzal probalja lekuzdeni, hogy akinek nem erti a hozzaszolasat, az mind tolvaj fideszes/fideszes agitpropot nyom stb.

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2016.01.12. 17:33:34

@Leylandi: 2016.01.12. 15:04:16

az érem másik oldala:

Katinka azt hiszi mindent megtehet

Leylandi 2016.01.12. 18:05:09

@Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel: nem igaz, itt alapjában véve ketten is azt hiszik, elég erősek ahhoz, hogy mindent megtehessenek
Az egyik iszonyat munkával a világ élére küzdi magát, és további iszonyat munkával ott is tartja, magánélete nincs, élete egy vándorcirkuszé, városról városra, küzdelemről küzdelemre teremti meg anyagi függetlenségét. Így teheti meg, hogy felvegye a kesztyűt régi sérelmeiért.

A másik meg sugdosással. Összehajolással, gazsulálással marad fenn mindig a víz tetején, valódi munka, teljesítmény nélkül, bratyizással, lefizetéssel, elhallgattatással teremti meg annak lehetőségét, hogy milliárdok felett rendelkezhessen.

Igazából kettejük küzdelme ez. Nos, ítéljen ki-ki az erkölcsei szerint.

Azt elhiszem, hogy te csakis az egyiket ítéled el, hogy irreálisan igazságtalanul nyilvánítasz véleményt - csak azt nem tudom, miért.
Jó, tudom, nyilván mert érdekedben áll... de milyen érdekedben? Ha esetleg ejtenél erről pár szót... mondanál egy havi összeget... Csak hogy tudjuk mi is, hogy mennek itt a dolgok. Itt, nálunk, Banánisztánban, a majmok között.

Bernik 2016.01.12. 19:01:35

@N. Barbie:
Az őrület, az stimmel - már ami azt illeti, hogy 25 évvel a szovjet megszálló hadsereg távozása után újra kommunista diktatúrát épít fel az egyik putyini főügynök Magyarországon - "nemzeti" mázzal leöntve. Persze a félrevezetettek és a nyaloncok szerint inkább az őrült meg, aki tisztán látja a tolvaj fideszes/fideszes agitpropot. Aztán már nem sokat kell várni és tényleg diliházba zárják azt, aki bírálni meri a Kedves Vezért és maffiáját. Ahogyan a dicsőséges Szovjetunióban csinálták a diktatúra bírálóival.

@Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel:
"Katinka azt hiszi mindent megtehet " - ja, tényleg! Azt hiszi, lehet világklasszis Magyarországon anélkül, hogy hason csúszva kezet csókol a Keresztapa, a Kedves Vezér hűbéreseinek.

uzsakiöjój3é 2016.01.12. 19:09:37

Ez nettó melléfogás. Orbán a kormány jószolgálati képességeit az egész helyzet rendezéséhez ajánlotta fel és nem ahhoz, hogy a kapitány mégse mondjon le.
Nagyobb gáz, hogy Kiss László lemondott, megengedte magának azt a luxust, hogy megsértődjön. Orbán részéről meg az a problémás, hogy a politika - szerinte - nem avatkozhat a sportba. Miközben mást sem tesz, vele az élen.

user friendly 2016.01.12. 20:00:01

@uzsakiöjój3é: igen, de a biztonság kedvéért előző este felhívta Kisst, hogy vonja vissza a lemondását.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.01.12. 20:23:03

Azért álljon meg egy kicsit a nászmenet: Orbán Viktor azt mondta a politika ne szóljon bele a sportba, a vitába, a szövetség belügyeibe, de közvetítő szerepet vállal. És természetesen mindezek mellett magánemberként akikkel amúgy is beszél erről is másról is megoszthatja a véleményét.

Beleszólt bármelyik oldalon is? Nem választott oldalt, pláne nem az állam képviselőjeként.

Részben azért, mert politikai szempontból nem éri meg belemenni egy a saját választóit megosztó kérdés tárgyalásába, amivel a másik oldal szavazóiból nem szerezhet senkit.

A közvetítő szerep felajánlása pedig pontosan arra mutatott rá, hogy lesz a vita rendezése után is nap, akkor együtt kell majd dolgozni, fontos lesz az összhang. A szakmai vitából nem jó személyes és politikai ellentétet csinálni *ezért* sem jó, ha az *állam vagy az ellenzék* a vitában állást foglal. Azaz az egyik oldalt "ellenzéki népmesei hősként" beállító és favorizáló ellenzék viselkedését tette helyre.

Így pedig már nem az a kérdés, hogy ezzel égette-e Orbánt.

N. Barbie 2016.01.12. 20:29:27

@Bernik: Őőőő, ok. Kár, hogy még csak véletlenül sem erről volt szó. Kovika ismét, sokadjára, azt rágalmazza fideszesezéssel, aki semmi ilyesmit nem írt. Csak azért, mert súlyos szövegértési nehézségei vannak és nem fogta fel, amit dare írt. Ennyi.

Bernik 2016.01.12. 20:49:49

@Válasszunk:
Azért álljon meg egy kicsit a nászmenet, kedves nertárs-elvtárs: az mióta "közvetítő szerep", hogy miniszterelnökként - ha jól tudom, a csütörtöki telefon idején is az volt - RÁBESZÉLI a lemondás visszavonására a közpénzből fenntartott szervezet vezetőjét. Amelyiknek másik vezetője, annak posztja, az egész vizes VB projekt Dagály-átépítésestől, több tízmilliárdos (közvetve uniós) pénzköltésestül Orbán egyszemélyi döntési jogköre mára.
Erről mondta a Kedves Vezér péntek reggel, hogy nem akar állást foglalni az ügyben.
" politikai szempontból nem éri meg belemenni" - ez igaz! Csakhogy ez már múltidő, miután ez az ordas hazugság is lelepleződött.
"Így pedig már nem az a kérdés, hogy ezzel égette-e Orbánt. " - ez is így igaz! Tényleg nem kérdés, mert égette, méghozzá rondán.
@N. Barbie:
" Őőőő, ok. Kár, hogy " - nem ezt mondtad elsőre. "még csak véletlenül sem"

csak egy néző 2016.01.12. 21:00:53

Azt hiszem lassan az egész MÚSZ ezt csinálja szakmányban.

i.giphy.com/BbA2xn4phKE9O.gif

Figyeljük csak a dátumokat!!!!

2016.01.12. 11:55
"Kiss László Hosszú Katinka Facebook-oldaláról hétfőn értesült arról, hogy a versenyző és edzője már Austinban tartózkodik. A Magyar Úszószövetség és a kapitány nem kapott tájékoztatást, hogy meddig lesznek távol, hazautaznak-e a versenyről, vagy a továbbiakban külföldön készülnek, írta közleményében a szövetség."

index.hu/sport/uszas/2016/01/12/hosszu_katinkat_kenyszeritik_hogy_felhivj_kiss_laszlot/

2016. 01. 10. - 15:35
"Milyen lesz a viszonya ezután Hosszú Katinkával?

Bízom benne, hogy ezt tisztázni tudjuk. Most tudomásom szerint elutazott az Egyesült Államokba, egy versenyre. Gondolom, ha visszajött le tudunk ülni beszélni, és mindenkiben leülepszik ami volt."

www.telesport.hu/2016/01/10/kiss-laszlo-tulreagaltam-a-dolgokat/#

uzsakiöjój3é 2016.01.12. 21:44:06

@Bernik:
"az mióta "közvetítő szerep", hogy miniszterelnökként - ha jól tudom, a csütörtöki telefon idején is az volt - RÁBESZÉLI a lemondás visszavonására a közpénzbőL"

Ez semennyire. Közvetíteni Kiss László és Kiss László között nem kell. A rádióinterjú a komplex helyzet rendezésére vonatkozó "jószolgálati" szerepvállalást említette, a két oldalon állók közötti közvetítésre vonatkozott. Kiss László nem áll két oldalon, csak két állapotban van, hol lemond, hol visszavonja. Ne keressünk Orbánon fogást ott, ahol nem lehet, nert akkor ahol lehet, az sem lesz hiteles.

user friendly 2016.01.12. 21:46:21

@csak egy néző: szép találat :) ennyit az MÚSZ igazmondásáról.

Bernik 2016.01.12. 22:05:40

@uzsakiöjój3é:
" Ne keressünk Orbánon fogást ott, ahol nem lehet..."
Nem kell keresni, ordít a hazugság. Csak valószínűleg elromlott az egered gurigája, úgyhogy segítek, bemásolom a posztból:

"A kapitány állítása szerint, Orbán Viktor csütörtökön este beszélt vele telefonon, viszont ehhez képest a kormányfő szokásos, péntek reggeli rádióinterjújában egyáltalán nem utalt arra, hogy közvetlenül beleavatkozott az ügybe. Ellenkezőleg, önmagával eleve ellentmondásba kerülve azt mondta: úgy véli, a politikát távol kell tartani a sporttól, de a sport kormánytámogatás nélkül nem marad életben, a mostani ügyben pedig a kormány szívesen megteszi, amit tehet, csak valaki mondja meg, miben tudnak segíteni, hogy idén is olimpiai sikereket érjen el hazánk. Ám a miniszterelnök elfelejtett beszámolni arról, hogy valójában már intézkedett is.
Ez több mint kínos, mert Orbán Viktor, amúgy sem acélos szavahihetőségével kapcsolatban ébreszt kételyeket."

to:rppapa 2016.01.12. 22:32:37

@Bernik: Ennél még szebb a helyzet! A MÚSZ kedden leírja, hogy Kiss László csak Katinka hétfői FB-bejegyzéséből szerzett tudomást arról, hogy Katinka Amerikába utazott. A szerencsétlen szövetségi kapitány pedig vasárnap nyilatkozik a telesport.hu-nak:
"Milyen lesz a viszonya ezután Hosszú Katinkával?

Bízom benne, hogy ezt tisztázni tudjuk. Most tudomásom szerint elutazott az Egyesült Államokba, egy versenyre. Gondolom, ha visszajött le tudunk ülni beszélni, és mindenkiben leülepszik ami volt."
A nyilatkozat vasárnap délután fél 4-kor jelent meg a telesport.hu oldalán. Kiss László akkor még nem tudta, hogy ő nem tudja, és ez milyen nagy probléma :D

user friendly 2016.01.12. 22:42:56

még egy adalék a músz hadoválásához:

"Nyilvánvaló, hogy Hosszú Katinka neve szerepel a programban, a verseny rangját emelő részvételére a házigazdák joggal számítanak, a repülőjegyét alighanem megvették, kint tartózkodásának költségeit minden bizonnyal kifizették."
index.hu/sport/uszas/2016/01/12/hosszu_katinkat_kenyszeritik_hogy_felhivj_kiss_laszlot/

"„Elég, ha egy dologban vagy tehetséges, hogy sosem adod fel!” – írta ki Facebook oldalára Hosszú Katinka, aki vasárnap este érkezett meg Austin­ba, ahol pénteken kezdődik az Arena Pro Series verseny. A világ­ és Európa­bajnok úszó tegnap már a konditeremben készült a következő megmérettetésre. Sós Csaba, a Magyar Úszószövetség (MÚSZ) szakmai alelnöke lapunknak elmondta: az Iron Lady amerikai utazását – mint minden edzőtáborát és versenyét – a szövetség finanszírozza."
nepszava.hu/cikk/1082028-hosszu-katinka-ugy---ketes-a-mob-szerepe

na most akkor ki fizette az austini utat? és ha a szövetség, akkor hogy is van az, hogy nem tudtak a versenyről?

BéLóg 2016.01.12. 22:52:38

Na már asszittem hogy megbukott a Zorbánkormány és előrehozott választások lesznek.
Most akkor mivan?

Bernik 2016.01.12. 23:05:38

@to:rppapa:
Köszi, jót mulattam. Bár ez már inkább tragikomédia.
@BéLóg:
Szerencsére minden diktátor túl sokáig hiszi, hogy örökre palira veheti a népet. Ha nem áll az ország idegen megszállás alatt - mint a szovjet gyarmati 4 évtized volt - , amíg nincs népellenes, tömegesen gyilkolni is hajlandó fegyveres elnyomó testület - Magyarországon nem lesz, a NATO és az EU miatt -, addig a nép birkasága csak a felszín. Bármikor beszakadhat, mint a téli Balaton.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.01.12. 23:59:49

1. Honnan tudta a Zorbán a Kis telefonszámát? (Ásd: Brüsszel).
2. Már 2* jelentette ki Katinka, hogy szereti Magyarországot. A párt főtitkárnak mondom, halkan: lehet hisztizni, de többet nem fogja mondani!

Ambiorix 2016.01.13. 05:23:20

Hallatlan. A végén még Kiss László, sőt személyesen Orbán Viktor lesz a felelős azért, hogy ez az agyontámogatott primadonna máig homályos okokból gusztustalanul toporzékolni kezdett.
Az ugye megvan, hogy pont Amerikában, ahol sokkal nagyobb a sportági szövetségek autoritása, mint nálunk, Tusupnét egy ilyen kis performansz miatt csuklóból tiltottak volna el a versenyzéstől?

Leylandi 2016.01.13. 08:27:03

@Ambiorix: "csuklóból tiltottak volna el a versenyzéstől?"

Ellentétben Magyarországgal, ahol csak hazudozós-sajttájonhisztizős karaktergyilkossággal utáltatják meg az egész országgal, és nemtelen eszközökkel kényszerítik arra, hogy kivándoroljon. Ez sokkal-sokkal jobb!
Valakiknek.
Na nem neked, kicsicsicska, mert te úgyis csak minimálbért kapsz ezért az írogatásért, de van, akinek jól jön, ha Katinka többet nem köphet bele a zsíros kis tyúkhúslevesbe.
Vesztes: az egész ország.

Leylandi 2016.01.13. 08:37:47

@user friendly: "na most akkor ki fizette az austini utat? és ha a szövetség, akkor hogy is van az, hogy nem tudtak a versenyről?"

Csak nem arra akarsz célozni, hogy NEM MONDTAK IGAZAT???
Nebassz:-o
Az kizárt. Abban is, hogy a politika nem avatkozik bele, hogy csak időpontot akartak kérni, hogy mindent megadtak, amit kért, hogy nem akarják ellehetetleníteni, hogy szeretik és meg akarnak egyezni vele, hogy Szabó Bence üzenete nem egy burkolt fenyegetés volt, abban is mindig igazat mondtak...

Leylandi 2016.01.13. 08:42:01

@to:rppapa: "Kiss László csak Katinka hétfői FB-bejegyzéséből szerzett tudomást arról, hogy Katinka Amerikába utazott. A szerencsétlen szövetségi kapitány pedig vasárnap nyilatkozik a telesport.hu-nak... Kiss László akkor még nem tudta, hogy ő nem tudja"

ÉSSSS????
Mi van, ha vasárnap még tudta, de hétfőre elfelejtette??? De utána meg megint eszébe jutott... Te még sose felejtettél el semmit?

jogalany 2016.01.13. 08:44:30

Orbán mint miniszterelnök hívta fel Kisst, hiszen nincs is saját tulajdonú telefonja. Tehát már egy nappal korábban beavatkozott, mint politikus az ügybe. Rosszul tette, mert az ilyen zsarolós (hívja fel, különben....) műveletek csakis neki ártanak igazán. És Katinka edzője felhívja és megkérdi mi a baj? Kiss meg elmondja, nekem utasításba adták, hogy .....és innentől már Orbán nyakig benne van egy olyan ügyben ami csakis rosszul tud elsűlni, mert vagy Katinka nem megy az olimpiára (magyar színben, mert amerika egy + aranyért bármikor elintézi a zöld kártya után az állampolgárságát is, Gyárfástól meg megvonhatják a kettőst), vagy Gyárfásék MÚSZ -áról világossá válik sötét háttere, pénzügyi mutyijai.
Soha nem tudják már lemosni magukról, hogy ahelyett, hogy segítenék az úszókat, uralkodni akarnak felettük, mint a földesúr a jobbágyai felett. Havi egy alkalomal állj a földesúr rendelkezésére, csak engedéllyel mehetsz át másik faluba akár kapálni is, és hát persze a röghőz kötés, a költözködés tilalma, nehogy kikerüljön a feudális kötésből, akár évekig elronthatják a versenyzéseit, lásd egy kajakozó nő szenvedéseit. Vagy elevenítsük fel a mozgás sérültek sport vezetőjének pénzügyi visszaéléseit és hogy az állam eleinte kiállt mellette, mert hogy ott az Ő hűbéresük, a sportág birtokosa volt.
Katinkánál a tehetség......
"Az egyik iszonyat munkával a világ élére küzdi magát, és további iszonyat munkával ott is tartja, magánélete nincs, élete egy vándorcirkuszé, városról városra, küzdelemről küzdelemre teremti meg anyagi függetlenségét. Így teheti meg, hogy felvegye a kesztyűt régi sérelmeiért.

A másik meg sugdosással. Összehajolással, gazsulálással marad fenn mindig a víz tetején, valódi munka, teljesítmény nélkül, bratyizással, lefizetéssel, elhallgattatással teremti meg annak lehetőségét, hogy milliárdok felett rendelkezhessen." (Leylandi)

Leylandi 2016.01.13. 11:46:48

A történet egyre szánalmasabb:-(
index.hu/sport/uszas/2016/01/13/a_szovetseg_megadja_hosszunak_a_versenyengedelyt/

Komolyan nincs a szövetségben egy kijelölt, felkészült kommunikációs szakember, aki úgy egy fő csapásirányon képes lenne végigmenni? Aki ismeri a belső szabályzatokat (Katinkának már 90 nappal a verseny előtt le kellett a doppingellenőrzések miatt adnia, hol lesz ezen a héten, úgyhogy mese, hogy nem tudtak róla), és nem engedi hülyeségeket beszélni az egyes tisztségviselőket??? Hogy az alelnök ne nyilatkozza már, hogy a szövetség fizette Katinka útját, amikor a szóvivőjük meg elbökkentette a DigiSport1-en, hogy a meghívottak fizették! És vagy mondják ki, hogy így és így adjuk ki az engedélyt és ragaszkodjanak hozzá, vagy inkább ne is mondjanak semmit!
Ez valami borzalom:-(
Egy kis zavar keletkezik az erőben, egy apró homokszem kerül a nagyszerű gépezetbe, aszt összedűl az egész:-o Hogy van ez ott összerakva???
A házigazdánknak lassan megint összejön ebből egy újabb posztra való vicces (siralmas) történet...

Leylandi 2016.01.13. 11:48:12

@Leylandi: "hogy a meghívottak fizették"

Jav.: meghívók

Kabai Domokos Lajos · www.bekialtas.blogspot.hu 2016.01.13. 12:11:41

@Leylandi: Kedves vagy, de inkább nem posztolnék már ebben a tárgykörben. Ezt is csak azért tettem, mert egykoron versenyszerűen úsztam, s mert más okokból a szereplők egy részét ismerem, illetve azóta háttérinfomációkhopz is jutottam. Már a harmadik cikket sem akartam, de sajnos, az élet vezette a klaviatúrámat.

Amit az ügy kapcsán el akartam mondani: politikának alávetettség, tekintélyelvű, normatívák nélküli, ad hoc irányítás, kommunikációs dilettantizmus, a nyilvánosság számára nehezen, vagy egyáltalán nem átlátható közpénzköltés, egyszóval urambátyámország - már elmondtam. Minden, ami azóta történik, a kezdeti észrevételeimet igazolta. Ráadásul, az élsporthoz közelállókkal találkozva, mindenki azt mondja: az ő sportágukban ugyanez van, de a kiszolgáltatott sportolók nem mernek tiltakozni a rajtuk élősködők dilettáns, saját anyagi érdekeiket szem előtt tartó basáskodása ellen. #

Leylandi 2016.01.13. 13:50:02

@Kabai Domokos Lajos: jó. Akkor kérünk valami más új posztot. Unatkozom:-(

bjutiful 2016.01.13. 16:27:27

Annyi rengeteg könyv és más oldalak vannak még e-világon,nehogy unatkozzál,mindenki azért dolgozik!

Kabai Domokos Lajos · www.bekialtas.blogspot.hu 2016.01.13. 16:43:57

@Leylandi: Nem becsülöd te le ezt a tevékenységet? Minden ilyen írás mögött elég sok munka húzódik meg. Ha csak a technikai részét nézem, az is 1-1,5 óra. (Linkek, fotók, képaláírás, a jól ismert mondataimban saját gépelési hibáim észrevétele, kijavítása, a szóismétlések kiegyelése, szinonimák keresése, címadás, hosszabb cikkeknél alcímekkel tagolás, lead-írás, szavazás összeállítása stb. És akkor még nem említettem a lényeget: hírfigyelés, ötlet, információk gyűjtése, ha lehet, több forrásból ellenőrzése és maga a szövegezés.) Próbáld meg! #

Kabai Domokos Lajos · www.bekialtas.blogspot.hu 2016.01.13. 16:45:59

@Leylandi: Egyébként vagy négy témám itt van vázlatban az asztalon, de vennem kellene egy nagy lélegzetet, hogy kidolgozzam őket - persze egyéb tevékenységeim mellett. #

bjutiful 2016.01.13. 17:34:42

@Talán nincs elég ideje,hiszen olyan szorgalmasan ír!Aki ennyit tud írni biztos csak ez a szórakozása van,hisz ez rengeteg!)

Kabai Domokos Lajos · www.bekialtas.blogspot.hu 2016.01.13. 17:50:43

@bjutiful: Ezek inkább csak melléktermékek, az önképzést, tájékozódást, a nyelvgyakorlást szolgálják a legtöbb esetben a késő esti-éjszakai órákban, amint ez a posztok megjelenésének időpontjából kiderül. A kiindulópont, amit nem én találtam ki: ha elolvasol, vagy átélsz valamit, akkor írj róla valamit, mert igazán akkor lesz a tied. Könnyíti a helyzetet, hogy kifejezetten szórakoztat az írás. Ezeken túl is mindenfélét körmölök az asztalfióknak. De jól is néznék kik, ha csak ezek a posztok töltenék ki az időmet! #

Leylandi 2016.01.13. 20:50:22

@Kabai Domokos Lajos: "Nem becsülöd te le ezt a tevékenységet?"

Ha lebecsülném, nem lennék itt!
Nyilván a JÓ blogoknak van sok követője-közönsége, és jó blogot csinálni MUNKA. Mint minden jó dolgot az életben.
Én a következőképp látom az ideális blogot:
Mindegyik fél szereti, de legalább méltányolja egymást. A poszter megtiszteli a látogatóit azzal, hogy tisztességesen felkészül a poszt megírására, és nem csak egy fércművet dob oda nekik. A látogatói/követői pedig szintén beleteszik az energiát a hozzászólásokba (én legalábbis bele szoktam tenni!). A poszter, mint a Kis Herceg, felelős azokért, akiket megszelídített, ők meg hálás közönségként viselkednek.
Jó, tudom, ez az ideális eset, ami nincs. De TÖREKEDNI azért kell rá! Bízom benne, hogy azért többségében ezt tesszük. Te számtalanszor kritizálod politikusainkat, akik vezetik a népet. Hát mutasd meg kicsiben, vezesd a TE népedet, mutasd meg azoknak, akiket kritizálsz, hogy tudod, hogy kell.
Különben nem lenne hiteles kritizálnod őket, ugye?

bjutiful 2016.01.14. 08:48:02

Tisztában vagy kedves Lajos,hogy a "nép vezetésére kértek fel"?Mutasd meg hogy kell!Indultál már valamilyen választáson?
Lehet,hogy itt csupa kis "népet vezető" ember kommentezik titokban?
Aki erre felkért,Ö máris elutasítja ezt a feladatot,rögtön rád testálja a a munkát.Fogjuk meg azt vigyétek?Ott tartunk ahol most vagyunk?
Aki itt "Ír" mind-mind kritizál,tehát aktuális "népvezető"miért is tartunk ennyi kis népvezető mellett még mindig itt?

Kabai Domokos Lajos · www.bekialtas.blogspot.hu 2016.01.14. 10:21:38

@bjutiful: Ha pártpolitizálni akartam volna, akkor ezt a rendszerváltást követően megtehettem volna, de az erre irányuló - furcsa módon, nem baloldali - felkéréseket elutasítottam. Nem is bántam meg, hiszen a 90-es évek legelején több párt kommunikációs tanácsadójaként tevékenykedtem, s amit ott tapasztaltam, egy életre elvette a kedvemet attól, hogy közkatonaként betagozódjak valamilyen politikai szervezetbe.

A helyzet sokkal rosszabb volt, mint a rendszerváltás előtti időszakban, amikor kerületi tanácstagsági választáson, akkor már több induló volt egy helyért, vettem részt és nyertem. Aztán beválasztottak a Fővárosi Tanácsba, ahol többek között Ráday Mihállyal, Schiffer Jánossal nyílt várospolitikai programot dolgoztunk ki és szorgalmaztunk, nem is eredménytelenül, hogy más - akkor megbotránkozást okozó - rémtetteinkről ne is beszéljek. Kézzel fogható eredményként részben a nevemhez kötődik a Keresztúri út meghosszabbítása, a vasúti felüljáró építése, amelyért a XVII. kerületiek támogatásával sikeresen lobbiztam. Ezen túl a közéleti aktivitásomat az első országos magánlovas egyesület megalapítása, a Nemzeti Média Kerekasztal szervezése és hasonlók fémjelezték. Persze, ez csak egy elnagyolt áttekintés. De ideje hátrébb húzódni az embernek ilyen korban.

Ami a fenti konkrét felszólítást illeti: először is jól esik, ha valaki ezt gondolja. Persze a helyén kell kezelni. Azt hiszem, az a lényeg, hogy elég sok tárgyszerű, az összefüggésekre is rámutatni igyekvő posztot teszek közzé, az adott témakörben általában hamarabb, mint mások, s ez sokak számára fontos. Respektálom, ha ezt észreveszi valaki. Igyekszem továbbra is eleget tenni az elsősorban magam számára felállított követelménynek. Ami nem jelenti azt, hogy kizárhatnám a tévedés lehetőségét. Ezért mindenkit, itt is, arra biztatok, hogy engem is ellenőrizzen mások forrásokból és hívja fel a figyelmemet, ha tévedtem. #

Leylandi 2016.01.14. 12:42:17

@bjutiful: "Lehet,hogy itt csupa kis "népet vezető" ember kommentezik titokban?
Aki erre felkért,Ö máris elutasítja ezt a feladatot,rögtön rád testálja a a munkát."

Azért hogy te mekkora kétszínű. aljas, sumák ember vagy! (Kedves Bloggazda, ugye fioman fejeztem ki magam? A trágárságra vonatkozó kérésed érdekében, bár látható, hogy trágár kifejezés nélkül is lehet valaki aljas gazember.)
Nem értesz egyet, és csak így tudsz törleszteni? Hát próbálj felnőni a feladathoz szellemileg, és CÁFOLJ, ne másokat bujtogass! Érvekkel, tudod, ami a gazdáidnak nagyon nem megy.
Ha nem tetszett, hogy ellenvéleményt fogalmazok meg a HATALOM irányában, ne így gyere törleszteni, hanem mondd meg egyenesen nekem, ahogy én is neked. Tudod, így, szemtől szemben, ha tudod értelmezni ezt, bár kétlem, hogy szerepel a szótáradban.
De ha neked ez így nem megy, ha ezt így szoktad meg ott nálatok (pont erről a sunyi nyálascsigamódiról írtam hsz-aim egy részét, ami neked is zsigerből megy), és/vagy ha ezt a stílust írják elő, akik fizetnek, azt megértem. Ha helyeselni nem is tudom.

Leylandi 2016.01.14. 12:54:30

@Kabai Domokos Lajos: "Azt hiszem, az a lényeg, hogy elég sok tárgyszerű, az összefüggésekre is rámutatni igyekvő posztot teszek közzé, az adott témakörben általában hamarabb, mint mások, s ez sokak számára fontos. "

Megerősítem, én azért kezdtem el olvasni ezt a blogot, mert nem egyik vagy másik politikai erő szócsöve, hanem pártatlanul fogalmazza meg kritikáit (világnézetileg én is a mai, honi pártoktól elég távol állok). Azt hiszem, manapság, a rengeteg pártszócső korában ez az egyik legnagyobb érték. A másik: a színvonalas írások. És mint már leírtam, igenis tudom értékelni a beléfektetett munkát, nyilván te is megérted, hogy igény azért van rá, mert az ilyenekből a több se lenne elég, a gyatrából meg ami van, az is sok. Ne kritikának, inkább elismerésnek vedd hát, ha közönséged újabb írásokat szeretne olvasni tőled! Nem azért teszi, mert túl gyorsan rágta át magát rajtuk, hanem mert szórakoztatják.
A témákra való gyors reagálásért külön köszönet. Bár azt hiszem, egy bloggernek a legnagyobb elismerés, ha látogatják és kommentelik a blogját:-) Én ezt is teszem.

bjutiful 2016.01.14. 18:33:02

@Leylandi: Aki nem tud korcsolyázni,ne menjen a jégre!Azt is írhatnám, aki kiáll a sarokra/facebook/ ne csodálkozzon,ha leszólítják!
Mindíg könnyebb olvasni,mint írni,és a kíbicnek semmi sem drága
Neked,ha nem tetszik valami,rögtön "ágyúval lősz verébre",nem gondolom ezt a "társalgási formát" Veled folytatni!A gondolataid Téged minősítenek
azokon verd el a port,akiktől ilyen lettél!
Az írásomnak semmi köze a hatalmakhoz,elég divatos forma ma,jól felbíztatni valakit,aztán egyedül hagyni,ezt láttam az írásodban.Lehet ,hogy tévedtem
sok ilyet láttam és nem lett jó vége!

Leylandi 2016.01.14. 19:14:54

@bjutiful: troll. Fikanick.
"bjutiful 0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."
Melyik nickek még a tiéd, mesélj! Még te oktatsz másokat, sunyi?